Stel je persoonlijke vraag #38

Heb jij weleens moeten huilen op de radio omdat je tickets voor een artiest hebt gewonnen?

• Nee, doe sowieso niet mee met zulke winacties
  • Nee, maar zou mij wel kunnen overkomen
  • Gewoon nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik heb onlangs iets vergelijkbaars gedaan (voor optie 2 gegaan) en het heeft me zoveel rust en positiviteit gegeven! Geen seconde spijt gehad.

2 likes

Welke smurf past bij jou?

• Babysmurf
  • Boerensmurf
  • Brilsmurf
  • Dichtersmurf
  • Droomsmurf
  • Grote Smurf
  • Hippe Smurf
  • Kleermakersmurf
  • Klungelsmurf
  • Knutselsmurf
  • Lolsmurf
  • Luilaksmurf
  • Moppersmurf
  • Muzieksmurf
  • Mijnwerkersmurf
  • Potige smurf
  • Robot Smurf
  • Schildersmurf
  • Smulsmurf
  • Smurfin

0 stemmers

3 likes

Haha ik heb potige smurf altijd een gekke naam gevonden. Ja hij is zo potig!
Mis brilsmurf wel in dit rijtje trouwens. Edit: Huh oh hij staat er wel?

1 like

Zin om de smurfen te kijken nu

4 likes

Ik denk het wel ja! Helemaal omdat ik ook de optie om een poll te maken niet meer kan vinden?? Word echt blind volgens mij. Ik kan alleen lijstjes aanmaken.

2 likes

Welk van deze dingen kan je goed? #1

• Schaken
  • Dammen
  • Pokeren
  • Poolen
  • Bowlen
  • Kaart lezen
  • Biertjes tappen
  • Ikea bouwpakketten in elkaar zetten
  • Nagels lakken
  • Make-uppen
  • Behangen
  • Bakken
  • Koken
  • Plant in leven houden

0 stemmers

Welk van deze dingen kan je goed? #2

• Namen onthouden
  • Datums onthouden
  • Telefoonnummers onthouden
  • Kentekens onthouden
  • Dromen onthouden
  • Songteksten onthouden
  • Dingen plannen
  • Snoertjes uit elkaar halen
  • Spullen kwijtraken
  • Mijn elleboog likken
  • Tuineren
  • Koffer inpakken
  • Overal in slaap vallen

0 stemmers

4 likes

Whahah nou van frustratie en schaamte bijna.

Werd wakker gebeld, had ik Timur van 3fm aan de lijn, live op de radio. Dus ik was helemaal slaapdronken van ‘uh wtf’. Dus hij vragen ja wat vind je van Anouk? Dus ik ‘eh tja…ben geen groot fan ofzo’. En ‘zou je wel eens naar een concert van haar willen?’ en ik geen idee wat er aan de hand was ‘nouja ik zou het zelf niet per se kiezen ofzo maar het is vast leuk.’

Toen werd t stil en toen kwam t van ‘oh nou, stel dat je dan toch naar een concert van haar zou gaan, met wie zou je dan gaan?’. En toen bleek dus dat een vriendin had geappt om kaartjes te winnen en zij mijn gegevens had doorgegeven, en als ik dan goed raadde wie met mij naar Anouk wilde, we kaartjes wonnen. Mja, ik raadde het dus wel goed en daarna was het een beetje ongemakkelijk ‘nou gefeliciteerd dan I guess’ :joy: we zijn uiteindelijk wel gegaan samen en was best leuk concert haha

66 likes

Kan jij goed je eigen haar in model föhnen, of ben ik de enige sukkel die dat niet kan? Het zit altijd slechter dan wanneer ik het gewoon aan de lucht laat drogen.

• Kan ik
  • Kan ik niet
  • Mwah, wel redelijk

0 stemmers

En gebruik je vaak een haardroger:

• Eigenlijk altijd
  • (Bijna) nooit
  • Af en toe

0 stemmers

Een (Italiaanse) vriend was onlangs helemaal in shock dat hij ergens moest overnachten voor z’n werk en dat er geen haardroger was. En nog meer toen ik zei er nooit een te gebruiken, vond hij onvoorstelbaar

Mijn model is meer het droog maken, dan zit het wel beter. Hoe de kapper het kan, dat kan ik niet en doe ik de moeite niet voor.

1 like

Naah, ik kom er wel in

1 like

Heb je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Hahahah en heb je dat gedaan?

Ik ben de eerste drie keer gezakt :cry:

2 likes

Ik heb mijn dilpoma wel maar ik heb echt geen idee hoe want ik kwam er 5 jaar geleden achter dat ik blijkbaar verkeerd strik :joy:

5 likes

Hoe kun je verkeerd strikken :thinking:

Ik denk de manier dat je 2 lussen (‘bunny ears’) maakt en ze dan strikt ipv de ‘echte’ manier.

Of nja, ik kon de echte manier ook niet en toen kreeg ik geen diploma, toen leerde iemand me die manier met lussen en sindsdien doe ik het zo, maar sommige mensen kijken daar nog steeds van op :joy:

3 likes

Ik ook niet. Mijn moeder was zo lief om een diploma voor mij te maken. Maar ik ben linkshandig en iedereen die het voordeed was rechtshandig.

Dat en die kleuterjuf was een feeks

7 likes

Haha nou mijn man en ik hebben even elkaars gehemelte bevoeld en zijn allebei in shock over het gehemelte van de ander. Kan bijna niet geloven dat dat niet bij iedereen bol is? :sweat_smile:

2 likes

:smirk:

8 likes