Dit gaat toch niet over de inhoud van die poll maar over al jullie polls in 't algemeen
Hahahaha ik bedoelde niet deze vraag, hoewel ik je verhaal leuk vind.
Ik bedoel dat jij altijd van die fijne chaotische polls plaats met antwoordopties die wss voor jou heel logisch zijn, maar ik vind dat altijd wel leuk (dus het is wel een compliment in zekere zin) omdat ik altijd denk ?? Hoe komt ze erbij?? En @Nysmn maakt altijd juist van die âlogischeâ polls over hele gangbare/burgerlijke onderwerpen, vind ik dan.
Heb jij een knappe vriend/vriendin en eh? Wat was de vraag ĂŒberhaupt. Nouja.
- Ja dat heb ik en leuk voor hem/haar
- Houd ik me niet zo mee bezig
- Ik ben jaloers
0 stemmers
Ik vind bandshirts " al mn andere shirts zaten in de was heb alleen deze nog"
Mannen die met een blote bast in het openbaar rondlopen (bijvoorbeeld fietsen, boodschappen doen, hond uitlaten etc.)
- Liever niet
- Liever wel
- Alleen als ze echt knap zijn
- Nee, want ik mag ook niet topless boodschappen doen
0 stemmers
Ik ben wel een nerd en ik heb geen behoefte aan contact met anderen op basis van shirts haha
Ik houd van bandshirts en van nerdshirts. Vind het gewoon gezellige basics. Draag het thuis op een legging of buiten met een jeans en blazer. Wel voornamelijk bands die ik luister (Queen, Bon Jovi, John Mayer), maar heb toevallig ook een h&m nirvana shirt, omdat die gigantisch en in de sale was toen ik hoogzwanger was vorig jaar en die draag ik evengoed nog.
Oh en ik heb ook nog 2 Spice Girls shirts, want duh.
Mijn T-shirt collectie is 90 procent bandshirts. Overigens wel alleen van bands die ik luister.
Ik heb een goede vriendin leren kennen doordat ik een 5SOS shirt aanhad van hun tour
Word jij wel eens moe van je dromen (dromen als je slaapt, geen dromen voor de toekomst)?
- Ja figuurlijk
- Ja letterlijk
- Nee
- Ik droom nooit dus nvt
0 stemmers
5SOS! 1 van de bands waar ik meerdere shirts van heb.
Ik vatte het ook op als een compliment, oeps, pollstrijd.
Nee ik ga echt stuk om jouw polls, ze slaan echt nergens op maar dat maakt ze zo leuk. Good chaos. Mijne zijn inderdaad wat meer geordend met logische antwoordopties stukkie saaier.
Ik had een keer een Beatles shirt aan toen ik bij een café zat en toen kwam er een pretentieuze gatekeeper naar me toe en moest ik 5 Beatles nummers van hem opnoemen, want hij vond het vreselijk als meiden shirts droegen van een band die ze niet luisterden. Hele rare guy. Eindstand kende ik meer nummers van de band waarvan hij een shirt aan had dan hijzelf
Laatst een hele nacht gewerkt in mân droom. Dat is echt kut.
Dit doet me denken aan de twee kerels die mij en een vriendin uitdaagden om uit te leggen wat buitenspel was, wat we vervolgens deden, en toen vroegen ze zich af of we âdan wel echte vrouwen warenâ
Sorry echt HEEL saai dit maar ik kwam er vandaag echter dat mân gordijnen helemaal stoffig waren dus heb ze maar gestofzuigd, wist niet dat dat ook een huishoudelijke taak was die moest
- Ja ik stofzuig mân gordijnen wel eens
- Nee ik doe dat nooit
0 stemmers
Ik heb wel van die te lange gordijnen die net iets over de vloer slepen. Je kan ze trouwens ook wassenâŠ
Ik wilde nee stemmen maar ik heb op dit moment een shirt van Moomin aan