Stel je persoonlijke vraag #37

Belgen of andere mensen die bekend zijn met broodjes cultuur, wat is je favoriet?

(Love deze jongen trouwens)

• Smos
  • Martino
  • Boulette
  • Americain
  • Kip curry
  • Kip samoerai
  • Paris
  • Scampi look
  • Eiersla
  • Surimi
  • Saxophone
  • Rosbief
  • Bearnaise

0 stemmers

2 likes

Ik mis de Mitraillette, of mag dat officieel geen broodje meer heten.

22 likes

Welk brood

Grandma-Finds-The-Internet

31 likes

Mijn oma heeft ervoor gezorgd dat mijn broertje als baby illegaal werd geadopteerd zonder medeweten van mijn moeder. Dus die was ineens naar zoon kwijt. Lang verhaal maar echt gebeurd. Heel heel erg.

13 likes

Love hun video’s waarin ze sporten proberen met professionele sporters. Ze zijn er ook altijd zo goed in :sweat_smile:

5 likes

Ja ik heb ze gister ā€œontdektā€ en die met MvdP is echt heel leuk ja.

Plus je leert nog eens wat, ik had geen idee wat een smos of een martino was en nu wil ik het proberen

1 like

Hebben jullie je broertje weer terug gekregen? Echt wtf.

7 likes

Huh wow wtf. Jouw oma spant echt de kroon.

Is dit wel weer goed gekomen (met je broertje, niet je oma)?

1 like

Hebben jullie wel eens een vragenlijst voor het CBS moeten invullen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kreeg van de week voor het eerst een brief!

3 likes

Jaa maar of ik dat ook echt ooit gedaan heb weet ik niet.

4 likes

In de brief stond dat als je het niet doet ze je kunnen bellen of bezoeken, dus wie weet komen ze nog bij je op bezoek!

Nou is al lang geleden haha. Maar vind t sws een irritant iets haha.

Nee. Hij was met zijn ā€˜pleegouders’ (ontvoerders gewoon) geĆ«migreerd naar Zuid Afrika. Ongelooflijk hĆØ?

Nu is er sinds een aantal jaar weer contact maar het zal nooit hetzelfde zijn.

13 likes

Ik stel mij echt heel veel vragen bij dit artikel. 27 jaar oud en 7 kinderen gebaard, wajow.

2 likes

Wow jeetje wat heftig zeg. Wat moet dit een schok zijn geweest voor jullie familie. Beetje raar om je sterkte te wensen, maar een knuffel in elk geval. Familie is soms fucked up.

Oh ja ik heb mijn opa en oma nooit gekend. Want m’n opa heeft m’n vader in de steek gelaten toen hij twee jaar oud was en is naar Saudie ArabiĆ« verhuisd en heeft blijkbaar twee andere kinderen gekregen.

M’n oma heeft hem bij haar zus gedumpt toen hij 12 jaar oud was en die tante heeft ons nooit willen accepteren als familie. We hebben dus geen aanverwante familie meer.

3 likes

Ja! En een iPad er mee gewonnen :sunglasses::sparkles:

5 likes

En @kali

Lief van jullie, dank je wel :relaxed: Ik schrijf liever niet verder de details hier. Maar bedankt voor jullie medeleven :two_hearts:

13 likes

Geen sorry hoor!

4 likes

Ik heb aan ƩƩn onderzoek meegedaan en de tweede genegeerd. Ze hebben het na 3 reminders per post opgegeven, zijn nooit bij me langs geweest gelukkig :flushed:

3 likes