Belgen of andere mensen die bekend zijn met broodjes cultuur, wat is je favoriet?
(Love deze jongen trouwens)
- Smos
- Martino
- Boulette
- Americain
- Kip curry
- Kip samoerai
- Paris
- Scampi look
- Eiersla
- Surimi
- Saxophone
- Rosbief
- Bearnaise
0 stemmers
Belgen of andere mensen die bekend zijn met broodjes cultuur, wat is je favoriet?
(Love deze jongen trouwens)
0 stemmers
Welk brood
Mijn oma heeft ervoor gezorgd dat mijn broertje als baby illegaal werd geadopteerd zonder medeweten van mijn moeder. Dus die was ineens naar zoon kwijt. Lang verhaal maar echt gebeurd. Heel heel erg.
Love hun videoās waarin ze sporten proberen met professionele sporters. Ze zijn er ook altijd zo goed in
Ja ik heb ze gister āontdektā en die met MvdP is echt heel leuk ja.
Plus je leert nog eens wat, ik had geen idee wat een smos of een martino was en nu wil ik het proberen
Hebben jullie je broertje weer terug gekregen? Echt wtf.
Huh wow wtf. Jouw oma spant echt de kroon.
Is dit wel weer goed gekomen (met je broertje, niet je oma)?
Hebben jullie wel eens een vragenlijst voor het CBS moeten invullen?
0 stemmers
Kreeg van de week voor het eerst een brief!
Jaa maar of ik dat ook echt ooit gedaan heb weet ik niet.
In de brief stond dat als je het niet doet ze je kunnen bellen of bezoeken, dus wie weet komen ze nog bij je op bezoek!
Nou is al lang geleden haha. Maar vind t sws een irritant iets haha.
Nee. Hij was met zijn āpleegoudersā (ontvoerders gewoon) geĆ«migreerd naar Zuid Afrika. Ongelooflijk hĆØ?
Nu is er sinds een aantal jaar weer contact maar het zal nooit hetzelfde zijn.
Ik stel mij echt heel veel vragen bij dit artikel. 27 jaar oud en 7 kinderen gebaard, wajow.
Wow jeetje wat heftig zeg. Wat moet dit een schok zijn geweest voor jullie familie. Beetje raar om je sterkte te wensen, maar een knuffel in elk geval. Familie is soms fucked up.
Oh ja ik heb mijn opa en oma nooit gekend. Want mān opa heeft mān vader in de steek gelaten toen hij twee jaar oud was en is naar Saudie ArabiĆ« verhuisd en heeft blijkbaar twee andere kinderen gekregen.
Mān oma heeft hem bij haar zus gedumpt toen hij 12 jaar oud was en die tante heeft ons nooit willen accepteren als familie. We hebben dus geen aanverwante familie meer.
Ja! En een iPad er mee gewonnen
En @kali
Lief van jullie, dank je wel Ik schrijf liever niet verder de details hier. Maar bedankt voor jullie medeleven
Geen sorry hoor!
Ik heb aan ƩƩn onderzoek meegedaan en de tweede genegeerd. Ze hebben het na 3 reminders per post opgegeven, zijn nooit bij me langs geweest gelukkig