Stel je persoonlijke vraag #37

Ja die komen de meest gore dingen tegen. Mijn partner werkt op een vakantiepark en ze kwamen een keer een stofzuiger tegen waarvan het uiteinde van de steel onder de ontlasting zat :nauseated_face: waarschijnlijk gebruikt voor bepaalde spelletjes…
Stofzuiger uiteraard weggegooid en de desbetreffende gasten een factuur gestuurd.

8 likes

Haha ā€˜BZK’ en nog een: ā€˜Defensie’.

Ik heb het overwogen maar vond (op dat punt in mijn leven) het onderzoek te ingrijpend. En ik hou trouwens ook heel veel van over mijn werk praten met mensen die soortgelijk werk doen. Details mag ik in principe nooit delen maar bv wel met mijn partner. Mijn partner en ik hebben iig een keer allebei op eenzelfde project maar andere kant van de tafel gezeten waardoor we thuis Ʃcht niks mochten bespreken, dat vond ik wel lastig. Vooral omdat je weet dat de ander iets weet.

5 likes

kreeg je vanuit daar ook een dekmantel mee? lijkt me echt wel zwaar soms, als je constant tegen iedereen moet ā€œliegenā€

@Feather het screenings onderzoek bedoel je?

Ja!

1 like
  • Groene olijven
  • Zwarte olijven
  • Paarse olijven
  • Iew olijven

0 stemmers

4 likes

Nee

2 likes

Dat laatste zou ik ook hƩƩl lastig vinden! Maar bij ons op het werk zorgen ze ervoor dat je niet in zo’n situatie komt met je partner en dat er dus geen sprake kan zijn van eventuele tegenstrijdige belangen of iets dergelijks. Ligt natuurlijk ook aan de aard van het werk!

(Overigens heb ik zelf niet iets van een geheimhoudingsplicht.)

Ik heb zo’n baan nu. Maar ik mag/kan dan wel vertellen aan anderen (mijn omgeving) waar ik werk, dat hoeft niet geheim te blijven. Inhoudelijk zeker niet nee haha

1 like

Denk dat je het dan ook niet moet zien als liegen, maar simpel weg als ā€˜mag ik niks over zeggen’. Je hoeft ook geen coverstory op te houden.

2 likes

bij sommige functies krijg je wel een dekmantel mee toch? en leef je voor de buitenwereld een heel ander leven. dat vraagt echt wel veel van je

4 likes

Voor wie dit interessant vindt: luister naar de podcast De Dienst van Liesbeth Rasker. Dan hoor je meer over verschillende functies en wat mensen wel/niet mogen. Ik vond vooral het eerste seizoen interessant.

5 likes

Oh Ja, die zullen er vast zijn… dat lijkt me echt hel hoor :smiling_face_with_tear:

1 like

Drink jij weleens zo’n voorverpakte ijskoffie?

• Ja hoor, lekker!
  • Nee, ik drink alleen verse ijskoffie
  • Nee, ik drink sowieso geen ijskoffie
  • Ik drink dit af en toe

0 stemmers

Welke vind je het mooist?

0 stemmers

2 likes

Wat een depressieve bloemen zeg :sob:

4 likes

38 likes

Geen zonnebloemen want ik vind ze lelijk in elke vorm

Is dat Gustav Klimt?

2 likes

Ik heb ook zo een baan, geen enkel probleem. Boeit mij ook echt niet om over de inhoud van mijn werk te praten, snappen ze toch niet en gaat niemand wat aan. Vind het ook saai om dat van anderen te horen haha.

Ik vertel bijvoorbeeld wel gewoon op hoofdlijnen hoe mijn dag was bijvoorbeeld veel meetings, deadlines etc.

4 likes

Wordt jouw werk weleens besproken/gedeeld op het forum? Dus niet in algemene zin, maar dat er iets gedeeld wordt of besproken wordt van iets specifieks dat jij hebt gedaan of aan hebt meegewerkt.

• Ja, vaak
  • Weleens gebeurd
  • Nee

0 stemmers

En misschien leuk om te delen wat dan, als je dat wil. Zelf schrijf ik (om het even vaag te houden :stuck_out_tongue: ) en er worden hier regelmatig dingen gedeeld die ik heb geschreven. Best wel leuk!

10 likes