Wat is het nut daarvan? Dat wij ze zielig gaan vinden, omdat ze moeten wachten voor ze op vakantie gaan? Ik vind de medewerkers van Schiphol toch zieliger
Ik vind sponzig viezer klinker dan bite. Ik denk dat juist veel mensen champignons sponzig vinden. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ga proberen. Dit moet een grap zijn. Ongekookte mineraalachtig smakende champignons met een bite. IM OUT.
Haha willen jullie mij vergiftigen. Ik kan dit gewoon ff niet verwerken…maar ik kom er misschien later op terug.
In films/series zie je heel vaak dat mensen (meestal vrouwen) moeten overgeven als ze heftig nieuws krijgen (vreemdgaan, iemand blijkt toch niet dood, moord van een geliefde etc.) en nu vraag ik me dus af of dat eigenlijk wel ergens op gebaseerd is.
Dus, is dit jou wel eens gebeurd?
- Ja
- Nee
- Nog nooit iets in die categorie schokkend meegemaakt
0 stemmers
Oh per ongeluk anoniem…
Nee maar ben er wel eens getuige van geweest dus het kan zeker.
Ik heb het vorig jaar gehad. Iemand die heel dicht bij mij stond en ik als familie beschouwde (hij heeft mij zien opgroeien) gaf aan over mij te fantseren en vroeg of ik open stond voor seks met hem. Hij dacht namelijk dat ik wel een heel geil m.eisje kon zijn. Ik ben 25, hij tegen de 60 en had dat nooit zien aankomen. Ik werd heel naar van en wilde alleen maar overgeven. Ben een week van de kaart geweest omdat ik het zo erg vond. Heb er geen contact meer mee want ik ben ook verhuisd maar jeetje. Ik had nog nooit zo’n heftige lichamelijke reactie gehad op zoiets. Voelde echt alsof een vaderfiguur iets heel ranzigs zei.
Jezus wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je daardoor flink van de leg raakt inderdaad.
Ik val zelf dus echt in de categorie ‘nog nooit zoiets schokkends meegemaakt’, gelukkig. Dus ik kan me zo’n heftige fysieke reactie niet zo goed voorstellen, maar het gebeurt dus wel echt.
Ja was echt heel naar! De lichamelijke reactie verbaasde mij trouwens wel hoor. Als ik het in flims zag vond ik het altijd zo overdreven en kon me haast ook niet voorstellen dat het mogelijk was.
Mijn schoonmoeder heeft een eigen restaurant gehad en gebruikte àltijd alleen maar witte champignons. Tot ik haar zei dat ik kastanje champignons veel meer smaak vind hebben en ze die in huis heeft gehaald en nu ook alleen nog maar die koopt
Goed nieuws maar ik denk toch dat ik ze niet rauw ga eten
Ja bij mijn breakup, gelukkig was ik toen al thuis haha
Heb jij The Office gezien?
- Ja en vind het een aanrader
- Ja en vind het geen aanrader
- Nee maar wil het ooit nog wel zien
- Nee en trekt me ook niet
0 stemmers
Mijn moeder serveerde vroeger wel eens kleine rauwe bloemkoolroosjes naast andere rauwkost op een verjaardag, met een zelfgemaakte dip. Ik weet niet of dat uit het oogpunt van zero waste of dieetcultuur was.
Wel een lichamelijke reactie dat ik misselijk werd of een beetje slap dat ik moest gaan zitten. Maar niet gelijk naar de wc hoeven rennen ofzo. Merkte toen wel de impact van het nieuws op m’n lichaam maar niet zo heftig als je in films wel eens ziet
Ja, een aantal jaren geleden kreeg ik tijdens een ziekenhuis opname te horen dat mijn vriend (nu ex) vreemdging terwijl ik daar lag. Achteraf bleek het al 2 jaar aan de gang te zijn. Heb toen niks anders gedaan dan overgeven en zou de dag erna waarschijnlijk naar huis mogen maar moest door het braken nog 2 weken blijven. Word weer boos als ik er aan denk. Maar heftige stress = braken meestal.
Noem(de) jij mensen oom en tante, die niet je echte oom en tante waren/zijn?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet meer
0 stemmers
Op facebook kun je voor je verjaardag mensen vragen te doneren aan een goed doel.
- Ik heb weleens gedoneerd
- Ik heb nog nooit gedoneerd
- Ik heb weleens zo’n actie aangemaakt, mensen doneerden wel
- Ik heb weleens zo’n actie aangemaakt, mensen doneerden niets
- Ik heb nog nooit zo’n actie aangemaakt
- Ik ken dit niet
0 stemmers
Ik zie dit soms voorbij komen, maar echt nooit doneert iemand (wat ik goed begrijp).
Ik heb geen facebook
Ja, buren heetten standaard oom en tante en sommige vrienden van mijn ouders ook. En de schoonmaakster heette: ‘mevrouw Voornaam’.