Om daarna weer in Vinexia te gaan wonen want voor kinderen is Amsterdam natuurlijk te druk.
ZwitstalâŠ
- Stinkt
- Ruikt lekker
- Is alleen voor kinderen
- Geen mening
0 stemmers
Je gaat me niet zeggen dat er import amsterdammers zijn die dat hebben
Jawel
Ook trouwens mensen die er niet wonen/nooit hebben gewoond maar âgewoonâ Ajacied zijn
Ben jij een mooiweerfan van een club, een club waar je fysiek gezien ver weg van woont?
- Nee ik ben voor de lokale club
- Nee ik ben ĂŒberhaupt geen fan van voetbal
- Ja, maar niet uit mooi weer, ik voel echt een band
- Ja, omdat ze de grote club zijn/vaak winnen
- Ja, maar ik wissel ook nog wel eens van club als mân mooiweerclub slecht presteert ben ik ineens voor een andere.
0 stemmers
Hahaha dit was mijn ex. Woonde in almere, was geboren in haarlem en liep met die drie kutkruisjes op zijn pols. Hij ging ook altijd zoân nep accent opzetten omdat hij een jaartje lang 3x per week bij zijn ex in amsterdam sliep!!! Dat accent was zooo aanstekelijk!!
In rotterdam deed hij altijd extreem overdreven zijn pols draaien in de hoop dat mensen het zouden zien. Zo hatelijk. Gelukkig was het snel uit.
Maar je kunt ook ver weg van je geboorteplaats wonen toch. Stel dat je uit Rotterdam komt en voor Feyenoord bent maar nu al 10 jaar in Waalwijk woont. Wat moet je dan stemmen. Of hoor je dan inmiddels voor RKC te zijn? Ontvang graag een toelichting.
Ja soms vind ik het bij deze mensen wel geoorloofd (maarja who cares wat ik vind), omdat hun familie dan al lang uit de regio komt. Bedoel ik ben er wel geboren, maar mijn ouders niet, voel me dan ook een beetje een nep Rotterdammer als je het vergelijkt met mensen die al generaties hier wonen of in de buurt zeg maar.
Ja mag allebei, sorry
Maar âmijnâ club in NL is PSV, wat echt nergens op slaat behalve dat ze eind jaren 90/begin 00 heel vaak landskampioenen werden.
Successupporter
Jazeker
PSV
Real Madrid
Liverpool (maar dit jaar ben ik Arsenal supporter)
Hoe schat jij jouw energielevel in, gemiddeld genomen over het hele jaar? Buiten burnout/depressieperiodes.
- veel lager dan gemiddeld
- lager dan gemiddeld
- gemiddeld
- hoger dan gemiddeld
- veel hoger dan gemiddeld
0 stemmers
Begonnen als gloryhunter in 95
Nu zijn we bijna 30 jaar verder en is het wel ekte liefde
Ben jij een leuke vriend/vriendin?
- Ja party central hier. Altijd leuk
- Ja, ik denk het wel
- Ik weet het niet
- Nee, ik ben een energiezuiger
- Nee, ik denk het niet
0 stemmers
Slecht in communiceren hiero. Vinden de meeste mensen niet zo tof.
denkende aan het feit dat ik twee weken op iemands bericht op instagram moet antwoorden om af te spreken? denk het niet
Ik weet niet of ik mezelf fan zou noemen maar ik ben achteraf misschien wel 1 van de weinige successupporters van feyenoord geweest haha - al ben ik niet aangehaakt vanwege succes oid maar door mân ex-schoonfamilie. Ik keek daarvoor wel sporadisch voetbal maar had nooit een favoriete club. (En woon niet in rotterdam of in de buurt en heb daar ook nooit gewoond)
Aangehaakt in de loop van 2014 tot ongeveer 2018 ofzo en inmiddels heb ik er geen hele sterke gevoelens meer bij maar noem ik het âvoor eens verpest voor altijd verpestâ
Puur vanuit mezelf gedacht zou ik het echt niet zo goed weten maar ik heb vrienden die uit zichzelf voorstellen om samen te dingen te doen dus op basis daarvan denk ik dat mn vrienden me wel een leuke vriend vinden?
Dat wordt een moeilijke keuze dan vanavond
Nee een makkelijke, ik ben voor de winnaar.
Ik zing net zo makkelijk Cody Gakpo Eintovenaar als do do do do do do do do SALIBA