Stel je persoonlijke vraag #37

Ja ik heb echt nooit m’n laptop mee naar m’n slaapkamer, Netflix kijken doe ik alleen in de woonkamer op de bank. Maar heb wel m’n telefoon op m’n nachtkastje liggen dus dat is gewoon een mini-computer evengoed in je slaapkamer :slightly_frowning_face:

Ik ga eens proberen om weer een gewone wekker te kopen en m’n telefoon echt buiten bereik te laten, ben dat zo niet meer gewend.

1 like

Ja het zal mij een worst wezen. Een beamer wil hij sooowieso niet, te slecht beeld etc. Dat zijn zijn woorden. Ik zou een beamer ook prima vinden. Sowieso ben ik niet bepaaald een tv mens. Alleen maar beter want je had mij dus denk ik heel lastig achter een ipad kunnen zetten als klein kind.

Hoeveel tv’s heb jij in huis? Het gaat me er niet eens om of je Nederlandse zenders ofzo hebt. Want dat beschouw ik nog altijd als de EKTE TV :innocent: maar de hoeveelheid tv schermen die ergens hangen of staan

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

2 likes
  • Ja als wekker en ik doe er niks mee verder
  • Ja maar hij ligt daar gewoon doe er verder niks mee
  • Ja en ik consumeer media ermee
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Media consumeren klinkt wel een stuk chiquer dan tiktokken tot ik een slaapgebrek heb.

44 likes

@Xiomara ik ben heel benieuwd naar de 10+ tvs!

2 likes

Heb jij wel eens gewildpoept

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Als je nu zou gaan bowlen, zouden de bumpers dan omhoog moeten?

• Nee, ik kan prima zonder
  • Eigenlijk wel, maar ik vraag het niet
  • Ja

0 stemmers

Tijdens wildkamperen, dus ik had ook geen andere optie haha

6 likes

Haha oh man, dat lijkt me dus heel rot. En ja misschien een domme vraag maar dat laat je dan dus liggen of? Ik heb geen idee. Bij expeditie robinson zeiden ze dat ze vaak dan in de zee gingen kakken.

1 like

Gat graven, poepen en weer dicht scheppen.

Jarenlang scouting ervaring :joy:

9 likes

Koriander?

• Ja lekker
  • Nee goor
  • Gaat wel

0 stemmers

Heb wel eens gehoord dat sommigen het naar zeep (?) vinden smaken

• Ja smaakt naar zeep
  • Nee smaakt niet naar zeep

0 stemmers

1 like

Hoeveel opladers heb jij voor jouw mobiel? Ik bedoel wel inclusief adapter.

• N.v.t
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+

0 stemmers

Alsof ik een hap Dreft naar binnen werk :face_vomiting::face_vomiting:
Ook al zit het goed verstopt in een gerecht, proef ik het nog.

7 likes

Vond het vroeger wel naar zeep smaken maar vind het steeds minder zo en steeds lekkerder!

6 likes

Ja en toen ik hem niet op tijd had ingevuld kwam er een man aan de deur :frowning_with_open_mouth:

Ik was heel overweldigd en vond hem nogal intimiderend.
Toen ik zei dat het niet uitkwam en vroeg of het verplicht was gaf hij heel ontwijkend antwoord, waardoor ik het idee kreeg dat het wel verplicht was.
Toen kwam hij de volgende dag terug en zat hij bij me aan de keukentafel en ik vond het vreselijk :sweat_smile:

2 likes

Mijn moeder werd echt gestalkt door ze, jemig wat een volhouders :joy:

3 likes

Ik heb een keer vanaf baan drie (dus niet langs de kant) een bal tegen de spiegelwand aan gegooid :joy:
Dus een bumper alleen is niet goed genoeg.

2 likes

Ik heb ooit ergens gelezen of gehoord dat dat genetisch bepaald is of je koriander naar zeep vindt smaken of niet, geen idee of het echt zo is overigens

5 likes

Ik heb weleens aan de ober gevraagd of het kon dat mn bord niet goed afgespoeld was omdat het naar afwasmiddel smaakte :frowning:

5 likes

Ja dat heb ik dus ook. Zo smerig

1 like