Stel je persoonlijke vraag #38

Maar wat moet je dan zeggen? :confused:

Ik heb op hockey gezeten dat maakt mij een elitaire navelstaarder. Maar ik word slechts getolereerd.

1 like

Nja maar die Dodge Rams zijn echt een voorbeeld van “nieuw geld” en daar kijken die elitaire navelstaarders misschien nog wel meer op neer dan op “tokkies”.

Zelf vind ik best veel gedrag aso (ben misschien niet de meest tolerante persoon :smiling_face_with_tear:) en aso gedrag is gewoon niet voorbehouden aan een bepaald segment van de bevolking. Simpel voorbeeld maar afval op de grond gooien vind ik echt aso en dat zie je de meest uiteenlopende mensen doen.

@Schaakmat, weet ik veel, ben ook maar gewoon een simpele middenklasser.

5 likes

Volgens de elite zeg je taartje…

Tijdje geleden was hier toch hele discussie dat het woord Tokkie gebruiken niet normaal is. Het is in ieder geval niet passend bij de politieke correctheid die er op vele andere vlakken wel is.

17 likes

Ik kom er vaak pas achter als het al gaande is. Dan vraag ik of we wat kunnen gaan doen en dan zijn ze al op pad, of ik zie ineens de instastories. Of ze zeggen geen plannen te hebben maar sturen dan toch snaps op een feestje. Ik heb het echt al heel vaak benoemd maar het excuus is altijd: ohh ja maar dat ging zo spontaan, helemaal niet aan gedacht!!!

3 likes

Dat klinkt echt echt heel naar, en ook wel alsof ze het erom doen. Zou het toch een keertje aankaarten, echte vrienden doen dit niet. Zou dan wel willen weten waarom. Jij lijkt me juist iemand die juist zo spontaan mee zou gaan.

32 likes

Ik merk vooral dat ik me veel meer op mijn gemak voel in mijn “probleemwijk” dan in de betere buurten van de stad, ook al zijn die betere buurten vaak wel prettiger ingericht (meer groen, leuke winkels). Ik voel me in de probleemwijk minder afwijkend.

3 likes

Ja ben ik ook. Ik baal er ook van en zou ook graag nieuwe vriendinnen willen die in een wat andere levensfase zitten en het ook leuk vinden om thuis te zijn, maar we weten allemaal dat dat niet altijd makkelijk is. Die eenzaamheid is ook wel een reden dat ik hier weer meer meelees en post.

40 likes

Vooral omdat er ook gewoon mensen zijn die Tokkie heten. Ik ken echt een hele keurige meneer Tokkie.

2 likes

Nee is uiteraard ook een antwoord maar ik woon sinds kort in dezelfde stad en ga graag een keer koffie drinken/bioscoop/wat dan ook!

21 likes

Wat rot zeg, dat geeft echt een klote gevoel kan ik me voorstellen!
Je weet waar ik woon en ik zou het leuk vinden om een keer gewoon te chillen, filmpje kijken of iets in die richting.

7 likes

Zou jij het leuk vinden om een keer met je ouder(s) op vakantie te gaan? Evt partner en kinderen gaan ook mee.

• Nee vreselijk
  • Mwah alleen als het moet, voor hun plezier
  • Ja leuk!
  • Alleen met één ouder
  • Nvt/anders

0 stemmers

Voor een lang weekend oid: ja leuk! Voor twee weken vakantie: is me te veel van het goeie inmiddels.

24 likes

Ik heb dit wel meerdere malen gedaan maar alleen toen mn zus + zwager ook mee waren met hun kind(eren) en met een eigen appartement/kamer in hetzelfde complex
Ik heb 1 keer de fout gemaakt door 12 dagen met m’n ouders in een 3 kamer appartement te verblijven (zus + gezin zaten in appartement naast ons) en toen dacht ik wel echt dat ik gekkk werd

2 likes

Elite pauper :+1:t4:

5 likes

Ik doe dit regelmatig en heel graag! Soms met zn allen in 1 huis en soms aparte huizen. We gaan gewoon allemaal lekker ons eigen gang en eten wel regelmatig samen of doen met elkaar een uitstapje.

3 likes

Ja wij moeten echt weer reconnecten, dat lijkt me heel leuk! Mijn probleem is nu ook dat ik maar gewoon elke avond ga werken om iets van opvulling te hebben, maar dat is op de lange termijn ook niet leuk… @Barend super leuk!

4 likes

Als m’n ouders op max 2/3 uur rijden op vakantie gaan dan ga ik altijd weekendje naar hun toe :face_with_hand_over_mouth: ze zitten nu een week op de Veluwe dus ik ben daar ook en ga morgen naar huis. Ben in juni ook weekendje Winterberg geweest.

4 likes

Ligt eraan hoe die vakantie eruit ziet eigenlijk hahah lijkt me heel leuk maar mijn ouders (en schoonouders ook trouwens) zouden het prima vinden om bijv. een dag/middag dingen apart te doen maar wel gezellig samen te eten ofzo. Als er wordt verwacht dat er 14 dagen 24/7 dingen samen gedaan moeten worden zeg ik nee bedankt.

2 likes

Een keer gedaan. In hetzelfde kleine huisje, in een land naar niet mijn eerste keuze en het leverde constant irritaties op. Ouder vraagt het nog wel eens, maar sorry daar wil ik mijn kostbare vrije dagen en geld niet meer aan besteden :zipper_mouth_face: Ik kom niet uitgerust terug, verre van.

2 likes