Stel je persoonlijke vraag #38

Vroeger was het bij ons niet cool om een regenpak aan te doen, maar ik wilde ook geen natte outfit dus dan deed ik dat pak een straat voor school uit :woman_shrugging:t3::joy:

16 likes

Hahah ja en die geur van natte regenpak in je kluisje dan :nauseated_face:

2 likes

Is dat een jas? Als ik Google zie ik er een jas van, van boven de 100 haha. Ik heb het idee dat die regenpakken die je in zakjes kon opfrommelen niet meer bestaan. Zie vaak alleen hele goede regenjassen bijv

Ja bestaan wel. Ik heb er een bij de action gekocht. En ik zag er laatst weer een maar ik weet niet meer waar

Was een poncho trouwens. Niet een heel pak

2 likes

Een pak en die had ooit een zakje ja.
Zou ook wel eens een nieuwe mogen kopen, maar de goedkoopste is 80€……

Waar liet jij vroeger je jas op de middelbare school?

• Kluisje
  • Kapstok

0 stemmers

2 likes

Er waren bij ons geen kapstokken, alleen kluisje

6 likes

Mijn kluisje zat helemaal onderin, dus ik had meestal geen zin om eerst mijn jas ‘s ochtends er in te duwen en vervolgens half vertrapt te worden door andere leerlingen.

1 like

Gisteren zat ik in een cafe te wachten en een man in een regenpak kwam binnen. Maar die liep naar binnen terwijl hij die broek naar beneden stroopte en het zag er ZO infantiel uit alsof een kind de wc in loopt met een poepbroek en die voor het gemak al even uit doet

18 likes

De trein instappen terwijl nog niet iedereen die eruit wil is uitgestapt (in Nederland):

(mensen die nog op hun gemak komen aankakken om uit te stappen terwijl verder iedereen er allang uit is laten we even buiten beschouwing)

• Doe ik niet, vind ik aso
  • Doe ik niet maar vind ik niet zo veel van
  • Doe ik soms (als het heel druk is of ik perse wil zitten oid)
  • Doe ik, zie het probleem niet
  • Doe ik, ook al vind ik het een beetje aso
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Kapstok, maar hoe vaak ik vervolgens vergat waar ik m’n jas had gehangen… Zo vaak na school alle lokalen langs gelopen :sweat_smile:

3 likes

Ja ik word er altijd chagrijnig van als ik het zie ook

7 likes

Gewoon meesjouwen naar elke les en over de stoel hangen.

7 likes

Elke keer als de treindeuren opengaan, is het eerste wat ik zie zo’n boomer die pontificaal in de loop is gaan staan en verbeten kijkt van “ik ga nu lekker meteen instappen”. Nou dan kennen ze mij nog niet :smirk:.

14 likes

Ik had daarom altijd een jas met een andere kleur. Voornamelijk aubergine paars. Die valt wel op tussen al het zwart en blauw

2 likes

Huh wat stemmen veel wel mayo! Het ligt wel heel erg aan welke mayo maar nah. Ik vind deze wel heel chill

Ewl ik moet nu ineens denken aan dat ik een keer een boterham kreeg met ham "kaas"en mayonaise. En ook op van dat witte brood met plastic cheddar.

Bestel jij wel eens extra saus bij de mc donalds om mee naar huis te nemen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit doe ik :grimacing:

Trots op ons

6 likes

Ja meestal vind ik unanieme polls stom maar dit is een uitzondering

9 likes

Had jij iets van stickers/posters oid. In je kluisje geplakt?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Vooral stickers aan de buitenkant van mn kluisje geloof ik. Mocht eigenlijk niet dus af en toe werden ze eraf gehaald maar dan plakte ik er gewoon weer nieuwe op

1 like