At jij vroeger bij je ouders ‘s avonds altijd aan tafel?
- Ja, elke avond
- Meestal, maar niet altijd
- Soms
- Nee, nooit
- Anders
0 stemmers
At jij vroeger bij je ouders ‘s avonds altijd aan tafel?
0 stemmers
Soms zorgt het wel voor verwarring, de vrouw die mijn wenkbrauwen epileert zit dan ineens mijn haarlijn weg te werken of kapster die iets te veel babyhair wilt invlechten.
Persoonlijk vind ik aan tafel eten en dan helemaal alleen er soms wat zielig uitzien. Gewoon dat ik dan echt denk van awh ik zei dit een keer tegen mn vriend en toen woonde nog een vriend van hem beneden. "Nee dat is gewoon voor hem klaargemaakt en moet hij opeten voor de training. " Oke, ik zeg niks meer lol.
Hoevaak in de week eet jij samen? Ik kom vaak mmaar uit op 4 keer per week, en eigenlijk vind ik dat prima.
0 stemmers
Altijd aan tafel, behalve af en toe als we frietjes haalden in het weekend. Dat mochten we dan in de woonkamer bij de tv opeten.
Bij mijn vriend thuis aten ze elke avond voor de tv. Zo onhandig ook.
Stel, jouw kind (kleuter) is op 1 januari jarig. Dan nodig je de visite uit op:
0 stemmers
Ligt ook aan wie je wilt uitnodigen.
De dag zelf of een weekend of andere dag daarna.
Altijd meegekregen je verjaardag nooit eerder te vieren.
Als ik een kind krijg met deze feestdagen dan zou ik de verjaardag een half jaar later vieren.
Dus Ipv hele jaren halve jaren vieren en de ‘echte’ verjaardagen wel erkennen maar gewoon kerst vieren.
Op wat voor matras slaap je het liefste?
0 stemmers
Ben jij in een schoolvakantie geboren? jaha, ik weet dat er zelfs in Nederland een noord midden en zuid is. Over het algemeen dan maar, wat het vaakste voorkwam.
0 stemmers
Ons kind is 2 januari jarig en zijn opa en neefje op 3 januari, een ander neefje op 31 december, dus altijd een uitzoekerij zodat we naar iedereens verjaardag kunnen en iedereen naar die van hem. Dit jaar op zijn eigen verjaardag gedaan en volgend jaar gaan we het een week later doen.
Jaja midden in de zomervakantie, wat een treurnis. Altijd of zelf op vakantie of ongeveer iedereen was weg. En aan het einde van het schooljaar hoorde je bij t clubje losers dat alvast mocht trakteren maar nog helemaal niet jarig was he…
Dat is echt stom ja! Ben zelf tussen kerst en oud en nieuw jarig, ook niks aan. Heb meestal niet eens zin in taart door al het kersteten.
Aanvullende vraag: ben jij jarig op een feestdag?
0 stemmers
Ik heb er bijna altijd wel eentje: Hemelvaartsdag, moederdag, of de finale van het songfestival. Die laatste vind ik zelf het leukst
Haja ahw, ja ik vraag het me wel eens af. Mn moeder is eind juli geboren en mn vader eind augustus. Ik snap dat je als basisschoolkind graag wil trakteren en als je dan moet wachten of weken ervoor maar moet trakteren.
Ik regelmatig met Pasen - oh en 1 april elk jaar natuurlijk - maar dat noem ik geen feestdag
Nog niet maar mensen willen wel dat het een feestdag wordt dus misschien ooit
Welke dan
Keti Koti?