Haha oke ik ben om: hiken is écht het beste woord voor deze activiteit.
Ja je moet toch iets om die dingen te vervoeren, ze zijn vaak loodzwaar
met de scooter is wel next level hahaha
Wij hebben een nooit gebruikte Porta potti in de schuur staan en ik denk dat we die weg gaan doen. Want ik vind die chemicaliën die je erin moet gooien echt vies. Plus in een bus camper vind ik toch dat je altijd wel iets ruikt van zo’n Porta potti… En ik wil dat ding ook niet legen ![]()
Vrienden van ons hebben een huis op wielen en die hebben een compost toilet. Dat lijkt me wel fijn. Maar in een busje gewoon geen plek voor.
Keel, neus, hoesten, neus blijft het langst. Geen oorpijn.
Als je in bed ligt en je hoort buiten een meisje/vrouw heel hard huilen, ze is duidelijk overstuur, doe je dan iets? Je kan niet direct horen of ze alleen is of dat er nog iemand anders bij is.
- Nee, ik doe niets
- Ik vraag via het raam of het goed gaat/of ik iets kan doen
- Ik ga uit bed, loop naar buiten en vraag op die manier of het goed gaat/of ik iets kan doen
- Ik maak geen contact met de persoon maar bel de politie
- Anders namelijk
0 stemmers
Anders, namelijk: Eerst door het raam gluren om te kijken of ik de situatie kan inschatten. Daarna waarschijnlijk alsnog vragen of ze hulp nodig heeft.
Ik zou ook even uit het raam kijken of ik wat kan zien. Ik heb in m’n straat ook weleens ruziënde mensen, of nouja vooral een stel wat eens per half jaar op straat staat te schreeuwen. Maar meestal kan ik uit het raam wel een beetje inschatten hoe het er aan toe gaat.
Heb overigens wel een keer de politie gebeld toen een groepje mannen aan het ruziën waren met elkaar. Inclusief duwen/slaan. Maar tegen de tijd dat ik door de wachtrij heen was (niet 112) waren ze al opgehouden en vertrokken haha.
Met een schep, en wel te verstaan een speciale poepschep.
Als we langer op een plek verbleven maakte we van te voren al een groter gat, daarboven een houten frame zodat je kon zitten en poepen.

Dit was mijn spreekbeurt, nog vragen haha
Nou fijn is een groot woord en ik heb weinig zin om al mijn sores uit te storten bij een vreemde, maar ik vind het wel een prettige gedachte dat wanneer iemand overduidelijk in distress is je medemens even controleert of je veilig bent etc en je wellicht kunnen ondersteunen bij iets waar je hulp bij nodig hebt. En als het gewoon liefdesverdriet is altijd lief om gewoon een zakdoekje te krijgen
Beetje twijfelgeval. Ik moest ooit heel hard huilen in de trein op de dag dat m’n opa overleed. Dat kwam ineens binnen in de trein ofzo en toen moest ik ineens vrij hard huilen. Toen had ik niet persé behoefte aan dat iemand iets zou vragen.
Maar als er net iets gebeurd zou zijn in de trein of op het station en ik zou daarom huilen, zou ik het wel chill vinden als iemand ff vraagt of het oké gaat.
Ja lastig… Ik lag laatst in bed en toen hoorde ik geschreeuw, toen een aantal deuren die dichtgesmeten werden (en dan moet je ECHT hard gooien wil ik die horen) En daarna hysterisch gehuil. Maar dan kan het echt overal bij mij in het gebouw zijn. Dacht later nog had ik geen briefje in de gemeenschappelijke hal moeten ophangen. Heb het daarna ook niet meer gehoord.
Zijn er forummers die lid van Podimo zijn?
- Ja, ik heb teveel geld over
- Ik twijfel nog
- Nee, nog een abbo. Echt geen zin in.
0 stemmers
Ik mis de optie ‘Wtf is Podimo’
Eerste half jaar of zelfs jaar is gratis dus snap dat gezanik (niet naar jou bedoeld overigens) over geld echt zo slecht
Ik heb het wel maar een jaar gratis dus nog niet voor betaald
Ik hou echt niet van podcasts
Dan heb je het toch niet! ![]()
![]()
@iloveblush Ja dat is het nu niet meer en ik vind het wel apart dat zoveel (eerst gratis) podcasts overstappen naar deze service als er ook dingen als open Tikkies en Petje Af bestaan. Je jaagt je luisteraars toch op extra kosten terwijl de meeste podcasts gewoon slap gelul van verlopen BN’ers zijn.
Ik heb 't vooral niet omdat ik ook begrijp dat de app echt ruk werkt. Plus er is maar één podcast waar ik 't voor zou overwegen, dus het is me gewoon de moeite niet waard.
Kun jij het verschil horen tussen Pools en Russisch?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb het nu een jaar gratis, maar er moet nog een hoop aan verbeteren de komende maanden wil ik na dat jaar betalend lid worden. Echt een kut app en inderdaad nog weinig exclusieve podcasts die ik het geld waard vind.
Ik vind Russisch zo veel mooier, zou willen dat ik het sprak.