Het kan wel want ik heb het ingesteld, maar ik durf het niet? Ben bang dat het misgaat en dat ik dan alsnog mijn pas moet pakken. Ik snap het zelf niet zo goed, zelfs mijn vader van 70 betaalt altijd met telefoon
En wat is het ergste dat dan kan gebeuren? Dan moeten de mensen achter je vijf seconden wachten, dat overleven ze ook wel.
Of probeer het eens bij een zelfscankassa, dan zit er ook niemand op je vingers te kijken.
Ja je hebt gelijk, ik moet het ook gewoon proberen
Telefoon of apple watch. Eigenlijk nooit meer met mān fysieke pinpas.
Eigenlijk alleen bij thuisbezorgd omdat ik te gierig ben om ā¬0,25 aan iDeal kosten te betalen terwijl Apple Pay gratis is of als ik mān pinpas vergeten ben.
Klinkt eerder een beetje sneu, eigenlijk⦠Alcoholverslaafden die op deze manier zelf geen discipline hoefden op te brengen om te sparen, zodat ze 1x per jaar een extra groot zuipfestijn konden doen.
Ik moet uren schrijven dus niks doen is geen optie
De vraag is dan ook als je niets te doen hebt
ik wil eigenlijk een nieuwe auto maar heb geen idee hoe je het budget zou moeten bepalen?
Hoeveel zou jij uitgeven aan een nieuwe auto (geen tweedehands!)
- Half jaarloon
- EƩn jaarloon
- Twee jaarlonen
- Drie jaarlonen
0 stemmers
Wat zijn je wensen en wat is je jaarloon.
Zou best jaarloon willen uitgeven (ik wil heel graag een ioniq 5 rijden) maar dat heb ik niet. Als ik het zou hebben zou het bedrag dus ook hoger zijn
mijn wens is een chauffeur in lekkere rolls!
Ik zou denk ik voor een private lease gaan met een aanbetaling.
Minder dan een half jaarloon, maar ik zou nooit een nieuwe auto kopen eigenlijk
Wow deze schaal? Ik kan me niet voorstellen ooit mijn jaarloon aan een auto uit te geven eigenlijk (en als ik mijn huidige jaarloon kan uitgeven is mijn jaarloon flink gestegen!) De huur moet ook nog betaald worden
Ik weet niks van veel en veel van niks
Betaal wel online dingen met apple pay als ik met mijn telefoon bestel (eten laten bezorgen e.d.), maar in een winkel durf ik het niet aan ofzo. En idd, mijn ouders van ver in de zestig betalen dus wel gewoon met hun telefoon Zelfscankassaās hebben ze hier helaas bijna niet, in de twee supermarkten waar ik regelmatig kom iig niet. Maar ja, je kunt hier ook op veel plekken nog steeds alleen cash betalen.
ik weet niet hoe het in NL werkt maar iedereen in mijn omgeving betaalt hier gewoon een kleine lening voor af? Ik baseer het op jaarlonen omdat ik kijk naar mijn eigen loon en dat ongeveer 25K netto is op jaarbasis en ik niet echt de indruk heb dat er nog veel op de markt is onder 15K? Maar ook kijkende naar bijvoorbeeld mijn ouders is het wel iets wat logisch aanvoelt, ik denk dat mijn moeder bijna vier jaarlonen tegen hoor auto gegooid heeft wat ik echt exuberant vind.
@propje ik dacht het zelf ook nooit te doen maar ik rij nu met een tweedehands A3 die wel goed rijdt maar als er kosten aan zijn het altijd rare dingen zijn die toch wel wat kosten, in mijn regio is het ook supermoeilijk om een betrouwbare garage te vinden anders :ā)
Ik wilde je op je kop geven voor de rare spelling van exorbitant en toen zag ik dat het Engels was