Stel je persoonlijke vraag #37

n.a.v een discussie afgelopen vrijdag tussen mijn collega’s over het ontbijt.
Hoe maak jij in de ochtend je muesli met (plantaardige)melk klaar?

• Eet ik niet.
  • Ik doe eerst melk in een kom en dan de muesli
  • Ik doe eerst de muesli in de kom en daarna de melk.

0 stemmers

6 likes

Ik eet kwark met muesli of cornflakes met melk, en ze hebben allebei een andere volgorde. Kwark moet eerst en dan de muesli, maar je bent wel een barbaar als je eerst melk doet en dan cornflakes.

26 likes

Klinkt als dissociatie wat je hier omschrijft

4 likes

Piccalilli

• :thumbsup:
  • :thumbsdown:
  • :question:

0 stemmers

1 like

Herinnert me aan de vriendin die toen ze kwam eten ooit zei ‘euh simsalabim, ik geloof dat je mosterd niet meer goed is hoor’ :smile:

10 likes

Wat doe jij het vaakst?

• Knoeien
  • Iets stuk maken
  • Iets kwijtraken
  • Allemaal even vaak / weinig

0 stemmers

En in zo’n poll (van vaak naar minder vaak):

• Knoeien, stuk maken, kwijtraken
  • Knoeien, kwijtraken, stuk maken
  • Stuk maken, kwijtraken, knoeien
  • Stuk maken, knoeien, kwijtraken
  • Kwijtraken, knoeien, stuk maken
  • Kwijtraken, stuk maken, knoeien

0 stemmers

3 likes

Havermout met yoghurt. Gewoon havermout direct uit t pakje niet eerst warm/klaargemaakt gewoon havervlokken met yoghurt.

• Iew wtf
  • Neutraal
  • Lekker man

0 stemmers

Wel oké als je de havermout gebruikt als vervanging van muesli en je er nog fruit en noten bij doet vind ik (dus niet een soort dik papje maken).
Maar je raakt er hartstikke geconstipeerd van als je havermout zo eet.

2 likes

Mijn man eet zijn havermout rauw door de magere yoghurt met wat rozijnen. Zou voor mij echt als een straf voelen om dat zo te eten.

2 likes

Sorry ik kan mensen die havermout eten en daarvan genieten gewoon niet hebben in m’n leven. Dat is me een brug te ver.

Kijk als je dun wil zijn en denkt behangplaksel is de prijs oké, nog steeds NMSMVPE, maar het maakt echt niet uit wat je erin doet qua melk(vervanger) of welke topping (:nauseated_face:) het blijft gewoon echt heel erg ranzig en als mensen daar over liegen kan ik ze gewoon niet vertrouwen als vriend.

29 likes

Heb jij instant hotel (Netflix) gezien?

• Yes bish
  • Nee

0 stemmers

Edit: jongens dit is perfecte petty low key tv, echt een aanrader

4 likes

Behangplaksel? Eerder cement :face_vomiting: Als je het niet binnen een minuut eet dan heb je echt een blok havermout in je kom zitten. Het enige voordeel is dat je er lang vol van zit maar daar is ook alles mee gezegd. Overnight oats vind ik dan wel weer heel lekker.

3 likes

Ik wilde deze poll ook laatst maken maar wist niet hoe ik het moest verwoorden! Weet niet of we precies hetzelfde bedoelen maar ik ben dan in gedachten aan een ruimte aan het denken en zie dat dan voor me en dan denk ik opeens huh ik ben hier gewoon? Vind het lastig uitleggen, want het voelt raarder dan ik het nu omschrijf

1 like

Op wie lijk je het meest:

qua uiterlijk

• vader
  • moeder
  • weet ik niet/nvt/anders

0 stemmers

qua innerlijk

• vader
  • moeder
  • weet ik niet/nvt/anders

0 stemmers

Verdomme, anoniem per ongeluk.

1 like

Ik uiterlijk m’n moeder en haar kant vd familie, innerlijk 100% m’n vader. M’n zus uiterlijk vaders kant van de familie, innerlijk 100% moeder. M’n broertje is van de melkboer, die lijkt nergens op.

1 like

Late to the party maar wat ik wel opvallend vind is dat 93% zegt “ fluitende bouwvakkers kan niet”, maar vervolgens post @Karl_Lagerfeld de foto van de ontblote sixpack met de opmerking ‘ Kan wel’ en wordt dit bericht best vaak geliked…
Ik bedoel, doen ‘wij’ dan niet hetzelfde als vrouwen in dit geval?

( niet nu naar jou hoor @Karl_Lagerfeld alleen vind ik deze kwestie dan interessant)

4 likes

Dit zijn ook fotos van mannen die bedoelt zijn omsexy gevonden te worden. Dit zijn geen fotos van random voorbijgangers waar we op zitten geilen.

23 likes

Nee zoals jullie het nu uiteen zetten is het inderdaad niet hetzelfde inderdaad. En snap humor versus plaatje ook wel. Het was alleen gewoon even opvallend.
Bedankt voor de reacties.

2 likes

Naar welke fastfoodketen of snackbar ga je graag?

• McDonald’s
  • Burger King
  • FEBO
  • Subway
  • Pizza Hut
  • Domino’s Pizza
  • New York Pizza
  • Taco Bell
  • Five Guys
  • Kentucky Fried Chicken
  • Taco Mundo
  • Smullers