Bakken is met fucking specifieke recepten en ik haat recepten want ik wil alles op gEvOeL doen dus elk baksel mislukt bij mij. Inclusief diarree.
Zwembad!
Als ik ga, dan ga ik in de avond. Overdag lekker aircoātje op kantoor
Heb jij het overleefd vandaag met de hitte?
- Ja makkie
- Ja nog maar net
- Nope
- Ergste moet nog komen, slapen vannacht
0 stemmers
Ik ben pas verhuisd naar een nieuwbouwappartement en echt een wereld van een verschil vergeleken met mān vorige woning. Het scheelt bijna 14 graden hierbinnen vergeleken met buiten! Dus ik hoop het dit jaar indd te kunnen overleven
Scheer/wax/laser/epileer jij je armen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Heb jij haar op je grote teen (vlak onder de nagel)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
nou, ik laat heel mān lichaam laseren
Ja, ik pas op het huis van familie (ook een nieuwbouwhuis) en het is zoān groot verschil met mijn eigen huis (jaren ā80 flat op het zuiden met plat dak). Dit huis heeft overal goede zonwering en het is nog zo lekker koel binnen, echt een genot.
Zit vast wel haar maar ik zie āt niet
Zeker wel op mijn tenen. Of zoals @Soy.peor het ooit verwoordde: āmijn grote teen heeft een heel kapselā.
Ik moet iedere keer als ik mijn tenen sta te scheren denken aan die uitspraak.
Rechts niet, links wel een paar van die hele lichte haartjes zie ik nu ik er echt naar kijk haha zo gek
Hahahahaha heb ik dit ook gezegd ja. Is wel waar tho
nah niet alleen vlak onder de nagel, zit gewoon een heel oerwoud van lange, dikke, zwarte haren op m“n hele grote teen. Zou met liefde een foto willen posten maar net toevallig m“n tenen geschoren gisteren
Stond de pan met eten vroeger bij jullie op tafel tijdens het avondeten?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En doe je dat nu zelf?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
pan op tafel vind mijn moeder armoedig
Thuis aten we met 5 en nu eet ik alleen (meestal) dus geen noodzaak om die pan op tafel te zetten
Daarbij: mijn keuken is 1 stap verwijderd van mijn eettafel
Ja mijn moeder ook haha. Alles altijd in schalen.
Idd, en geen vaatwasser nog toen.
Ik hoorde iemand zeggen āhonden zijn meer allemaal mannen, en katten zijn meer allemaal vrouwenā.
- Ik snap wat er bedoeld wordt en vind dit ook
- Ik snap wat er bedoeld wordt maar vind dit niet
- Ik snap hier niets van
0 stemmers
Katten zijn bitches maar wel gewoon het leukst. Honden stinken. Ik snap ām wel.