Stel je persoonlijke vraag #37

Beiden, afhankelijk van de hoeveelheid boodschappen :joy:

13 likes

Heb je een horloge oid die je stappen bijhoudt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel stappen zet je gemiddeld op een dag?

• 0-2000
  • 2000-4000
  • 4000-6000
  • 6000-8000
  • 8000-10000
  • 10000-12000
  • 12000 of meer

0 stemmers

Maak jij een wandeling om meer stappen te maken?

• Ja, dagelijks
  • Ja, soms
  • Nee

0 stemmers

Ik weet niet zeker of je dit mag vragen maar ik denk het wel? Ik doe het anoniem iig:

Heb jij ooit een dieet gevolgd om af te vallen? N.a.v
een youtuber dacht ik echt OMG, dat dit online mag staan. Zo’n freaky juice dieet ofzo

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik was ooit zelf megaverslaafd. Weet niet hoe maar ben ooit gestopt. Nu gebruik ik het alleen kortdurend en als ik echt bijna stik :upside_down_face: en dan liefste kindervariant want daar zit maar de helft van die troep in.

6 likes

En vind je als jij nog nooit een dieet hebt gevolgd om gewicht te verliezen, je er dus beter ook maar geen mening over hebt?

• Ja dan kun je maar beter je bek houden
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik niet maar mijn vriend is hier zo lucky altijd in. Gisteren nog waaide er 10 euro naar hem toe op een lege parkeerplaats.

2 likes

Mn ouders hebben een keer een hele dikke gevulde portemonnee gevonden op vakantie maar die hebbben ze toen naar de politie gebracht. Ik vond dat jammer want ik zag al die briefjes en ik dacht aan IJSJES. Maar ik haat stelen zo enorm hard dat ik nog geen briefje geld zou willen oprapen. Ben denk ik iets te Christelijk opgevoed :rofl: .

Contant geld is er maar weinig nog in Nederland op straat volgens mij maargoed.

Anoniem!:
Als jij een portomonnee vindt met veel contant geld erin wat doe je dan?

• Ik haal het eruit en hou het voor mezelf
  • Ik geef het bij de politie af

0 stemmers

2 likes

Alleen lever je dat dan in bij de gemeente.
Dus dat zal ik dan doen.
Maar eerst snorren of ik die persoon zelf kan vinden!

13 likes

Ja het was niet in Nederland! Ik weet niet eens meer welk land maar zij moesten dat inleveren bij de politie. Maar je moet dus sowieso een gevonden portemonnee etc. In Nederland inleveren bij de gemeente?

3 likes

Ja in Nederland wel.

3 likes

Ik buk alleen voor briefgeld

18 likes

Jaren geleden heb ik een portemonnee gevonden met een paar honderd euro erin en toen heb ik mezelf een vindersbeloning van €20,- gegeven en de rest afgegeven :no_mouth: Zou tegenwoordig wel alles afgeven.

2 likes

Ik heb als kind een keer samen met een vriendinnetje in een andere wijk een volle portemonnee gevonden. Via de id-kaart en wat buurtbewoners hebben we de eigenaar gevonden. Hij was er heel blij mee en we mochten de gehele inhoud van de portemonnee houden! Waren ook erg rijke mensen in die buurt dus dat was voor ons als kinderen echt heel veel geld.

Mijn portemonnee heb ik ook een keer laten liggen in de snackbar en mijn moeder schreef altijd op alle spullen (zelfs boeken, lol) onze naam en het adres. Toen is er een medewerker van de snackbar op de fiets de portemonnee bij ons thuis komen afleveren. Heel netjes.

28 likes

Een aantal weken geleden, maar was 5ct :joy: Lag pal naast m’n sporttas toen ik weer naar huis wilde gaan, dus zou ook zomaar kunnen dat het van mezelf was en het er vooraf met iets eruit halen eruit is gevallen :upside_down_face:

2 likes

Vroeger ging ik altijd in het zwembad met mn duikbril op kijken of er geld op de bodem lag. Vooral rond de duikplank was dat succes gegarandeerd. Vaak muntgeld, maar 1x vond ik een briefje van 10 gulden

11 likes

Wajow hoeveel geld ik wel niet in het zwembad gevonden heb, nie nrml. Okay

5 likes

Was er ooit niet een soort hufterproef op tee vee met portemonnees terugbrengen naar de politie/gemeente? En dat sommige agenten/ambtenaren dan zelf het geld eruit haalden. Bij de beesten af.

8 likes

Ik vond toevallig laatst 2 euro op straat. Vroeger vond ik echt vaak geld, maar inderdaad, de laatste jaren amper meer.

Oh wa errag. Nou het was iig in zuid europa, maar ik heb geen idee meer welk land het was. De plietsie was er denk ik blij mee. En mn christelijke ouders hadden hun plicht gedaan.

Maar alsnog STEEL NIET!

1 like

Het schijnt morgen heel warm te worden in Nederland

• Leuk! Ik heb er zin in
  • Afschuwelijk
  • Ik sla me er wel doorheen
  • Wel oke/ik heb airco/anders

0 stemmers