Stel je persoonlijke vraag #37

Heb jij wel eens (live) een voorstelling van Cirque du Soleil gezien?

• Ja een
  • Ja meerdere
  • Nee zou ik wel willen
  • Nee wil ik ook niet
  • Was da

0 stemmers

2 likes

Love wildkamperen met onze camper met toilet. En een vriend die dat ding schoonmaakt :see_no_evil:

4 likes

Ik hou zooo van cirque du soleil, jammer dat het zo tering duur is.

3 likes

@Jumpsuit Haha ja dit dus, dit was ook met een scouting weekend!

4 likes

Ugh en dan die wc papiertjes weer mee in een zakje :+1: echt verschrikkelijk, maar ja, wildkamperen inderdaad

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar wat erg! Vind dit ook wel erg ver gaan voor een enquĂȘte

2 likes

Lijkt me echt een vreselijke klus om steeds dat te moeten legen. Als ik op de camping dan mensen zie die hun cassette toilet gaan legen, hebben ze dat ding vaak op een soort trolley. En dan zeg ik altijd tegen mijn man: kijk daar gaat weer iemand met een poepkarretje :neutral_face:
Wel fijn dat je vriend die klus op zich neemt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oke wtf ik vind het CBS echt een stuk minder sympathiek nu terwijl ik helemaal vereerd was met de brief en 5 euro cadeaukaart.

Je zou er maar werken en langs mensen moeten :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ga vaak trekken en dan heb ik een mini schepje bij me ja !

1 like

Dat is een hele gekke zin als je de context niet weet

23 likes

Ook in de context hoor😂

10 likes

Ik stond een keer ergens op een camping en daar zag ik dat een man uit z’n grote witte koelkast camper kwam, pakte z’n scooter en zette daar zijn portable toilet op om vervolgens naar de loosplek op de camping te rijden om daar z’n wc te legen. :sweat_smile:

5 likes

Haha oke ik ben om: hiken is écht het beste woord voor deze activiteit.

7 likes

Ja je moet toch iets om die dingen te vervoeren, ze zijn vaak loodzwaar :joy: met de scooter is wel next level hahaha
Wij hebben een nooit gebruikte Porta potti in de schuur staan en ik denk dat we die weg gaan doen. Want ik vind die chemicaliĂ«n die je erin moet gooien echt vies. Plus in een bus camper vind ik toch dat je altijd wel iets ruikt van zo’n Porta potti
 En ik wil dat ding ook niet legen :smiling_face_with_tear:

Vrienden van ons hebben een huis op wielen en die hebben een compost toilet. Dat lijkt me wel fijn. Maar in een busje gewoon geen plek voor.

1 like

Keel, neus, hoesten, neus blijft het langst. Geen oorpijn.

3 likes

Als je in bed ligt en je hoort buiten een meisje/vrouw heel hard huilen, ze is duidelijk overstuur, doe je dan iets? Je kan niet direct horen of ze alleen is of dat er nog iemand anders bij is.

• Nee, ik doe niets
  • Ik vraag via het raam of het goed gaat/of ik iets kan doen
  • Ik ga uit bed, loop naar buiten en vraag op die manier of het goed gaat/of ik iets kan doen
  • Ik maak geen contact met de persoon maar bel de politie
  • Anders namelijk

0 stemmers

Anders, namelijk: Eerst door het raam gluren om te kijken of ik de situatie kan inschatten. Daarna waarschijnlijk alsnog vragen of ze hulp nodig heeft.

64 likes

Ik had dit een keer in mijn straat, meisje was samen met een jongen en ze was heel hysterisch aan het huilen en dan weer met hem aan het zoenen en dan duwde ze ‘m weer weg etc. Toen heb ik haar even in de gaten gehouden vanuit m’n raam (ik woonde op 3 hoog) en had de politie al ingetoetst op m’n mobiel, maar er kwamen 2 keer voorbijgangers langs die aan haar vroegen of het ging en of ze hulp nodig had en dan schreeuwde ze dat ze hun met rust moest laten en af en toe moest ze opeens weer heel erg lachen
 was heel vreemd en maakte me wel zorgen maar uiteindelijk niet de politie gebeld. Weet nog steeds niet of ik er nou goed aan gedaan heb

1 like

Ik zou ook even uit het raam kijken of ik wat kan zien. Ik heb in m’n straat ook weleens ruziĂ«nde mensen, of nouja vooral een stel wat eens per half jaar op straat staat te schreeuwen. Maar meestal kan ik uit het raam wel een beetje inschatten hoe het er aan toe gaat.

Heb overigens wel een keer de politie gebeld toen een groepje mannen aan het ruziën waren met elkaar. Inclusief duwen/slaan. Maar tegen de tijd dat ik door de wachtrij heen was (niet 112) waren ze al opgehouden en vertrokken haha.

1 like

Met een schep, en wel te verstaan een speciale poepschep.

Als we langer op een plek verbleven maakte we van te voren al een groter gat, daarboven een houten frame zodat je kon zitten en poepen.

300px-Hudo

Hudo

Dit was mijn spreekbeurt, nog vragen haha

32 likes