Stel je persoonlijke vraag #37

Mijn oma heeft ooit via een rechtzaak geprobeerd mijn vader terug te krijgen. 10 jaar verder en ze kreeg hem nog steeds niet.
Het is niet zo makkelijk als je denkt, want het kind is vaak al aan de andere familie gehecht

3 likes

Dit is verplichte kost voor de zomer.

15 likes
  • Ken de eerste niet maar wel leuk

0 stemmers

3 likes

En vergeet deze banger niet, Kaal.

41 likes

Lust jij olijven?

• Ja lekker
  • Liever niet, maar als het in een gerecht zit eet ik het wel
  • Ik lust alleen bepaalde soorten (zijn er soorten? ja toch)
  • Nee getver

0 stemmers

1 like

Die Buzzin’ klinkt op zich wel ok maar ik heb op stom gestemd omwille van de meisjes in bikini clip. Ik krijg er roc ya body mic check 1 2 kriebels van

10 likes

liever niet en als ik 't makkelijk ergens uit kan vissen doe ik het, maar als het echt niet gaat eet ik het wel :sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat Date Rape de start inluidde van mn awokening, vond mezelf ook wel echt edgy dat ik die op een zelfgebrande cd had

2 likes

Zo’n toeristen treintje:

afbeelding

• Maak ik gebruik van
  • Maak ik geen gebruik van
  • Heb ik een bijnaam voor
  • Vind ik te beschamend om in te zitten
  • Zit ik trots in

0 stemmers

4 likes

Ik vind t zo knullig dat ik er een zwak voor heb. Zit er alleen nooit in.

10 likes

In onze familie sturen we elkaar fotos van trauma treintjes die we in het wild tegen komen. Echt vreselijk. Dit was de laatste in de app.

18 likes

Hahaha trauma treintje love it

M’n vader noemde het altijd een “ik zit voor lul”- treintje, als kind dacht ik dat het echt zo heette. (Ik was een heel dom en goedgelovig kind)

14 likes

Dat zou ook echt een goede naam zijn. Zou iemand met z’n treintje ooit een winkel ingereden zijn uit schaamte?

4 likes

Kut ik bedenk me dat ik er wel ooit in heb gezeten met de zomerfeesten. Omdat vriendinnen dat makkelijker vonden dan helemaal lopen naar de andere kant van nijmegen. Heb ook helemaal trots lopen zwaaien naar mensen hahaha. Ik mag echt nooit meer iemand judgen.

10 likes

Oh bedenk me door @Soy.peor opeens dat ik ook in zo’n treintje heb gezeten in Versailles omdat ik sandalen met hakken aan had gedaan en door die tuinen rondstrompelde van de pijn dus toen het treintje terug naar de ingang genomen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Dit is gewoon heel vet. Arriveer je echt in stijl.

5 likes

Mijn baas had een keer zo’n hele bijzondere treinreis gemaakt door Afrika waar je dan wakker wordt in een coupĂ© en je oog in oog staat met giraffen etc. Een soort vijfsterrenhoteltrein. Zijn vakanties waren altijd heel exclusief en hij vertelde er veel te lang en vaak over terwijl de collega’s onderling gewoon verhalen van elkaar wilden horen en zijn onbereikbare vakanties maar oninteressant vondeb. Toen hij dat voor de zoveelste keer aan het vertellen was zei ik dat ik een vergelijkbare reis had gemaakt. Dat kon die eigenlijk slecht hebben haha maar heb toen deze foto laten zien

Dit is zo’n treintje op het eiland brijuni bij KroatiĂ«. Wel echt een enorme aanrader om naar dat eiland te gaan haha

19 likes

wilde tijden voor onze zelfgebrande cd’s en mp3 spelers

73 likes

i did not have sexual relations with that woman

37 likes

Ik heb vorige week in dit treintje gezeten :joy:wel met 2 kids, anders natuurlijk noooooit gedaan.

4 likes