Ik wil ook.
Ik liep maandag naar kantoor vanuit het station en dus over de kermis. Toen waren ze net zoân pisdingen aan het legen . Lijkt me verschrikkelijk om in de binnenstad te wonen tijdens kermis
Ja sgat. Ik plan voor volgend jaar.
Zou je je ogen durven te laseren?
- Ja
- Nee
- Al gedaan
0 stemmers
Ik vind kermis echt heel leuk, het eten en de attracties, de kleuren en lichtjes en de muziek! Maar heb wel het gevoel dat je mensen niet te lang aan moet kijken.
Sowieso je door de kermis heen moeten worstelen om op je werk te komen en weer naar huis te kunnen
Ben blij dat ik dat niet meer hoef, wat een ellende.
Krijg je als het regent ook gelijk zin in dingen met kaneel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je jody bernal op straat zou tegenkomen, wat zou je dan doen?
- Niks
- Hoi zeggen/groeten
- Stukje que sĂ que no zingen
0 stemmers
nee ik zou niks doen, echt wat zielig dat mensen dat 20 jaar na dato nog zingen.
Ja dat las ik in een ander topic zou niet in me opkomen maar vind het wel grappig dat mensen het echt doen terwijl het eigenlijk zo kut is
Zin in
Met een grote boog om hem heen lopen maar in de gaybar wel Qué sà qué no aanvragen gevolgd door Yo quiero bailar van Georgina Verbaan.
Oké stel je krijgt vandaag te horen dat je over precies 20 jaar dood gaat (gewoon echt op 27 juli 2042). Zou je dan vanaf morgen direct bepaalde dingen anders gaan doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En als je op 27/07/2032 zou sterven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En 27/07/2027
- Ja
- Nee
0 stemmers
En 27/07/2023?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou waarschijnlijk wel dingen anders gaan doen maar heb wel minimaal een dag nodig om ff na te denken wat dan precies
Vooral geld gerelateerd denk ik. Ik zou gewoon nu alles opmaken en niet sparen voor later.
Echt de beste beslissing van mijn leven
En ritmo dan??
RIET-MOOOOO SEKSIEEEE
GUAPETONA
Ook
Nooit geweten dat ze dit zingen, ik dacht altijd dat ze van die Tarzan oe-a-oe-a geluiden deden.