Stel je persoonlijke vraag #38

Ik deed echt niks met mn kluisje haha. Was ik veel te chaotisch voor, zelfs mn gymtas liet ik liever ergens onder de kapstok liggen dan de moeite doen om het ff in het kluisje te leggen.

3 likes

LevEnD

2 likes

Smaakt deze saus naar die vd FEBO?

1 like

Volgens mij zitten hier wel van die smiechten die via de deuren van de eerste klas naar de tweede klas gaan, daar is ooit een poll over geweest en vonden mensen ook veel minder erg volgens mij terwijl ik dat net zo aso vind.

Geen zin om een poll te maken op mijn telefoon, maar als iemand dat wil doen, graaag.

7 likes

Wij hadden dan weer geen kapstokken

1 like

Jaaaa, hou van mcdonalds fritessaus!

2 likes

Huh maar dan verdruk je toch geen mensen. Plus ik zou ook gewoon instappen waar je het dichtst bij staat.

25 likes

Ik snap niet waarom dat erg is eigenlijk?

12 likes

Ja want ik leefde voor die High School aesthetic
Had mn moeder op haar werk tumblr plaatjes/livejournal laten uitprinten en had daar heel de binnenkant mee beplakt
Categorie:
image

Bestond main character syndrom toen al??

32 likes

Ja ik stap altijd gewoon de dichtstbijzijnde deur in en als dat 1e klas is, dan loop ik idd door naar 2e klas. Heeft voor mij niet zoveel te maken met zsm een zitplaats veroveren, maar meer dat de trein dan tenminste niet zonder mij vertrekt

19 likes

Oh dat durf ik niet te zeggen, ben al superlang niet meer bij een febo geweest.

@monkeyslut haha gatverdamme. Ik denk dat je niet wilt weten wat er allemaal in die dingen heeft gezeten. Ze ontdekten bij een paar klasgenoten van mij flessen alcohol in het kluisje. :upside_down_face:

3 likes

@Nysmn @kali

Ja ik bedoel echt mensen die het expres doen en dan zo stiekem achter die uitstappende mensen naar de tweede klas gaan.

Als je nou per ongeluk daar in stapt of al voor staat vind ik het een ander verhaal maar veel mensen zijn wel zo smiechterig dat ze het expres doen hoor. Vaak zie je ze ook van een andere deur expres naar de deur van eerste klas lopen.

3 likes

En aantal jaar terug zijn ze bij alle middelbare scholen in de stad langs geweest op wapens in de kluisjes. Waren een aantal steekpartijen geweest.
Ze kwamen veel alcohol, drugs en messen tegen.

5 likes

Jaa maar dan nog echt boeieen? Iedereen wil toch gewoon zo snel mogelijk die trein in dus ik zie echt niet in hoe dit nou weer zo ‘smiechterig’ is, sowieso de mensen die als eerst vooraan bij een deur staan hebben toch niet meer recht op een plek dan degene die daar net achter staan, dat scheelt echt 2 seconden ofzo haha en iedereen staat tot dan toe toch gewoon te wachten op dat perron. En sowieso is het maar net waar die trein stil komt te staan die bepaalt wie als eerst naar binnen gaat :sweat_smile:

16 likes

Ja, hoe sneller iedereen is ingestapt (zonder voordringen en mensen eerst te laten uitstappen) hoe sneller de trein kan vertrekken toch? Dus weer een beetje minder kans op vertraging.

4 likes

Wat ik wél heel aso vind is mensen die een stukje file omzeilen door een tankstation mee te pakken en dan gelijk weer gaan invoegen. Ik bedoel natuurlijk niet mensen die echt moeten tanken, maar mensen die bewust een paar honderd meter file omzeilen door de afslag tankstation te nemen en direct weer de snelweg opgaan. Maar ik snap niet dat ik me daar zo aan erger want ik sta bijna nooit in de file omdat ik met ov naar werk ga :sweat_smile:

22 likes

Ja toch fijn dat je dan 0.3 seconde eerder op je bestemming bent :+1:

3 likes

Ja, dat denken vrachtwagenchauffeurs die elkaar met 1 km/u snelheidsverschil op een tweebaansweg gaan inhalen waarschijnlijk ook (en nu stop ik met mijn roadrage ergernissen in het verkeer)

7 likes

Ik doe dit eigenlijk vooral omdat, als ik iets wil terugsturen omdat het niet past, ik dan niet in de gaten hoeft te houden of het geld terug wordt gestort op mijn rekening. Dus niet omdat ik op dat moment niet kan betalen

11 likes

Moet soms de neiging wel bedwingen om het niet toch te doen. Vooral als het hele langzaam gaat. Ik ben dan altijd bang dat de trein weg rijd zonder mij.

Als je je fiets ergens neerzet, op je werk of op het station bijvoorbeeld, zet je die dan altijd op ongeveer dezelfde plek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like