Ik heb nog steeds een computerkast in huis
Het was wel mijn voornemen om te gaan doen na mijn vakantie. Maar afgelopen week regende het 1 dag keihard en had ik dus geen zinom naar het station te fietsen. En de dagen dat ik wel op kantoor was, vond k het daar ook niet perse lekker warm ofzo.
Dus ff kijken of ik dit waar ga maken
Haha love deze spelletjes. Ik heb 317 correcte aanslagen per minuut, maar hij wilde bij mij ‘ ‘s nachts’ niet goed rekenen! Dus toen moest ik afwachten tot de timer afliep dus misschien klopt het niet
Dat is denk ik omdat je deze ` gebruikt voor de s ipv deze ’
Zijn dit kosten voor benzine?
Ik verbaas me er zo over dat niet elke werkgever de werknemers op z’n minst een OV-kaart geeft… Moeten betalen om te gaan werken is toch echt de omgekeerde wereld.
Joh ik wist niet eens dat dit mocht. Mag wat mij betreft meteen verboden worden, een trajectkaart voor het ov lijkt me toch echt het minimum wat een werkgever zou moeten aanbieden.
Maar een ov kaart geven schiet niet zoveel op? Zo’n persoonlijke kost 50 euro per jaar maar dan moet er wel een abonnement bij. Ik denk dat zonder korting reizen met het OV duurder is.
Vind jij het OV in Nederland duur? Ja blabla alles is duur maar over het algemeen.
Ik vind het achteraf gezien best wel bizar dat Duitsland dus 3 maanden lang 9 euro tickets die een maand lang geldig waren hebben ingezet. Voor zo’n enorm land voor 9 euro een hele maand reizen. Alleen de drukte en tijden waren vaak niet te doen.
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Wat erg… Had geen idee dat de cao UMC zo in elkaar zat.
@Jumpsuit Ja uiteraard niet alleen het kaartje haha, ook minstens het traject vergoed.
@anon50301661 Ik neem ook 2 treinen en een bus met 10+ haltes en doe daardoor anderhalf uur over 50 kilometer. Maar het is wel gratis (voor mij) .
Klopt, maar alsnog enorm veel lijnen wel. Die ICE is volgens mij niet de meest bezette zoals wij de NS hebben.
Het was ook een soort van test voor Duitsland, maar de treinen waren zo vol daardoor. Ze willen het misschien weer doen maar dan met een 30 euro ticket per maand bijv.
En ik stem natuurlijk weer verkeerd. Ik ga wel kijken maar vind daarbuiten om wel erg wat er gaande is.
Heb jij nu drogere benen dan in de zomer?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Mijn god mn huid scheurt nog net niet uit elkaar. En ik heb het gevoel dat ik dat in de afgelopen maanden minder had
Ja ik heb nu zo’n duitse goedkope bodylotion die heel goed schijnt te zijn. Fur trockene haut, 48h pflege
Mit UREA
Haha kut dat staat er niet op . Maar dat urea is toch zegmaar echt als vaseline?
Nee hij is van het merk isana(?) En van een rossmann winkel. Het heeft geen geur gelukkig maar is wel echt dik, je moet het wel even tijd geven voordat het is ingetrokken. Oja, en plakt niet/nauwelijks.
Had van de zomer al last van eczeem, zin in de winter!
Urea is inderdaad heel vettig en die is echt heel goed maar een andere is ongetwijfeld ook prima. Ik smeer niks omdat ik het gevoel aan mn handen daarna heel naar vind en dat is nog erger
Hmm maar dat gevoel kan je met zeep aan een pompje toch heel snel wegwijderen? Dat duurt een paar seconden. Ik verwijder het zelf ook direct van mn handen met zeep hoor.
Ik mis zomervakanties, zouden ze niet gewoon de hele wereld kunnen stilleggen hiervoor.