Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb heel erg de gewoonte om vanuit associatie te reageren maar wel vaak iets over mezelf maar ik heb wel interesse in anderen alleen ben gewoon niet zo goed in vragen stellen. Dus dan is het vaak ‘en jij’ en ik zou wel wat beter willen worden in het achterwege laten van het eerste deel (op mezelf betrekken)

3 likes

Buiten zetten als het lukt om hem te vangen, is toch gewoon een spin? Of is er iets speciaals mee dat je specifiek deze noemt.

2 likes

Ik heb dit ook in al mijn contracten gehad tot nu toe maar als ik er even over overlegde, was het altijd prima. Is een basisbepaling idd die gekopieerd was

3 likes

Js misschien is hij wel heel lief en gul.

41 likes

Zou het geen side hustle noemen, maar ik werk af en toe in het weekend een paar uurtjes in een kringloop/vintage winkel van een kennis. Lekker hoekjes stylen en oude meuk verkopen. Vind het heerlijk.

6 likes

Ik zat vanochtend wel te denken waarom komen de spinnen pas in de herfst. In de zomer stikt het van de insecten.

4 likes

Die willen natuurlijk in de + blijven

13 likes

Ik heb echt net 20 minuten geleden iets uit ons vakantiehuisje weggehaald wat hier echt eng veel op leek. Nou wat er blijkbaar dan gebeurt: m’n vriend gilt, ik heb de spin met een glas erover buiten gezet. (Gelukkig zat ie in de wasbak waar ie niet echt uit kwam)

4 likes

Denk dat mijn vent hier nooit meer terugkomt na deze week hahaha

1 like

Waarom gaat het al weken overal waar ik kom over spinnen?! :cry: Ik ben echt heel erg bang en september is daarin altijd al een moeilijke maand, maar man man man ik kom er niet meer onderuit vrees ik. Ik durf bijna niet meer met blote voeten door het huis heen te lopen.

6 likes

Ik ben door de spinnen lobby hier wel minder bang.
Die mega grote moet wel een eind optyfen. Maar er woont een kruisspin op mn fiets en zolang hij mij niet lastig valt vind ik alles best.
Soms maakt hij een web als ik fiets en dan ga ik gewoon stil staan en wacht ik tot hij weer schuilt.

11 likes

Kaas voor door het eten (feta, mozzarella, geraspte kaas) vaak in de supermarkt, anders kaas bij de kaaswinkel of een kaasboerderij.

2 likes

In plaats van dienstplicht, zorgplicht invoeren, waarbij je verplicht een tijd (zeg 2 jaar) in de zorg moet werken. Bij voorkeur aan het bed.
Even gewoon het concept zonder de praktische consequenties en de wetten etc. Er was ook ooit dienstplicht dus het is blijkbaar mogelijk.

• Goed idee
  • Slecht idee

0 stemmers

1 like

Helemaal niks aan het volk verplichten. Laat de overheid werken in de zorg maar aantrekkelijker maken.

65 likes

Er is een reden dat er opleidingen zijn in de zorg? Je moet wel dingen kunnen zeg maar

10 likes

Haha ik ben de enige… oeps. Kleine nuance: nog niet nu, maar als het tekort in de toekomst (als de geenkindpolitiek wordt ingevoerd lol) onhoudbaar wordt, dan wel. Maar dan heb ik het idd ook nog niet volledig uitgedacht.

2 likes

Ik weet niet wat jij denkt dat dienstplicht inhoudt, maar daar krijg je ook niet je geweer thuisgestuurd zonder enige opleiding.

Vind het sowieso (allebei) onwenselijk, daar niet van.

26 likes

Ja daarom even los van praktische dingen en hoe het moet worden ingevuld op zo’n manier dat het veilig en effectief is. Bij dienstplicht hoorde ook training.

2 likes

Er werken al genoeg mensen in de zorg die er geen zin in hebben en slechte zorg verlenen, dus maak het idd liever aantrekkelijker zoals @Soy.peor zei

3 likes

Nou, weer een illusie minder

24 likes