Zeker, als ik me verveel op de wc
Pol Pot voor op de pot ![]()
Hahaha staan erachter nog 3 dictators?
@Ainu ik zou ook nooit een spiksplinternieuwe auto kopen. Voor een tweedehands zou ik max 7500-10000 uitgeven. Maar dan wel maar een van max paar jaar oud met normale KMās op de teller.
Ik zou ook geen lening afsluiten voor een nieuwe auto? Dan ben je dus lening, afschrijving, belasting, verzekering en benzine kwijt. Dan kom je ook boven de 500 denk ik (om even te vergelijken met lease). En in de paar jaar dat je lening loopt is je auto nog maar een relatief klein deel waard van de eerdere nieuwprijs.
Ik kan alleen maar denken: ok, dus als ik wel een auto had gehad, was ik nog armer geweest.
![]()
Loop: ja
Zit: fuck no
@Yzile Jody Bernal komt hier vandaan, maar heb hem nog nooit gezien. Waarschijnlijk al 10 keer over hem heen gekeken, want volgens mijn oudtante is hij klein
Haha ik lees dit terwijl ik op de bank in kleermakerszit, schuin over mijn laptop gebogen die voor me ligt. Hernia waiting to happen!
Ik moet nog vaak denken aan toen ik een patiĆ«nt bij de verslavingszorg vroeg waar diegene dan āop vakantieā was geweest. Antwoord was āLelystadā en er ging zeker geen belletje rinkelen. Ik zag een verpleegkundige echt zijn lach moeten inhouden om hoe naĆÆef ik was.

Ik nu
in mijn omgeving word er geen lening aangegaan voor een auto, sowieso is het hebben van een auto niet zo normaal maar als dan gewoon een goedkope die je met spaargeld kan financieren? Maar als een lening zo normaal is, tja daar zou ik dan misschien ook weer niet te goedkoop zitten?
Ik doe wel stukjes brood (focaccia, stokbrood, ciabatta of zoiets) in de pan met olijfolie, peper, zout, oregano & chilliflakes. Lekker beetje crunch en vulling in de salade. Maar nooit van die miniatuur croutons uit een zakje
De gevangenis daar denk ik
Ik heb zoiets gehad met Almere Binnen in Almere Buiten. Kwartje viel ook vrij laat.
Ja! Mao Zedong, Mussolini en ja Mohammed ali; Die is een beetje de vreemde eend in de bijt maargoed
Haha ja wat @Luipaard zegt. āOp vakantieā is een mooi eufemisme voor in de gevangenis zitten
![]()
Zou jij op vakantie durven naar?
- Syriƫ
- Noord Korea
- Turkmenistan
- Venezuela
- Irak
- OekraĆÆne
- HaĆÆti
- Geen van allen
0 stemmers
Las gisteren dat je als toerist ook langs het oorlogsfront kunt touren in OekraĆÆne
Ik zou het opzich wel durven, maar ik vind het vooral ontzettend dom. Je hebt er nu gewoon niks te zoeken en als het mis gaat, wordt er toch ergens wel verwacht dat ambassades/BuZa je komt helpen terwijl je het reisadvies hebt genegeerd.
Ik zou wel naar Irak durven met de vriend van mijn zus, zijn familie woont daar nog en die weten wel of het ergens wel of niet veilig is, maar ik zou het zoals @grace zegt vooral niet willen.