Stel je persoonlijke vraag #38

Hoelaat sta jij op op een gemiddelde werk- of schooldag?

• vroeger dan 5:00
  • 5:00/5:30
  • 5:30/6:00
  • 6:00/6:30
  • 6:30/7:00
  • 7:00/7:30
  • 7:30/8:00
  • later dan 8:00

0 stemmers

Als je wisselende diensten/uren hebt kies dan de meest voorkomende

Volgens mijn winkel en de website is koopzegels digitaal sparen nog niet mogelijk, dus ik ben wel benieuwd waar jij winkelt dat het dan wel kan!

2 likes

Haha wtf wat een gezeik joh.
Die jurk is echt verre van wit.

5 likes

Nouja statement maken… vind meer overdreven aangezien het geen witte jurk is maar een met een patroon. Snap je gevoel ergens wel maar ik vind het echt dramatisch van hem en dat hij niet weet of ze de jurk te wit vind jeetje. Kan je haar niet via een andere weg vragen of om haar nummer vragen desnoods?

1 like

Ik zag ooit een filmpje van een eerste dans op Unfaitfull van Rihanna

32 likes

Als je naast iemand zit in de trein, heb je dan liever:

• De armleuning naar boven
  • De armleuning naar beneden

0 stemmers

Valt mij dus op dat bijna iedereen ā€˜m altijd naar boven heeft. Ik heb liever iets wat mij van een vreemde scheidt haha

2 likes

Lol waar slaat het op om zo’n vraag ineens op mannen te slaanšŸ˜‚

4 likes

Vrouwen doen dit toch ook is mijn punt :joy:

1 like

Haha ja dan heb ik wel nog meer de neiging om dat ding hard naar beneden te jassen.

Maar ik doe dus vaak als ik naast iemand ga zitten in 1 soepele beweging ook de leuning naar beneden. Fijn om te weten dat de meeste mensen dat ook fijn vinden haha

Hahaha reageerden mensen niet verbaasd? Ik zou denk ik zo zitten :flushed:

1 like

Ja kon je dat niet telepathisch aanvoelen!??! Wat een maffe reactie zeg.

2 likes

Wat ongemakkelijk ook zo een lap tekst met zoveel intieme informatie.

2 likes

Mijn god je kunt alle kleuren van de regenboog aantrekken behalve wit. Waarom vinden mensen dit zo moeilijk? Trek gewoon iets anders aan

37 likes

Is zijn toon niet ook een beetje te verklaren door het feit dat jij hen een vraag stelt en vervolgens het antwoord niet respecteert? Als je niet van plan bent het antwoord te volgen, moet je het misschien ook niet vragen?

20 likes

:rofl: waarom deze spoiler

32 likes

Ik heb het gevoel dat iedereen de hoeveelheid stress prima zou kunnen beperken door gewoon niet zo moeilijk te doen over bepaalde dingen. Zoals de jurk van een gast :upside_down_face: Vervelend voor jou dat het nu zo gegaan is terwijl jij niks verkeerd gedaan hebt.

6 likes

Hahaha ja vet geheimzinnig

1 like

Oh ja, maar het gesprek ging over koopzegels dus dan zijn andere zegeltjes niet zo relevant

2 likes

Je vraagt het voor een reden, dus blijkbaar zie je zelf ook ergens in dat sommige bruiden dit verkeerd kunnen opvatten.

Imo voor outfits voor een bruiloft als je twijfelt(aka moet vragen) gewoon niet doen

9 likes

Oh echt? Jeetje hahah klinkt alsof het gezellig gaat worden :joy:. Pak geen idee eigenlijk.

2 likes