Stel je persoonlijke vraag #38

In mijn geval ging het automatisch. Als ik krak in mijn mond hoor, roep ik au. Ik stelde wel de tandarts gelijk gerust dat ik geen pijn voelde

2 likes

Ik heb mijn 4 verstandskiezen nog, die zitten ergens verdwenen in mn kaak. En ik heb er dus nog wat laten trekken als tiener, wtf heb ik nog wel kiezen in mn mond.

@KipTokTok waarom ben je daar dankbaar voor? Is dat beter?

1 like

Nee ik maakte een taalgrapje

7 likes

Als jullie een blok kaas hebben gekocht, wassen jullie de kaasschaaf dan elke dag/na elke maaltijd af? Best goor maar ik bewaar de kaasschaaf gewoon bij de kaas en was hem pas af als het blok op is

• Ik heb altijd een blok kaas en was hem na elke portie af
  • Ik heb altijd een blok kaas maar was hem niet na elke portie af
  • Ik heb af en toe een blok kaas en was hem na elke portie af
  • Ik heb af en toe een blok kaas maar was hem niet na elke portie af
  • Ik heb nooit een blok kaas
  • Ik wil iets anders mededelen

0 stemmers

1 like

Bij ons gaat ongeveer om de dag de vaatwasser aan, dus om de dag gaat de schaaf de vaatwasser in.

7 likes

Ik wil iets anders mededelen :rofl:

9 likes

Ik hou niet van ziekenhuizen en was blij dat de tandarts het binnen 5 minuten had gefixt

1 like

Dit schijnt volgens de kaashakker de beste manier te zijn! Zo doet de schaaf het het beste!

3 likes

Weet jij wat voor stijl jij hebt qua kleding?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ongelikte beer chic

14 likes

Basic bitch

(Meestal: jeans, shirt/hemdje bij mooi weer en trui of lange mouwen bij koud, sneakers)

9 likes

Zwart.

8 likes

Extra!

24 likes

Wel op een buitenlandse feestdag :fr:

Dit alleen maak ik nog wel onderscheid in zakelijk basic bitch, casual basic bitch en feestelijk basic bitch.

14 likes

Ik heb “Nee” geantwoord, maar dit omschrijft mijn stijl best wel accurate.

3 likes

als ik een algehele narcose zou mogen zou ik het ook doen

7 likes

Late to the party, maar wat een sippe uitslag eigenlijk dit :frowning: een 5.97 gemiddeld onder 261 stemmers.

10 likes

Ja, best laag, heftig om te zien. :pleading_face:

Vorig jaar in deze maand zou ik ook een hebben 3 gegeven, want toen had ik een depressie (door verkeerde balans in medicatie voor een aandoening die ik heb). Nu een 7 gegeven, ik ben weer gelukkig, nog niet helemaal de oude, maar nog altijd met de maand beter. Dus voor iedereen die een laag cijfer heeft gegeven, het kan er over een tijd weer heel anders uit zien! :heart:

29 likes

Ik vis 'm altijd uit de vaatwasser, dat vind ik wel goor. Dus ik wil graag een kaasdoos waar ik de kaasschaaf bij in kan bewaren.

1 like