Stel je persoonlijke vraag #37

Kots ruim ik de volgende dag wel op.

1 like

Waar je dan met je blote voet in gaat staan op weg naar de wc :weary:

5 likes

Niet vanzelf wakker worden is sws kut. Mn favo antwoord als iemand vraagt " Waar kan ik jou snachts voor wakker maken" voor brand. Verder moet je me met rust laten.

8 likes

Haha ja maar echt hĂš :joy:

Alhoewel

M’n vriend moest een tijd terug soms tot 3 uur snachts werken in een nachtclub en dan nam hij een zakje croky mee die ik dan om half 4 op at in bed als hij dan erna bij mij kwam slapen. Dat was best ok.

13 likes

Ik ben in mijn studentenhuis van kamer verhuisd (mede) omdat ik iedere nacht rond half vier wakker werd van seksende bovenburen

Heb jij vaak last van een verstopte neus?

• Nooit
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per jaar

0 stemmers

Sinds Januarie 2019 heb ik eigenlijk al een verstopte neus. Maar mn neusamandelen zijn er al uitgehaald en het is nu meer leven met crhonische verkoudheid lol. Ik denk dat ze weer aangroeien hoe goor het ook klinkt.

2 likes

Heb je geen allergieën?

1 like

1 neusgat zit bij mij vrijwel altijd verstopt :woman_shrugging:t3: Maar verder een paar keer per jaar.

1 like

Ik heb ‘nooit’ gekozen, maar dat is sinds corona: in januari 2020 griep gehad, toen in maart 2022 corona, en daartussen en sindsdien nooit een verstopte neus. Dus dan past ‘nooit’ beter dan ‘een paar keer per jaar’. Ik geniet er echt van :smile:

2 likes

Tijdens pandemie niet (want niet meer verkouden dankzij afstand, ontsmetten etc). Daarvoor regelmatig een verkoudheid dus ook verstopte neus.

1 like

De laatste keer dat jij ergens in het openbaar contact geld hebt gevonden? In een parkeerautomaat, in een winkel, op de grond, waar dan ook.

• Deze week
  • Deze maand
  • Afgelopen 3 maanden
  • Afgelopen half jaar
  • Afgelopen jaar
  • Kan ik me niet eens meer herinneren

0 stemmers

Vroeger vond ik best wel regelmatig ergens geld of zag ik het liggen. En nu noooit meer.

Ik heb er eigenlijk vooral 's nachts last van. Ik heb nu bijvoorbeeld mn linker neusgat verstopt maar niet dat het me echt stoort.
Oh en neusspray gebruik ik niet/zelden. Halve trauma’s aan dat ik dat spul vroeger door mn keel voelde lopen.
@keekie , ik heb wel voor het eerst dit jaar sinds mei ofzo ineens hooikoorts. Maar ik zeg altijd volgens mij ben ik al verkouden en misselijk (dat ben ik ook enorm vaak) geboren.

Gebruik jij neusspray als je een verstopte neus hebt?

• Ja vaak wel
  • Meestal niet
  • Nee dat gebruik ik dan nooit

0 stemmers

Ken jij iemand die verslaafd is aan neusspray?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dat weet ik, daarom mijn vraag!

1 like

Was wel maar vijf cent :joy:

4 likes

Huisstofmijtallergie?

6 likes

Toen ik een broek aan het passen was (internetbestelling) en ik voelde in de broekzakken; er zat een briefje van 10 in. Huts.

35 likes

Hoeveel sterren geef jij jouw kookvaardigheden?
Je hoeft je uiteraard niet met een echte chef te vergelijken.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

2 likes

Gebruik jij een winkelwagen? Of een mand?

• Een winkelwagen
  • Een mand
  • ANDERS

0 stemmers

Ik was in 2020 bang dat ik niet goed met een winkelwagen kon lopen en overal tegenop zou lopen lol

4 likes

Ben zelf verslaafd aan die stomme spray. Vaak geprobeerd te stoppen en dat gaat even goed tot ik weer verkouden word. Dan krijg ik gewoon geen lucht door m’n neus en moet ik die spray wel weer gebruiken.

6 likes

Ik kan heel prima koken als ik recepten volg, maar zelf iets bedenken ben ik een drama in.

5 likes