Ik word gelijk gestraft voor deze poll. Heb al de hele avond ‘Sattie in de boom’ in mijn hoofd op de wijs van ‘Atje voor de sfeer’
jullie nu ook, want gedeelde smart…
Ik word gelijk gestraft voor deze poll. Heb al de hele avond ‘Sattie in de boom’ in mijn hoofd op de wijs van ‘Atje voor de sfeer’
jullie nu ook, want gedeelde smart…
Iets andere categorie maar ik vind meestermark vaak wel grappig.
Dailydutchlunch is toch niet perse grappig? Ik vind dat account leuk om te volgen maar moet er nooit om lachen maar daar volg ik het ook niet voor
Ik dacht echt dat het een heel impopulaire mening was om Rumag niet grappig te vinden, maar alleen in mijn omgeving is dat impopulair dus.
Marten Mantel
Ik vond de haarclip in het begin wel geinig, maar ik vind die filmpjes allemaal ZO cringe. Ik kan daar echt niet naar kijken.
Je mist nog glitterplaatjes
Een daadwerkelijke persoonlijke vraag. Wat zouden jullie kiezen?
Het gaat om 2 functies in hetzelfde bedrijf.
Doe je nu. Het team waarin je werkt is niet leuk. Veel haat, nijd en geroddel en dit heeft invloed op je gemoedstoestand. Het werk ben je daarentegen goed in. Het is nu niet het meest uitdagende werk maar biedt wel de optie om door te groeien in de toekomst in een richting die je trekt. Hoe snel die toekomst is, weet je niet. Dit kan binnen het jaar zijn, maar ook nog x jaar duren. Salaris is prima en ze zijn bezig je een schaal hoger te geven met paar maanden terugwerkende kracht. Dit schiet alleen vooralsnog niet op.
Hier zal je al in die hogere salarisschaal starten. Team ken je een beetje en lijkt je leuk en gezellig. Functie is in een hele andere richting dus moet je gaan leren. Qua niveau is het vergelijkbaar met functie 1 en je denkt het met wat inwerken prima te kunnen. Onzeker of je deze richting leuk gaat vinden en waar je uiteindelijk in wil/kan doorgroeien.
Ik kies:
0 stemmers
IK. SNAP. ECHT. NIET. HOE. JE. RUMAG. GRAPPIG. KUNT. VINDEN.
Geen leuk team, en eigenlijk geen leuk werk (geen uitdaging, niet kunnen doorgroeien)? Ik zou echt zo snel mogelijk weg gaan daar! (zeg ik trouwens, die al >5 jaar bij mn eerste werkgever zit haha)
Dit is eigenlijk toch geen vraag
Verandering vind ik eng Zeker als ik dan iets ‘opgeef’ waar ik weet goed in te zijn voor iets onbekends in een andere richting. Heb geen partner waar ik tegenaan kan kletsen om het tegen elkaar af te wegen, dus vandaar even een poll.
De tussenstand is trouwens wel erg duidelijk hahaha
Edit: ik ga maar eens een collega van het andere team bellen voor wat meer info haha
Zie nu trouwens dat een deel van m’n tekst bij de keuzes is weggevallen, maar het is gelukkig wel nog duidelijk welke keuze bij welke functie hoort
Wat geef je op als je collega’s kut zijn en je werk niet echt boeiend? Terwijl je er meer geld en leukere collega’s en sfeer voor terugkrijg? Retorische vraag
Snap ik helemaal maar volgens mij ben je eruit! Lets goooo
Ik geef soms via fooienpot een kleine fooi. Kan je zelf beslissen hoeveel en wanneer.
Optie 2 mits je die richting wel echt ook ziet zitten, maar een eventuele optie 3 is om een andere baan te zoeken in de richting die je trekt van optie 1? Ik weet dat het niet je vraag was maar ik gooi hem er toch in, haha
Ik denk dat ik geen enkele maker ter wereld leuk genoeg vindt om ervoor te betalen. Heb ook nog nooit echt genoten van een podcast geloof ik.
Ja sorry, maar ze concurreren toch met 2000 reality trash die ik gratis op YouTube kan kijken.
Edit: ik kan me dus echt heel moeilijk voorstellen dat mensen voor mensen als Alwin/Bonnie/Lotte(heeft die dit?) zouden betalen, dat zijn toch echt zulke normalo’s?
Of nog erger: kaartjes en fanmail sturen
SortedFood
Ik ben patreon member van een band!