Stel je persoonlijke vraag #38

Haha moet je echt deze aflevering luisteren van sounds like a cult. Daar wordt heeeeel goed duidelijk hoe cultish het is

Edit: haha te laat

6 likes

Omg dit was een gezicht geleden, ook voor @Krabsalade zie ik. Jij wordt ook niet ouder hè? :weary:

4 likes

Ja sgat, dit was het WK curling 2019. Weet je nog.

5 likes

Haha ik CrossFit ook en ik ben het met je eens. Sommige mensen nemen het echt té serieus.

Maar daarmee hoeft mijn sport nog niet ophouden te bestaan :pleading_face:

2 likes

ah oke top! kijk ik naar. heb thuis nog magnesium citraat liggen.

Sommige mensen zouden geen kinderen moeten krijgen

Echt het idee dat je hardop zegt dat verder leven zonder je nieuwe vriendin geen optie is, terwijl dat dus betekent dat je prima zonder je kind kan?

26 likes

Excuse u, als ze haar kind regelmatig zou moeten bezoeken was ze doodongelukkig geweest en nu heeft haar zoon tenminste een happy mama!!! die hij nooit ziet.

Mijn mindset is veranderd. In het begin voelde alles oneerlijk: ik had mijn kind en mijn ouders niet meer bij me. Maar er kwam een moment dat ik dit losliet; heen en weer blijven pendelen tussen Engeland en Australië had me doodongelukkig gemaakt. En ondanks dat ik kinderen heb, maak ik ook keuzes voor mezelf. Hier in Australië zeggen ze: Happy mama, happy child ."

9 likes

Dit is sowieso ook het type moeder dat over 20 jaar in een blad staat met een interview over ouderverstoting. Mijn kind wil niks met mij te maken hebben, zo raar.

34 likes

Hopelijk is die andere moeder in Engeland een lieve schat die dat kind alle liefde geeft, want wat een tut is dit zeg!

10 likes

Ja schijnbaar wel gelukkig, en haar ouders (dus de Nederlandse opa en oma) gaan wel vaak langs.

Stel je voor dat je tegen je ouders zou zeggen “yo ik ga aan de andere kant van de wereld wonen zonder mijn kind, maar kunnen jullie voor mijn gemoedsrust wel een actieve rol in zijn leven spelen oké dankjewel”.

7 likes

Ja, en ook weer een reden waarom ik 's ochtends moet douchen. Anders heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet bij ben maar aan de ene kant ben ik wel direct ‘aan’ 's ochtends. Een vriendin van mij had dat vroeger heel erg en ze vertelde dat dat derealisatie heette. Maar als ik daarover lees nee, veel too much.

Als je net wakker bent geworden, duurt het dan ff voordat je je echt wakker voelt of is dat gevoel er gelijk?

• Dat gevoel is er gelijk
  • Dat duurt wel even
  • Dat duurt een eeuwigheid

0 stemmers

Ik slaap dus ik denk zo’n 3 keer per maand bij een vriend en die maakt mij wakker want hij moet er eerder uit en dan ga ik ook weg. En hij zegt altidj dat hij het nog steeds freaky vind, alsof je een lamp aanzet. Ik ben dus direct klaarwakker alles, wil helaas niet zeggen dat ik me dan uitgerust voel haha :cry:

Ik doe nu toevallig een probiotica kuur van 10 dagen (ivm dezelfde symptomen) maar jij slikt het dus dagelijks bij je vitamines? Wat slik je dan precies?

1 like

Ik ben wel gelijk wakker maar stort soms na uur alweer in elkaar

2 likes

Heeft jouw stad een vlag of logo dat je zou herkennen?

• :x::x::x: natuurlijk!!!
  • Ja en die is ook wel bekend bij anderen buiten de stad/dorp
  • Ja maar dat zou jullie niks zeggen
  • Niet dat ik weet
  • Nee hebben we niet

0 stemmers

1 like

Gewoon pre- en probiotica van Lucovitaal bij m’n andere supplementen.

1 like

Omdat het fucking lelijk is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hoe is jouw haarlijn?

• Ja prima dankjewel
  • Terugtrekkend
  • Jeukend
  • Oneven
  • Recht
  • Inhammend
  • Vol

0 stemmers

Amper huid tussen haarlijn en wenkbrauwen.

2 likes

De droom, of nouja mijn droom haha. Mijne trekt steeds verder van m’n wenkbrauwen af heb ik het idee

7 likes

We mogen maar 2 opties aanvinken wat kut

6 likes