Alleen de baas mag gratis parkeren, de rest wordt gestimuleerd met het OV te gaan (zou mooi zijn als ik dat volledig vergoed kreeg)
Nou nu je het zegt, deden mijn opa en oma ook altijd inderdaad. Nog minder een idee wat ze dan te mokken had, waarschijnlijk was ze gewoon jaloers op m’n pizza.
Deze polls haat ik zo. Ik heb geen idee en door deze polls raak ik in de war.
De aanleiding was dat ik de afwijkende van de 2 zeg en ik las net in een ander topic dat het over dat woord ging.
MAAR ik heb dus net aan mn partner moeten vragen welke van de 2 het nou ook alweer was omdat ik zelf ook in de war was
sorry man
Enkel voor wie verder woont dan 5km van het werk.
Bij mijn eerste opdracht was er zeer beperkte parkeergelegenheid en mochten reguliere medewerkers daar alleen parkeren op hun verjaardag. Dat werd me toen echt als een vrolijk nieuwtje gebracht, weet nog wel dat ik dat als toenmalig student zo confronterend vond. Welkom in het kantoorleven waar een parkeerplaats nu een feestelijke aangelegenheid is
Mijn pappie betaalt nog
Ene locatie ga ik met de auto naar station, trein en dan nog stukje lopen. Andere locatie is OV impossible vanaf deze kant dus dan auto. En daar kun je (sinds corona) parkeren en kost niks want terrein van het bedrijf. Pre corona was het terrein altijd kotsvol en kreeg je zo goed als alleen een vergunning nog als je melaats was
Stel je hebt een date en de ander komt aan op een elektrische step, wat vind je dan?
- Nice
- Neutraal
- Gaat
0 stemmers
En als de ander op een trike komt?
- Nice
- Neutraal
- Gaar
0 stemmers
Dan wil ik een identiteitsbewijs zien. Ik heb alleen kinderen op zo’n step gezien
Bedoel je gaar in de 1e? Of ‘t gaat’
Ja gaar, maar slecht getypt
Niet eens gaar maar volslagen debiel en illegaal en ik zou weggaan. Levensgevaarlijk die dingen in handen van de meeste lui die ze op straat gebruiken.
een wat
Handig want dan kun je met z’n 2en meteen door naar het huis van je date
Voertuig voor mensen die eigenlijk motor willen rijden maar niet durven en chronisch aandacht te kort krijgen in het dagelijks leven
En toch lijkt het mee heerlie peerlie om achter op te zitten.
Wel met grote helm anders zou ik doodgaan van schaamte denk ik.
Ohnee ik zit achter op met een boa om. Zwaaien naar iedereen. En die vent maar rijden.