Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb een extern dvd-spelertje dat met usb aan m’n laptop gehangen kan worden. Want m’n laptop heeft geen drive meer idd.

6 likes

Via mijn xbox.

9 likes

Playstation

19 likes

Mijn kind ging zelfs 5 dagen naar de opvang toen ik niet werkte :scream: Vinden ze hier in Zweden goed voor ze, goed voor de sociale ontwikkeling en het leren van de taal (voor ouders die zelf geen Zweeds spreken). Maar de dagen zijn kort, ik haalde haar om 3 uur op en nu ik fulltime werk om 16:00/16:30.

Ben het heel erg eens met @Ovenschaal, de manier waarop het hier geregeld is, is met name gericht op het werkende leven makkelijker maken. Mijn kind krijgt bijvoorbeeld elke dag een wisselend en vaak warm ontbijt op de opvang. En je kunt minimaal een jaar thuis blijven bij je baby (sterker nog, daarvoor kunnen ze niet eens naar de opvang, die is voor kinderen van minimaal 12 maanden).

Godzijdank heb ik hier nooit het idee dat de pedagogen ouders veroordelen om het aantal uur dat ze werken, zou ik echt enorm vervelend vinden.

17 likes

7 dagen, op de kostschool

4 likes

Zou jij koningin of koning willen zijn?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik zou wel lid van een Koninklijk huis willen zijn.

0 stemmers

4 likes

Waarschijnlijk onderschat ik het nu volledig maar een leven als Alexia lijkt me echt chill

3 likes

Ik wil wel de toelage hebben

25 likes

Ja precies. Als je dit wil doen, doe je het dan voor het geld of omdat je zo graag je land wil dienen?

4 likes

Ik wil haar geld maar mijn privacy.

13 likes

PRIVACY BESTAAT NIET!! :joy:

5 likes

Vooral voor de juwelen en kleding, maar vooruit ik zal ook het volk dienen.

2 likes

Gewoon interesse hoor, maar begin je dan heel vroeg met werken als je je kind rond 16:00/16:30 op kunt halen, ga je daarna nog door of zien werkdagen er bij jullie sowieso heel anders uit? Want zoals je zelf al zegt is dat wel vroeg qua ophalen.

3 likes

Ik vind het persoonlijk nog steeds jammer dat ik niet op kostschool heb gezeten. Nooit Lacrosse leren spelen enzo.

8 likes

Dus je wilt wel een keer per jaar een toiletpot gooien? Wat nobel van je

2 likes

Mensen beginnen hier over het algemeen vroeg, om 8 uur zit iedereen al op kantoor (meesten beginnen tussen 7-8). Wij brengen onze dochter ook rond 7:45 zodat we om 8 uur kunnen beginnen, we werken allebei grotendeels vanuit huis dus we hebben geen reistijd. Als iedereen zo vroeg begint is het heel handig dat ze op school/opvang ontbijten.

We wisselen het halen en brengen af, dus ik kan op sommige dagen wel langer doorwerken. Maar ik voel me ook niet lullig als ik om kwart over vier stop want dan heb ik er al 8 uur op zitten. Zo doen de meeste mensen die ik ken het hier. En ook heel belangrijk: iedereen vindt het normaal dat je kleine kinderen vroeg ophaalt, je zult hier nooit een collega hebben die dan een grap maakt van ‘heb je de middag vrij genomen? hihaho’

9 likes

Heb je dan geen koffie- en lunchpauze?

5 likes

Nee het volk moet jou dienen!!

4 likes

Jaa ik wilde ook net als Pitty naar de kostschool vroeger, haha

afbeelding
Plaatje erbij voor extra nostalgie

35 likes

Lunchen kan snel (ben toch thuis) en ik heb eerlijk gezegd nog nooit een baan gehad met echte koffiepauzes. Sowieso kan ik ook 's avonds nog een uurtje werken, is geen probleem. Gaat meer om dat ik doe wat ik moet doen dan dat ik per se een x aantal uren moet draaien

7 likes