Nee en stoor ik me niet aan maar niet omdat het “maar m’n collega’s” zijn.
Al waren het m’n beste vrienden. Lijkt me eigenlijk wel interessant om vrienden met totaal andere politieke voorkeur te hebben. Elkaar beetje mee plagen enzo. Zou daar niet heel veel aan ophangen.
Een shirt van the cure met boys don’t cry maar was ook een beetje petty omdat m’n ex toen om rare dingen moest huilen.
En van sticky fingers en toen kwam er ook een gozer naar me toe dat het ook een album van The Rolling Stones was maar dat ik dat vast niet wist
OH MIJN GOD what the fuck did I just watch. Gatverdamme. Hoezo is dit ook gewoon een reclame.
Ergens geeft deze reclame mij een beetje hoop voor de toekomst. Want hij is walgelijk en dit was dus nog prima acceptabel in 2007. Dat betekent toch dat er vooruitgang is en ik hoop dat we over 15 jaar over een hele hoop dingen van nu ook zeggen ‘dat zoiets toen gewoon kón, belachelijk’.
uberhaupt bizar dat zoiets op tv is geweest, maar ik snap ook niet wat het reclamepotentieel is hier?
hoe positioneert amstel zich hiermee: als bier voor mannen die in de kroeg transgenders spotten? bijdehandte mannen?
welke man kijkt hiernaar en denkt: ja amstel, ik voel deze reclame! ik identificeer me met deze guy?
Leest jouw partner ‘stiekem’ mee op dit forum?:
- Ja, maar niet stiekem
- Niet dat ik weet
- Nee, maar ik vertel hem/haar/hen wel wat op het forum gaande is
- Nee
- n.v.t
0 stemmers
Als bier voor “echte” mannen ben ik bang
Ik vind dit typisch een reclame die tussen programma’s van Johan Derksen zou worden uitgezonden en ik vermoed dat de gemiddelde Johan Derksen-fan hier smakelijk om lacht
Vannacht weer even geoefend, moet m’n pro-status wel behouden natuurlijk
en ik dacht dat deze kut was
weet nog dat deze uit kwam in 2009 en dat ik toen al dacht: ugh
edit: @Marquez wat ik er inderdaad nog bij wou zeggen: dacht toen ‘ugh’ maar snap wel waarom dit leuk zou zijn
heb dat bij die andere totaal niet
Deze vind ik wel grappig! Zo overdreven in beide kamers.
Wat betaal jij per maand voor jouw (prive) mobiele telefoon abonnement?
- 0-10 euro
- 11-20 euro
- 21-30 euro
- 31-40 euro
- 41-50 euro
- Meer dan 50 euro
- Meer dan 100 euro
- Meer dan 200 euro
- Ik heb pre-paid
- Ik heb geen telefoon
0 stemmers
Oké jongens, live situatie. Gaan we een ongemakkelijk moment creëren?
Ik zit as we speak in mn eentje op een terras in een klein dorpje in n-w Nederland te genieten van een pizza. Behalve dat hier veel Duitse toeristen komen is er geen reden ervan uit te gaan dat ik geen Nederlands zou spreken.
Schuin tegenover mij is een vrouw van middelbare leeftijd met haar moeder komen zitten. Sinds ze zitten zit moeders hardop haar walging uit te spreken dat ‘ze’ tegenwoordig het maar nodig vinden om OVERDAG hele warme maaltijden te nuttigen. Het is belachelijk dat ik pizza eet. Een hele zelfs! Vroeger deelde ze zo’n grote pizza (valt reuze mee, ik zou hem als medium beschrijven) met ‘pap’ en ik zit hier als lunch zo’n HELE pizza weg te werken.
De vrouw probeert al een poosje haar moeder te sussen en kijkt al erg ongemakkelijk.
Wat ga ik doen?
- Laat ze in het ongewisse, niet op reageren
- Vraag of ze ook een puntje wil
- Betaal hun kopje koffie en appelgebak
- Zeg ze pas gedag en wens ze een fijne dag als je weggaat
- Ander goed idee
0 stemmers
Wat kan jou dit überhaupt verrothoeren?
Ik hou van drama, dus je zou ook kunnen doen alsof je gebeld wordt. Anderzijds, als ik het zelf was zou ik de eer aan mezelf houden, intern met mijn ogen rollen en doorgaan met mijn leven.
Ze zit vrij luid en openlijk over me te praten en het lijkt me grappig dr even te laten weten dat ik dr gewoon kan verstaan. Voel me er gelukkig niet kut bij ofzo, zit hier gewoon evengoed te genieten, maar kan me ook goed voorstellen dat iemand zich er wel rot bij zou voelen.
Dat dacht ik ook eerst, maar 1 van dr reacties op dr dochter die zei dat ik dr gewoon kon horen was dat boerenhollandse vrouwen dat niet doen, dat doen alleen toeristen.
Nou bied d’r een stuk aan nu het nog warm is, misschien kan je er gelijk aan toevoegen dat het vegan is, dat vind die generatie ook moeilijk te accepteren.
Heeft ze twee dingen om de rest van de week over te praten.
Zeg dat het toch een beetje veel is in je eentje en vraag dan of ze ook een stukje wil.
Was wel een leuke geweest.
Ik heb ze gewoon een hele fijne dag gewenst bij het weglopen. Ze hoorde me daarvoor al in het Nederlands afrekenen bij de bediening en toen viel hun gesprek al stil (ging niet meer over mij inmiddels). De vrouw zei sorry, moeders keek alleen maar vies en zei niks.