Stel je persoonlijke vraag #38

Haha hmm, maar is er zoiets als een kaasdoos? Ik doe hem altijd gewoon in zo’n plastic tupperware achtige doos en daar doe ik ook de kaasschaaf bij in.

1 like

Ik waardeer het sentiment, maar
afbeelding

18 likes

Ja in zo’n ding kan je gewoon de kaasschaaf bij in gooien toch en een kaasschaaf gebruik je vaak toch alleen maar voor kaas. Iig zo’n nederlandse kaasschaaf. Anders moet ie elke keer in de afwasmachine?

3 likes

Keti koti idd @Vaiana

2 likes

Ik gebruik hem helaas ook regelmatig om per ongeluk een stuk vel van mijn duim af te halen

18 likes

Laten jullie ook het mes in de boter steken dan? Of de pannen niet afwassen als je een ei gebakken hebt want je hebt hem vanavond weer nodig?

24 likes

Dit doe ik daadwerkelijk af en toe, heb geen afwasmachine en ben vaak te lui om meteen af te wassen. Als ik alleen een ei gebakken heb 's ochtends en de pan staat nog op het fornuis als ik 's avonds ga koken gebruik ik hem vaak gewoon zonder hem tussendoor af te wassen :woman_shrugging:t3:

36 likes

Ja soms wel

1 like

Even wat marktonderzoek:

Luister je graag podcasts over daten of single zijn? (denk aan datevermaak, why won’t you date me, ect)
Ook als je het nu niet luistert maar het wel wil luisteren kan je stemmen.

• Ik luister geen podcasts
  • Ik ben single en luister dat graag
  • Ik ben single en luister dat niet graag
  • Ik ben niet single en luister dat graag
  • Ik ben niet single en luister dat niet graag

0 stemmers

1 like

Ja dat bedoelde ik ook, maar ik heb nu geen bak die groot genoeg is.

2 likes

Wonen te ver weg, dus dat gaat niet. Voor mijn zus doen ze het wel, dus voor ons zouden ze het ook doen.

3 likes

Als ik zie wat voor een fantastische opa en oma mijn ouders zijn voor m’n neefje en nichtje, dan weet ik zeker dat ze dat ook voor mijn kinderen zullen zijn. Ze kijken ook altijd uit naar de oppasdag, mijn vader werkt er zelfs een dag minder door.

2 likes

Maar willen ze dat nooit? Gaat volgens mij niet perse over een vaste dag

Wonen te ver weg voor een vaste dag plus dat ik die verhouding niet wil met familie/vrienden.
Eens in de twee maanden ofzo gaan wij daarheen en blijven daar slapen en dan passen zij een avondje op terwijl wij daten. Dat vind ik leuk en prima. Kan later als ze wat groter is ook nog wel een nachtje of weekendje worden.

6 likes

Mn ouders passen 1 dag per week op mn nichtje, en ze vinden dat ook heel leuk om te doen. Maar als ik bijvoorbeeld naar de buren van mn ouders kijk, die hebben inmiddels 7 kleinkinderen. Zij hebben er alsnog een volle werkweek aan want elke dag wordt er wel een kleinkind gebracht bij ze. Vind dat bestwel heftig eigenlijk.

7 likes

Ja vroeger voor school, moesten we bloemen en bladeren zoeken, drogen tussen boeken en sommige ook tussen velletjes voor strijk kralen glad maken

4 likes

Al die (gepensioneerde?) ouders die een dag of vaker op kunnen passen, verbaast me echt hoor haha. Mijn moeder zou niet eens rondkomen als ze een dag minder zou gaan werken om op haar kleinkinderen te passen. Plus, ze moet nog 12 jaar werken en als ik een kind krijg (not likely) heeft ze 5 kleinkinderen op wie ze moet passen. Ik gun die vrouw haar rust, haha. Eens in de zoveel tijd past ze overigens wel op de kinderen van mijn siblings, maar zeker geen vaste dag oid!

12 likes

Ik zou dat inderdaad ook niet willen. Mijn ouders wonen niet in de buurt en hebben geen fantastische gezondheid dus dat zou ook niet kunnen, maar mijn schoonouders zouden dat denk ik wel graag willen. Ik wil het zelf alleen niet, zou het liever sporadisch hebben zodat we even tijd hebben voor onszelf. Ik ben alleen bang dat het alsnog wel nodig gaat zijn ivm de tekorten in de kinderopvang. (Dit is puur hypothetisch want moet eerst maar eens zien of er echt een kind gaat komen)

1 like

Mijn moeder vond het ooit heel vervelend dat ik geen kleinkinderen ging produceren. Nu ze allemaal vriendinnen heeft die afspraken afzeggen omdat er ineens op de kleinkinderen gepast moet worden vindt ze het al een stuk minder erg geloof ik.

3 likes

Een mix van preppy en rock n roll chic, vrij extra.

Is er bij die 65% die hun stijl niet kennen geen rode draad? Kopen jullie op goed geluk kleren? Voor mij voelt het zo natuurlijk om kleren in “mijn stijl” uit te kiezen.

2 likes