Stel je persoonlijke vraag #38

Kleine jongetjes mogen stoer zijn. Net zoals kleine meisjes stoer mogen zijn

45 likes

hocus pocus

• iedereen kan toveren
  • pilatus pas
  • anders

0 stemmers

1 like

Ja ik denk dat ik zo’n uitspraak dus zo vreselijk vind omdat het lijkt alsof ze niet niet stoer mogen zijn. Het is een jongetje dus stoer, geen andere optie.

edit: ik bedoel dus niet in een situatie dat ze daadwerkelijk iets stoers gedaan hebben

3 likes

Dit had ik ook inderdaad, de juffrouw deed alles rechtshandig voor en ik snapte maar niet hoe ze dat deed. M’n ouders zijn ook allebei rechtshandig dus uiteindelijk heeft m’n tante me geleerd hoe ik linkshandig m’n veters kon strikken en toen hebben m’n ouders alsnog een strikdiploma gemaakt.

6 likes

Ik zeg het ook, maar vind meisjes ook stoer. Zie er geen verschil in en zal dat alleen zeggen als ik het outfitje cool vind staan.

2 likes

Ik doe blijkbaar een extra slag bij het aan elkaar knopen van de lussen. Dus mijn strikken eindigen naast elkaar ipv tegenover elkaar, maar ik zou het ook niet anders kunnen want gaat automatisch zo.

Ik maak dus wel 1 lus en geen bunny ears

1 like

Stel je zou naar een halloweenfeest gaan, hoe zou je verkleed gaan?

• Spook
  • Heks
  • Vampier
  • Zombie
  • Mummie
  • Enge pop
  • Een enge/spooky personage uit een film (wie?)
  • Sexy verpleegster, duiveltje of iets anders kittigs
  • Clown
  • Skelet
  • Een dier
  • Iets wat niet eng is maar wil me gewoon verkleden (wat dan?)
  • Normale outfit maar dan met bloed of kleurlenzen of iets anders “engs” toegevoegd

0 stemmers

3 likes

Ik vond zowel kakhiel als die garnalo enz accounts ooit grappig maar het is allemaal zo uitgemolken nu. Rumag niet dat was altijd al kut

4 likes

Waarschijnlijk zou ik iets als kattenoren opzetten en dan wel genoeg verkleed vinden

18 likes

Kreeg ik niet want ik kan alleen m’n veters strikken met de konijnenoortjesmethode en dat was niet goed

Ik hou zo van dit topic he. Elke keer denk je we zullen nu toch wel alles aan elkaar gevraagd hebben maar dan komt er weer zoiets :grin:

6 likes

Zombie. Gewoon in mijn ongelikte berenvorm verschijnen en dan lijk ik genoeg op een zombie

2 likes

Deze vraag is alleen nog redelijk recent (dit jaar denk ik) al gesteld dus mss hebben we echt alles gehad.

6 likes

Echt? :sob:echt een illusie armer nu

1 like

Ik ben de originele vraagsteller :raising_hand_woman:t2:
Verwacht nu wel een applaus of een sarcastisch duimpje

1 like

Gezien ik in een lollige bui ben. Op welke Teletubbie lijk jij het meest?:

• Lala (die gele)
  • Dat creepy babyzonnetje
  • Po (die rooie)
  • Tinky Winky (De paarse, die verbazingwekkend nooit iemand heeft gemept met een tas)
  • Dipsy (groene met een toffe hoed)
  • De stofzuiger

0 stemmers

1 like

Ik ben heel even lid geweest van Bonnie haar petje af, maar er was echt niks aan dus snel er weer uit gegaan.

1 like

De stofzuiger heet Nono en zo ben ik als kind ook wel eens genoemd dus is de enige optie.

1 like

Iedereen focus

3 likes

De stofzuiger want ik inhaleer ook altijd lekker eten.

3 likes