Stel je persoonlijke vraag #37

Bakken is met fucking specifieke recepten en ik haat recepten want ik wil alles op gEvOeL doen dus elk baksel mislukt bij mij. Inclusief diarree.

6 likes

Zwembad!

2 likes

Als ik ga, dan ga ik in de avond. Overdag lekker airco’tje op kantoor

2 likes

Heb jij het overleefd vandaag met de hitte?

• Ja makkie
  • Ja nog maar net
  • Nope
  • Ergste moet nog komen, slapen vannacht

0 stemmers

1 like

Ik ben pas verhuisd naar een nieuwbouwappartement en echt een wereld van een verschil vergeleken met m’n vorige woning. Het scheelt bijna 14 graden hierbinnen vergeleken met buiten! Dus ik hoop het dit jaar indd te kunnen overleven

6 likes

Scheer/wax/laser/epileer jij je armen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Heb jij haar op je grote teen (vlak onder de nagel)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

nou, ik laat heel m’n lichaam laseren :face_exhaling:

4 likes

Ja, ik pas op het huis van familie (ook een nieuwbouwhuis) en het is zo’n groot verschil met mijn eigen huis (jaren ā€˜80 flat op het zuiden met plat dak). Dit huis heeft overal goede zonwering en het is nog zo lekker koel binnen, echt een genot.

1 like

Zit vast wel haar maar ik zie ā€˜t niet :woman_shrugging:

4 likes

Zeker wel op mijn tenen. Of zoals @Soy.peor het ooit verwoordde: ā€œmijn grote teen heeft een heel kapselā€.

Ik moet iedere keer als ik mijn tenen sta te scheren denken aan die uitspraak. :sweat_smile:

14 likes

Rechts niet, links wel een paar van die hele lichte haartjes zie ik nu ik er echt naar kijk haha zo gek

1 like

Hahahahaha heb ik dit ook gezegd ja. Is wel waar tho

3 likes

nah niet alleen vlak onder de nagel, zit gewoon een heel oerwoud van lange, dikke, zwarte haren op m“n hele grote teen. Zou met liefde een foto willen posten maar net toevallig m“n tenen geschoren gisteren

2 likes

Stond de pan met eten vroeger bij jullie op tafel tijdens het avondeten?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

En doe je dat nu zelf?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

4 likes

pan op tafel vind mijn moeder armoedig :cautious:

3 likes

Thuis aten we met 5 en nu eet ik alleen (meestal) dus geen noodzaak om die pan op tafel te zetten
Daarbij: mijn keuken is 1 stap verwijderd van mijn eettafel

3 likes

Ja mijn moeder ook haha. Alles altijd in schalen.

1 like

Idd, en geen vaatwasser nog toen.

1 like

Ik hoorde iemand zeggen ā€˜honden zijn meer allemaal mannen, en katten zijn meer allemaal vrouwen’.

• Ik snap wat er bedoeld wordt en vind dit ook
  • Ik snap wat er bedoeld wordt maar vind dit niet
  • Ik snap hier niets van

0 stemmers

Katten zijn bitches maar wel gewoon het leukst. Honden stinken. Ik snap ā€˜m wel.

18 likes