Stel je persoonlijke vraag #37

Ik heb wel met borrelnoten dat ik van alle kleuren één wil overhouden aan het einde.

2 likes

Verschillende tv-programma’s.

3 likes

Heb jij Stranger Things gekeken?

• Ja, echt geweldig
  • Ja, gewoon goede/oke serie
  • Ja, echt helemaal niks aan/afgehaakt
  • Ja, vind het mwah, overhyped
  • Nee, niet mijn smaak
  • Nee, wil nog kijken
  • Gewoon nee
  • Rot op met je stranger things en je running up that hill

0 stemmers

1 like

Jaaaaa

2 likes

Elke keer dat het over een verspakket van de jumbo gaat :stuck_out_tongue:

8 likes

Alleen ooit seizoen 1. Vond ik best leuk, maar heb daarna nooit de moeite gedaan om verder te kijken. Wie weet ooit nog :woman_shrugging:t2:

3 likes

Wow dat er zoveel mensen op chirurg stemmen?! Lijkt mij hele lange uren op je benen staan, super gefocust moeten werken en veel verantwoordelijkheid. Niks voor mij :joy:

3 likes

Omdat je daar mensenlevens mee kan redden. Mijn tweede keus zou CEO zijn maar alleen als het bij een MVO of grote sociale onderneming is.

1 like

Schrijf je ook wel eens iets naar aanleiding van iets wat je hier hebt gelezen?

2 likes

Er zijn grenzen aan mijn autisme :crazy_face:

Groot gelijk. Ben maar gestopt met m&m’s eten daardoor. Werd gek van mezelf :sweat_smile:

5 likes

Heb je je ooit teruggetrokken tijdens een sollicitatieprocedure nadat je minimaal 1 gesprek had gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja: waarom? Als je zin hebt om dat te delen natuurlijk. Ik heb het 1 keer gedaan. De hiring manager begon me nadat ik ging zitten meteen aan te vallen omdat ik niet vindbaar was als je me googlede en geen foto en geboortedatum op m’n cv had. Toen was ik er eigenlijk meteen al wel klaar mee. Gek genoeg was ik wel door naar de volgende ronde, maar daar had ik echt totaal geen zin in. Vond het toen heel ongemakkelijk om me terug te trekken, vooral toen de recruiter vroeg waarom (zij was wel aardig)

3 likes

Best wel vaak! Of omdat de baan me niet leuk leek of ik geen goed gevoel kreeg bij de mensen/cultuur van de organisatie. Is altijd heel normaal op gereageerd eigenlijk. Soms wel dat ze het jammer vonden omdat ik door zou zijn, maar geen vervelende reacties ofzo.

4 likes

Omdat de eigenaresse van het bedrijf (ook degene waar ik het gesprek mee had) zo’n nare sfeer om zich heen had hangen dat ik er echt niet zou willen werken. Meteen al zeggen dat als ik niet presteerde zoals zij verwachtte dat m’n uurloon omlaag zou gaan.

Durfde niet na het gesprek te zeggen dat ik sowieso niet meer wilde. Toen ik haar daarover mailde, heeft ze nooit meer wat teruggestuurd ook haha

Reactie op de poll van @kaneel maar het is ineens een los bericht blijkbaar

1 like

1 keer na het eerste gesprek, er waren weinig doorgroeimogelijkheden bleek tijdens dat gesprek.

1 keer na het derde gesprek, hoe meer ik erover hoorde hoe meer ik erachter kwam dat die afdeling binnen de organisatie niet de juiste plek was voor mij. Toen ik me terugtrok hoorde ik dat zij het met me eens waren overigens. Zou het daar niet zijn geworden.

1 keer nadat een contract was aangeboden en we er niet uitkwamen met salarisonderhandelingen. Dat heeft me wel een andere baan binnen dezelfde organisatie opgeleverd, met een passender salaris.

Dit is het resultaat van 5 keer solliciteren sinds mijn afstuderen dus ik ben kennelijk best kritisch.

8 likes

Ja! Voor de bco lijn van de GGD. Omdat de training verre van professioneel was en ik me er daarom niet prettig bij voelde, kreeg nog wel even een trap na van ze omdat ik een ‘boete’ moest betalen maar ach sta er nog steeds achter.

1 like

Een boete? :fearful:

3 likes

Met die rare roti saus? Of was dat een salade.

3 likes

Ze wilden vooraf een bedrag afspreken “als ik het zou worden”. Tantoe laag ook, dag schaaat.
Ik reageer trouwens ook nooit meer op vacatures waar geen salarisindicatie bijstaat. Waste of my precious time.

3 likes

Ja!! Omdat ze in je “geïnvesteerd” hebben en je er na een x tijd mee stopt. Schei toch uit, heb twee elearnings en een live training gehad die voornamelijk uit Kahoots bestond. :joy:
Het kutte was wel dat ik WW kreeg dus gekort werd omdat ik effectief dat boete bedrag zogenaamd wel had ontvangen.