Valt toch wel mee, ik doe gewoon dingen die in me opkomen.
Het is het Europees Kampioenschap, geen WK.
Kom jij vandaag buiten?
- Ja, heerlijk
- Ja, maar noodgedwongen
- Nee, gelukkig niet
- Nee, helaas niet
0 stemmers
Hondje moet af en toe naar buiten. Dus ik loop naar de overkant naar een klein lullig grasveldje. Laat haar plassen en gelijk weer naar binnen.
mijn vader lijkt echt heel erg op rob geus dus ik denk wel bijna iedere dag aan rob geus ja
maakt dat mij ook een rgk?
https://www.coolblue.nl/product/140685/bosch-mum54230-styline.html
Heb ik al jaren. Werkt als een tiet. Heb alleen de blenderopzet niet, maar een losse blender met glazen kan.
Ik heb een kitchenaid en ben er blij mee alleen ik vind de kleur niet zo, wat wel zonde is voor zo’n duur apparaat. Maarja ik heb hem gekregen dus ik kan niet echt zeuren.
Welke kleur heb je?
De kleur heet silk pink, het is lichtroze.
Hoeveel herinneringen heb je op dit moment in je telefoon staan? Ik bedoel echt reminders in de herinneringen app, niet gewoon leuke foto herinneringen ofzo haha.
- 0
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- Meer dan 30
0 stemmers
Een kitchenaid is nogal een vaag begrip. Ik heb een cookprocessor en een mixer en nog wat andere apparaten.
Ja dat is waar… maar meestal als mensen over kitchenaid praten in mijn omgeving, bedoeld iedereen die keukenmachine eigenlijk
Ik heb een Maxima, omdat die beter brooddegen aan kan. Alleen ik heb mijn pogingen tot brood maken al vrij snel gestaakt. Moeilijk
Heb er een (en keukenmachine en kleine hakmolen) maar ik bak er eigenlijk te weinig voor . Die hakmolen vind ik echt geweldig! Die heb ik in 6 weken tijd al vaker gebruikt dan dat andere apparaat in 2 jaar
Ik heb geen herinneringen app
Ik bak dus echt nooit iets. Geen idee hoe het moet ook.
Hoeveel sterren geef jij jouw bakvaardigheden op een schaal van 0 t/m 5? Wel enkel zoet! Een hartige quiche telt in deze poll dus niet mee.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Bakken is geen probleem opzich. Maar mijn fijne motoriek is niet tof, dus ik heb een schijthekel aan het werken met spuitzakken of iets dergelijks. En ik weiger te decoreren.
Ik speel wel vals, het was hier vandaag 21 graden dus dan vind ik het heerlijk om buiten te zijn.
Je krijgt geen diarree van mijn baksels maar daar is ook alles wel mee gezegd