Stel je persoonlijke vraag #37

Ik wil ook.

2 likes

Ik liep maandag naar kantoor vanuit het station en dus over de kermis. Toen waren ze net zo’n pisdingen aan het legen :face_vomiting:. Lijkt me verschrikkelijk om in de binnenstad te wonen tijdens kermis :speak_no_evil:

3 likes

Ja sgat. Ik plan voor volgend jaar.

2 likes

Zou je je ogen durven te laseren?

• Ja
  • Nee
  • Al gedaan

0 stemmers

1 like

Ik vind kermis echt heel leuk, het eten en de attracties, de kleuren en lichtjes en de muziek! Maar heb wel het gevoel dat je mensen niet te lang aan moet kijken.

2 likes

Sowieso je door de kermis heen moeten worstelen om op je werk te komen en weer naar huis te kunnen :tired_face:
Ben blij dat ik dat niet meer hoef, wat een ellende.

1 like

Krijg je als het regent ook gelijk zin in dingen met kaneel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je jody bernal op straat zou tegenkomen, wat zou je dan doen?

• Niks
  • Hoi zeggen/groeten
  • Stukje que sĂ­ que no zingen

0 stemmers

5 likes

nee ik zou niks doen, echt wat zielig dat mensen dat 20 jaar na dato nog zingen.

2 likes

Ja dat las ik in een ander topic :joy: zou niet in me opkomen maar vind het wel grappig dat mensen het echt doen terwijl het eigenlijk zo kut is

2 likes

Zin in

1 like

Met een grote boog om hem heen lopen maar in de gaybar wel Qué sí qué no aanvragen gevolgd door Yo quiero bailar van Georgina Verbaan.

14 likes

Oké stel je krijgt vandaag te horen dat je over precies 20 jaar dood gaat (gewoon echt op 27 juli 2042). Zou je dan vanaf morgen direct bepaalde dingen anders gaan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als je op 27/07/2032 zou sterven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En 27/07/2027

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En 27/07/2023?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik zou waarschijnlijk wel dingen anders gaan doen maar heb wel minimaal een dag nodig om ff na te denken wat dan precies

28 likes

Vooral geld gerelateerd denk ik. Ik zou gewoon nu alles opmaken en niet sparen voor later.

9 likes

Echt de beste beslissing van mijn leven

1 like

En ritmo dan??

7 likes

RIET-MOOOOO SEKSIEEEE

7 likes

GUAPETONA

6 likes

Ook

2 likes

Nooit geweten dat ze dit zingen, ik dacht altijd dat ze van die Tarzan oe-a-oe-a geluiden deden.

6 likes