Ik vond Oslo echt een ongekende kuststad, deed me denken aan Zwitserland. Vond de hoofdsteden van Z en D wel prima trouwens, maar ook niet mijn soort steden.
De natuur was wel mooi ja.
Ik vond Oslo echt een ongekende kuststad, deed me denken aan Zwitserland. Vond de hoofdsteden van Z en D wel prima trouwens, maar ook niet mijn soort steden.
De natuur was wel mooi ja.
Ik ben vorig jaar een paar weken met de camper door Zweden getrokken. Daarna hadden we zo’n heimwee dat in het voorjaar weer een maand naar Zweden geweest zijn. (En ook een beetje in Noorwegen en Denemarken). Ik was al redelijk obsessed omdat ik een paar jaar bij Ikea heb gewerkt en daar word je geïndoctrineerd met de Zweedse cultuur. Maar de laatste tijd draaf ik echt door als ik eerlijk ben We kijken heel vaak op de Zweedse Funda en ik ben ook Zweeds aan het leren. Kan echt uren vertellen over wat ik er zo geweldig aan vind (don’t get me started).
Wel mooi dat we nu allemaal gaan uitleggen waarom we Scandinavië eigenlijk best kut vinden terwijl het punt was dat er zo veel over die landen wordt gepraat
Iedere gek z’n gebrek haha
Nee ben hier voor de bashingggg!! Scandinavië is het equivalent van een hoogopgeleide witte hetero boomerman als je het vergelijkt met andere landen dus alleen maar goed dit.
Ja inderdaad, Denemarken is een van de strengste landen qua migratiebeleid, en Zweden heeft onlangs verkiezingen gehad waarbij extreemrechts héél groot is geworden.
Mooie natuur en mooie meubels, betere verlofregelingen en iets meer gendergelijkheid dan hier, verder (net zo goed) een kutzooi.
Ik vind het echt een verademing dat bvb bijna niemand te hard rijdt. Nergens ligt zooi, iedereen neemt netjes zijn rommel mee. Op de meest afgelegen plekken in de natuur heb je nog schonen toiletten met wc-papier. Je voorganger heeft alvast hout voor je kampuurtje gehakt. En zelfs al het ergens voor Zweedse begrippen druk is kan je een speld horen vallen, zo rustig zijn mensen in de supermarkt. Kan mij wel voorstellen dat mensen het als saai ervaren, maar ik vind het heerlijk.
In de steden is het trouwens wel anders, Stockholm ben ik niet weg van.
Ohh lekker mannetje
Zo ja dit is absoluut waar haha
Ik dacht dat dat sarcastisch was
Het enige wat ik ermee heb is dat ik Scandinavische thrillers verslind.
Dat blijven toch m’n favoriete boeken.
Ben jij al vaak van kledingstijl gewisseld? Dat je echt dacht en nu past mijn garderobe niet meer goed bij wie ik ben en mijn stijl is ook maar Mwah
0 stemmers
Mijn stijl is al 31 jaar hetzelfde: saai en bij elkaar geraapt.
Een vriendin van mij wisselt ongeveer elk jaar van kledingstijl, ik heb pastel-goth, y’allternative, 70’s inspired en 90’s punk langs zien komen. Nu zit ze in een Whimsygoth fase.
Lijkt mij vermoeiend om elke keer een compleet andere vibe te hebben maar ze kleed zich wel altijd heel leuk!
Zelf had ik nooit echt een uitgesproken kleding stijl (geen geld en een grotere maat) maar de afgelopen paar jaar ben ik er wat meer lol in gaan hebben en nu ben ik blij met wat ik draag!
Blijven die nummers er altijd in staan ja? Ook als je het nummer verwijderd hebt?
Oja goeie, ik vind het altijd zo’n gedoe om een contact te verwijderen vooral als je het nummer niet kent. Ik moet dat echt ff een keer goed bekijken want hoe moeilijk kan het zijn maar blokkeren is echt een seconde.
Maar als ik allemaal nummers die ik niet heb opgeslagen maar wel in mn bloklijst heb en wil verwijderen. Moet ik ze eerst opslaan onder een naam. Maar ja die nummers blijven altijd in je bloklijst! Dus nieuwe tefefoon, opnieuw whatsapp installeren etc. Dan staan ze er nog gewoon in. Kun je zien bij instellingen, account, privacy.
Hoeveel escape rooms heb jij gespeeld?
0 stemmers
Eerste die omhoog komen: de kamers van Locked in 013 zijn tof, vooral flight 815. En in Delft zit Darkpark en die zijn ook heeel tof. In België zitten ook toffe