dit was echt een openbaring voor mij toen ik lang haar had, borstelen was altijd zo kut en pijnlijk en toen ik er mee stopte was het gewoon minder? Soms gebeurde het nog wel maar die peuterde ik dan los met mijn handen.
Dat zijn ook echt martelwerktuigen, wat een ondingen zeg.
Oooh en nog meer mensen die iets van dansen/turnen deden? Haar in een strakke knot, een hele bus haarlak. Wat een hel als mân moeder dat deed. En dan moest het daarna ook weer uitgeborsteld worden natuurlijk. En dan was het inderdaad ook: âwie mooi wil zijn moet pijn lijdenâ. Neee, ik wilde gewoon dansen, die strakke knot hoefde van mij niet
Ja verschrikkelijk, bij turn wijdstrijden moest alles zo mega strak ingevlochten worden
En je turnpakje vast plakken aan je billen met speciale lijm
mensen ervaringen met geld overmaken van NL naar Curaçao via Revolut?
Heb jij wel eens gesurfd?
- Poging tot
- Nee nooit
- Ja
- Vaker/ben er aardig goed in
0 stemmers
Als je de darmen niet uit garnalen haalt terwijl je ze klaarmaakt:
- Iew
- Vind ik niet zo erg/vies
- Doe ik zelf ook niet
0 stemmers
Mijn moeder is echt een zieke perfectionist en ik wilde altijd twee knotten. Maar die scheiding moest echt perfect strak en in het midden. Dan ging ze met de punt van de kam zo van voor naar achter op mijn hoofd en dan zat ie een millimeter te ver naar links of rechts en dan gingggggg dat maar opnieuw. Echt de tranen springen in mijn ogen als ik er aan denk. En dan zat die scheiding eindelijk recht en dan draaide ze die knotten zo strak dat ik een soort facelift kreeg. Echt ik had een zieke kaaklijn door die strakke staarten en knotten op mân 8e.
Verder was mijn moeder wel lief
Ik voel de pijn in je bericht gewoon haha. Ik moest ook altijd perfect rechte en strakke vlechten (of staarten/knotten) hebben met meestal aan het eind nog een elastiekje met detail zoals een vlinder
Ik begrijp de neiging van moeders met kinderen in de jaren 80/90 en perfect gekapte haren niet zo. Soms kam ik het haar van mân kind niet eens (sorry not sorry).
Hebben garnalen darmen?
Ik zie ook vaak in restaurants dat de poop chute er niet uit is gehaald, vind ik dan meteen zo goor om te eten.
Ik eet ze zelf ook niet meer trouwens, vind het ook te veel gedoe. Maar bij de toko heb je lekkere vega garnalen, dus dan is het probleem ook weg.
Ik vind garnalen net insecten dus die eet ik sowieso niet. De kakkerlakken van de zee
Oh jee gadsie! Lijkt op een lange mee-eter. Kijk maar uit voor de mensen die een spoiler willen
het ziet er gewoon als een draadje stof uit , microplastics!!
Iew
Wel lekker tho
Ja en toen ben ik bijna verdronken!!! Was echt fucking eng de stroming was heel heftig
Dus eens maar nooit meer
Ja dat was vreselijk! Had ook echt peenhaar dus toen heeft mijn moeder mijn haar afgeknipt Dus van mijn 5e tot 8e had ik kort haar. Vond het helemaal niet erg en toen het weer ging groeien was het een stuk makkelijker in model te brengen.
Zolang ik de illusie/het idee heb dat ik een vrije wil heb maakt het me eigenlijk niet zoveel uit of het nou wel of niet bestaat
Stiekem zijn we allemaal Sims