Ik heb een (nep)leren broek van River Island en die heeft een zacht laagje van binnen, zit echt prima en lekker warm!
Het is allemaal niet heel dramatisch hoor maar ik ben gewoon best wel lui en dat heeft me niet per se verder gebracht in het leven.
Mijn motto is : geen zin is niet doen.
Dit leven is nutteloos en ik heb er niet om gevraagd dus beter is het dragelijk.
Ik heb daardoor denk ik minder bereikt qua status / sociale ladder / in de ogen van anderen, maar ben daar zelf juist heel tevreden over.
Ga je in november kijken naar het WK voetbal in Qatar? Wat nogal onder vuur heeft gelegen i.v.m. mensenrechten schendingen tijdens de opbouw van stadions etc.
- Ik kijk sowieso nooit dus nu ook niet
- Ik kijk normaal gesproken wel maar ga nu niet kijken
- Ik wil eigenlijk niet gaan kijken maar zal dit uiteindelijk waarschijnlijk wel gaan doen
- Ik ga sowieso wel kijken, voor een boycot is het nu te laat
- Ik ga sowieso wel kijken want de situatie daar boeit me niet genoeg
- Twijfel
- Anders
0 stemmers
Ik volg dit 0 maar was wel benieuwd er alleen mensenrechten issues waren in Qatar. In iig Rusland en Braziliƫ was dit ook het geval, in Rusland ook met slaven. Volgens mij werd dit toen echt niet zo in de spotlight gezet en geboycot als nu met Qatar. Waarom dan nu wel (niet zeggende dat er niet op gefocused moet worden maar waarom een wel en ander niet)
Stel je hebt een date met iemand en hij/zij blijkt helemaal into cryptoās en NFTās te zijn. Jij vindt dat:
- Geil
- Prima
- Neutraal
- Niet zo aantrekkelijk
- Afstotelijk
0 stemmers
Echt verschrikkelijk š«
Nee precies, echt armoe. Ik ga gelijk voor de al rijke types.
Kun jij blind typen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
https://www.typetuin.nl/typetest/
Wat is je score/aanslagen per minuut bij deze opdracht? Je mag het zo vaak overnieuw doen als je zelf wilt.
- Matig
- Voldoende
- Goed
- Prima
- Uitstekend
0 stemmers
ik kan wel blind typen maar ik ben wel zoān loser die grotendeels met 2 vingers alles typt haha. Ooit ga ik mezelf dat nog eens fatsoenlijk lerenā¦
Als ik probeer 100% blind te typen is het niet foutloos. Vroeger op de middelbare school hadden we ook echt een verplichte cursus hiervoor, maar is dus niet helemaal blijven hangen
Ik heb ooit, toen ik op de middelbare school zat, tijdens een regenachtige herfstvakantie ergens in huis een typcursus op cd-rom (jaja) gevonden waarvan ik toen dacht, hmm waarom niet? Ben mezelf nog steeds dankbaar voor die vakantie, anders had ik waarschijnlijk nog steeds met twee vingers getypt.
Blind typen kan ik, totdat ik cijfers moet tikken
Om de een of andere reden word ik heel nostalgisch en blij van dit bericht. Zie helemaal voor me hoe het buiten regent en je dan op je computer vanaf een cd-rom zoān typecursus zit te doen hahaha
Sorry je hebt helemaal gelijk! Ik heb de juiste link naar de typetest er nu ingezet.
haha ja zo was het ook echt. Zoān heerlijk, verveelde vakantie waarin ik verder niets te doen had behalve die typcursus. En dan af en toe naar beneden voor een boterham, en als ik er klaar mee was ging ik rollercoasteren.
Omg rollercoaster tycoon!!! Wat een droomvakantie
Ik kan af en toe nog wel verdrietig worden van het idee dat je gewoon nooit meer zo veel vrije tijd gaat hebben als toen. Dat het niet uitmaakte dat je dagen achter elkaar hetzelfde computerspelletje deed. Tijd is zoveel meer waard nu, maar er wordt ook zoveel meer verwacht. Maar ik weiger nu al toe te gaan leven naar mijn pensioen