Stel je persoonlijke vraag #38

Als het een stukje lopen/fietsen is dan eet ik thuis al wel wat hoor. Wakker is eten.

2 likes

Hahaha ik ook, maar ik doe het vaak in zo’n chilly bottle, daardoor maak ik mezelf wijs dat het net iets minder doodsbedreigend is. Neem je dan een heel groot glas @Zemraluani want een glas water is eigenlijk maar heel weinig toch, 200ml ofzo.

Mijn schaamhaar is meestal…

• Puur natuur
  • Bijgewerkt bij de bikinilijn/beetje getrimd
  • Een klein streepje/driehoekje
  • Helemaal kaal

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst je schaamhaar gescheert?

• Vandaag!
  • Deze week
  • Twee weken geleden
  • Drie weken geleden
  • Een maand geleden
  • Twee maanden geleden
  • Drie/vier maanden geleden
  • Een half jaar geleden
  • Langer geleden
  • Ik scheer niet

0 stemmers

Ja ik wil soieso niet aan de anticpnceptie. Dus het is of een condoom of hij moet er maar een knoop in leggen als hij een condoom zo vreselijk vind.

2 likes

Bedoel je niet als laatst?

1 like

ik kan niet zwanger worden en ben niet meer seksueel actief maar toen wel altijd de combi van prep en condoom

Mannen anti conceptie bestaat gewoon. Condoom of vasectomie.

1 like

Ik zou het wel willen maar mijn vriend is echt een chaoot dus vertrouw het hem niet toe haha

1 like

Ja, 100%. Na 13 jaar pil en spiraaltjes vind ik het wel even best met de anticonceptie, dus kom maar door.

6 likes

Ja dat klopt, heb het even aangepast.

1 like

Ik heb mijn spiraaltje vooral om mijn menstruatie minder heftig te maken en heb om deze reden ook lang de pil gebruikt. Als ik het hiervoor niet nodig had zou ik al die hormonen niet willen en zouden mijn vriend en ik condooms of inderdaad anticonceptie voor mannen gebruiken.

2 likes

Voor de mensen met kinderen, heb jij een voogd laten vastleggen in het gezagsregister voor als beide ouders zouden overlijden?

• Ja, is geregeld (of op een andere manier goed vastgelegd)
  • Nee, niet van plan
  • Moet dat dan?
  • Ik ben het nog aan het uitstellen
  • Ik heb geen kinderen
  • Anders…

0 stemmers

3 likes

GESCHOREN

23 likes

Ja, bij de notaris vastgelegd. Ik heb zowel mijn broer als zus opgegeven, zij hoeven de kinderen niet persé daadwerkelijk in huis te nemen, maar zorgen er wel voor dat de kinderen op een goede plek terechtkomen. Zo hebben mijn broer en ik dan weer de voogdij over de kinderen van zus en andersom.

5 likes

Je kan het als vrouw nooit goed doen qua lichaam. Je bent nooit “prima”, maar altijd het een of het ander.

@Crusti_Croc omg ik zou het dan meteen uitmaken

4 likes

Als mijn vriend Ed Sheeran uitkiest kent hij me echt niet haha

11 likes

Alleen als ik gedronken heb, dan voel ik me zo:

afbeelding

13 likes

Ja maar ik denk dat religie en cultuur vaak samengaan. Een cultuur is deels gebaseerd op de oorspronkelijk heersende religie in dat land toch? Vanuit de christelijke traditie zijn vrouwen ook vaak minderwaardig behandeld, en toch zijn we in nederland (van oorsprong christelijk) toch verder in de ontwikkeling op dat gebied dan in andere landen. Naar mijn mening vanuit mijn cultuur dan. Daarom heb ik wel op ja gestemd.

Ik vind wel dat culturen die “wij” als minder ontwikkeld beschouwen ook veel aspecten hebben waar we juist van kunnen leren, dus daarom vind ik ‘beter’ niet per se het juiste woord.

3 likes

Meest cringe is toch wel someone like you, Adèle zingt over haar ex. Kan nooit geen kwaad om lyrics van liedjes op te zoeken. Oh en all of me ben ik ook beu gehoord.

4 likes

Jezus wat een gezeur. De jurk is volledig met print dus hoezo zou dit te wit zijn. Niemand gaat het verwarren met de bruidsjurk ofzo. Ik zou m lekker gewoon aandoen hoor daag. Klinkt ook alsof het al duur genoeg is allemaal.

5 likes