Stel je persoonlijke vraag #38

Ballenbingo mis je nog. Niet per se grappig meer wtf voor onzin kramen mensen uit.

5 likes

De Podcast Televisië!

2 likes

Of zich aanmelden om een stuk van een kerstboom opgestuurd te krijgen.

4 likes

image

Lieve Bonnie,

Jouw tyfusnormalo vlogs hebben mijn leven echt veranderd

32 likes

Ik twijfel al heel lang om voor de Patreon van mijn favoriete podcast Maintenance Phase te betalen, maar ik betaal ook voor steeds meer streamingsdiensten dus dan zou ik eerst wat anders stop moeten zetten

4 likes

Ja die optie bestaat ook zeker! Er zijn daar op dit moment alleen geen vacatures in. Niet binnen deze organisatie en niet bij andere.

Met bovenstaande functiewisseling nu hou ik mijn vaste contract. Daarmee hou ik ook vastheid en ruimte om eventueel hiernaast nieuwe opleidingen te volgen (kan naast zowel functie 1 als 2). En daarmee kan ik weer op termijn echt alles omgooien als ik dat zou willen

3 likes

Ff die poll van gisteren over “ongevraagd advies geven” invullen :thumbsup:

1 like

Iemand stelt een vraag maar jouw antwoord valt niet binnen de opties die de vraagsteller noemt. Is het dan ongevraagd advies?

1 like

Damn, Honey

3 likes

Geen idee, is niet waar ze om vroeg in ieder geval haha

@Merrow ik snap je trouwens hoor, dat is zeker ook een belangrijke factor om mee te nemen!

2 likes

ik heb even overwogen om voor de nieuwsbrief van de havermelkelite te betalen maar ik vind dat telkens meer zo’n ‘kijk mij gekke amsterdammer die onnodige shit koopt’ vibe krijgen en aangezien ik niet in amsterdam woon heb ik geen zin om daaraan bij te dragen
groetjes van buiten de ring xoxo

9 likes

nauwelijks but i will survive

1 like

Oja daar heb ik een abo op! Bijna vergeten

Ik heb de nieuwbrief gehad! Maar merkte dat ik hem in praktijk eigenlijk nooit las, en veel artikelen zaten alsnog achter een paywall. Vond de nieuwsbrief wel meevallen met het gekke amsterdammergehalte, in tegen stelling tot het instagramaccount waar nu vooral die havermelkelite acties gedeeld worden. (aka coke, van moofs, kaasjes van kef, natuurwijn en veel te dure retraites)

5 likes

IK. VIND. ALLEEN. DIT. AL. IRRITANT.

3 likes

Ja ik begrijp de toegevoegde waarde er ook echt niet van. En ze gingen altijd zeiken op de naam Lisa, zou wel iemand van dat team een slechte ervaring met een Lisa hebben gehad. Maar dat was ook zo random. Dit ook bijv. Stel pubers.

images (17)

4 likes

Ik vind het echt schandalig dat sommige influencers zo hengelen naar kijkerspost. Waarom doe je dat? Je weet dat je kijkers over het algemeen minderjarig zijn en beter hun geld aan zichzelf kunnen besteden, maar toch steeds je post filmen.
Kijk, hengelen bij bedrijven moet je zelf weten. Daar belandt je mail toch in de prullenbak.

2 likes

Wist niet dat slutshaming grappig was

4 likes

Aan deze uitslag te zien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind alle clipper thee naar hetzelfde smaken. Naar natte krant.

12 likes

Ja eigenlijk moet ik die insta gaan ontvlogen, hoewel het soort van ironisch bedoeld is walg ik echt van die lifestyle en alle berichten die ik erover lees daar

3 likes