Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb een collega gehad die Timmie heette. Dat vind ik helemaal niks. Maar een vrouwelijke Guusje vind ik wel weer leuk

Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je alleen meisjesnamen kende die verkleind werden. Dus Lotje, Liesje etc. Maar je bedoelde dat verkleinde namen altijd meisjesnamen zijn.

1 like

Mijn vader (nu Paul) had op zijn geboortekaartje staan:
“Paulus Jacobus Andreas Achternaam
en we noemen hem
Paultje”

Houd op hoor. Volgens mij heeft niemand hem ooit echt zo genoemd.

10 likes

Vul jij iets in op whatsapp bij info?

• Nee, bij mij staat het standaard zinnetje er
  • Nee, alles weggehaald
  • Ja, ik gebruik het functioneel (bereikbaarheid etc)
  • Ja, ik zet er iets grappigs in
  • Ja, ik heb een quote erin
  • Ja, ik ga volledig msn in mn info balk
  • Ja, namen van partner/kind/dier/plant
  • Ja, een emoticon staat erin

0 stemmers

Wijzig je je info vaak?

• Ik deed er al niks mee
  • Nee, heb al jaren hetzelfde
  • Af en toe
  • Heel vaak
  • Ik ga het verdorie nu veranderen

0 stemmers

3 likes

Er staat gewoon ‘Hoi’ omdat ik me in geen enkele emoticon echt kon vinden denk ik

1 like

Dit doet me denken aan het feit dat een vriendin van me best vaak haar foto verandert op whatsapp, denk iedere 2 weken wel ofzo, en ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Ik denk dat ik in de ruim 10 jaar dat ik Whatsapp heb misschien 3 foto’s heb gehad ofzo?

Hoe vaak verander jij je foto op whatsapp?

• Wekelijks
  • Maandelijks
  • Paar keer per jaar
  • Jaarlijks
  • Nog minder vaak
  • Ik heb geen foto op WhatsApp
  • Anders namelijk

0 stemmers

2 likes

Helemaal weghalen kan niet toch? Moet altijd 1 teken instaan, daarom heb ik een domme emoji

1 like

mn favoriet is die van een vriend “Dag naam, je bent je 4 maart 2020 vergeten uit te loggen op locatie plaatsnaam. Groetjes, je leidinggevende.” hahaha

11 likes

Volgens mij kun je wel instellen dat niemand 'm ziet tegenwoordig? Bij privacy instellingen

Ik heb al jaren ‘alleen noodoproepen’ en hiervoor had ik jaren’ in de sportschool’ maar dat is natuurlijk een grap

7 likes

Nicky voor een jongen, geldt dat ook als verkleinwoord?

1 like

Mijn privé telefoon een emoji omdat er iets moest staan. Op mijn werktelefoon staat er meestal of ik bereikbaar ben of niet.

1 like

Ik heb niet het standaard zinnetje hoi ik gebruik nu ook whatsapp oid. Maar wel de standaard status Aan het slapen.
En ik heb als profielfoto een plaatje die ik meer dan 10 jaar geleden al op mn BB ping had. Die heb ik op whatsapp nog nooit gewijzigd

1 like

Kijken jullie wel eens wat anderen in hun status hebben staan?

• Ja heel vaak
  • Zo af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik doe dat eigenlijk alleen als ik een nieuw iemand heb toegevoegd als contact en diegene zoek op whatsapp, dan denk ik oja die statussen bestaan ook nog

2 likes

Ja ik vind dit ook zo vreemd! Ik heb ooit een jongen gedate die elke dag z’n foto veranderde. Ik snap het echt niet waarom je dat zou doen en ik vond dat zo vreemd?

Als je in het OV zit, je speelt via je oortjes/koptelefoon muziek af en er komt een favoriet nummer voorbij, moet je je dan enorm inhouden om niet mee te zingen?

• Nee, zing gewoon luid mee
  • beetje, zing (heel) zachtjes mee
  • Ja moet me wel inhouden
  • Nee, voel die drang zelden tot nooit

0 stemmers

2 likes

Zo irritant dat sommige mensen altijd mee moet zingen met liedjes.

8 likes

Ik heb wel moeite om niet een beetje mee te bewegen.

21 likes

Vooral als men dan erg hun best gaan doen om mooi mee te zingen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik in bed op tiktok :ant::cricket::ant::cricket::ant::cricket::ant::cricket:

11 likes