Stel je persoonlijke vraag #38

Wat is een God volgen? Gelovig zijn? Dan ja.
En ik bedenk me nu ook dat je misschien wel bijgelovig bent als je in karma gelooft :joy:

2 likes

nee want karma werkt in theorie net want anders toch?
onder een ladder durven lopen staat los van karma.

4 likes

Ahh wel fijn dat je er ook goede herinneringen aan hebt! Lijkt mij inderdaad ook dat je geluk moet hebben met de mensen en/of chille begeleiders. Die vriendinnen hadden ook leuke verhalen hoor, dat ze met een groepje stiekem wegliepen om iets leuks te doen. Maar inderdaad ook veel ruzies, geweld en drugsgebruik.

2 likes

Dan heb ik goed gestemd :joy:

1 like

Luister ik ga hier 2 dagen later en zonder verder te lezen ff compleet impulsief op reageren

Als ik iets heb geleerd is dat ik mezelf ALTIJD op 1 moet zetten en dat ik doe ik nu ook en ik durf te wedden dat m’n kind hier meer aan heeft dan die half functionerende dweil die niet voor zichzelf zorgde, die ik ook ben geweest

Super die pedagogische mening van je maar :fu:

3 likes

Ik heb vooral zo’n zin in mijn kast op te ruimen en dan echt een keer goed ipv dat halfslachtige wat ik de laatste jaren heb gedaan. Het is nu constant een rommel en ik draag er maar weinig van. Maar ik heb geen tijd :sob:

6 likes

Ja heb ik ook echt!

Heb wel gelijk op m’n eerste werkdag m’n gezonde eten op het aanrecht laten staan :triumph:

2 likes

Wat heb je thuis aan?

• Pantoffels of slippers
  • Sokken
  • Blote voeten

0 stemmers

Alle 3. En schoenen. Ligt er aan of ik al thuis ben, thuis kom etc.

20 likes

Ligt aan het weer en het seizoen, maar alle drie.

7 likes

Welke tas zou jij kiezen?

A

B

• A
  • B

0 stemmers

2 likes

Dus zeg eens eerlijk, ga jij de uitvaart van The Queen kijken volgende week maandag?

• Ja ik ga het helemaal kijken
  • Ik ga het denk ik deels kijken
  • Ik ga het niet kijken
  • Ik kijk later via het nieuws wel wat dingen terug

0 stemmers

(Begint om 12:00 Nederlandse tijd las ik)

Altijd pantoffels haha. Heb sinds deze zomer ook pantoffels die prima zijn voor in de zomer. :joy: (En voor in de winter mijn dikke Ugg sloffen)

Ik vind het ineens naar om op sokken te lopen? Maar dat heb ik mezelf deze zomer gewoon aangepraat. :smiling_face_with_tear: Hoewel ik ook al mijn hele leven moeite heb om op sokken te lopen bij andere mensen thuis haha. Ik vind het gewoon zo vies als er dingen aan mijn sokken zitten.

Oke dit slaat nergens op maar iedere gek zijn gebrek ofzo lol.

1 like

Ik denk dat ik mijn geld zou opsparen voor een klassiekere tas

36 likes

Oh huh helemaal vergeten idd.

4 likes

Mijn vriend zei het 's avonds laat, we waren het ook allebei vergeten eigenlijk.

Niet heeel bewust, maar was me er wel bewust van. Maar ik denk vooral omdat ik in het verzorgingstehuis was bij mijn oma en ze daar echt met koeienletters de datum aan de muur hebben hangen.

Nee dat was de muur! Tenminste als je aan 1989 dacht. Heb jij die val bewust meegemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je wel eens bij checkpoint Charlie geweest?

• Ja
  • Nee
  • Überhaupt nog nooit in Berlijn

0 stemmers

Nahja bewust. Ik was toen 3

1 like

Ik las ‘last’ en ik dacht huh waarom de laatste?

3 likes