Stel je persoonlijke vraag #38

Uiteraard hebben mensen met een lage SES ook idealen, maar op dit moment is het wel zo dat het hoofdzakelijk hoogopgeleide stedelingen zijn die vega/vegan eten, dus in dat opzicht is het in algemene zin natuurlijk wel een beetje elitair.

Ook wel ironisch eigenlijk, want pas een paar decennia geleden was het juist zo dat vlees een luxeproduct was en de meeste mensen om die reden juist niet elke dag vlees aten, en was dat juist elitair. De bio-industrie heeft dat helemaal omgedraaid eigenlijk

6 likes

Je kunt echt veel petten kopen van dat geld.

4 likes

Of een hele dure pet :thinking:

2 likes

Ja precies, met dansen bedoelde ik!

3 likes

En als je er dan nog een mini glas bij krijgt waar de inhoud van t flesje niet eens in 1x in past dat vind ik ook armoe

4 likes

Designer tot de wenkbrauwliner

4 likes

Nee je mag mn wenkbrouwen niet weg scheren jumpsuit!!

2 likes

Heb al wat gevonden. En €500 is echt een schijntje dan

https://www.debijenkorf.nl/fendi-pet-met-ingebouwde-zonnebril-fn000586-6667033759-666703375900000?query=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2F%24s%3DPet%26country%3DNL%26chl%3D1%26language%3Dnl%26fh_sort_by%3D-prijs_na_korting_nl

2 likes

Hahahaha, een aantal jaar geleden strandde ik wederom met mn bff bij mn ouders. Zij waren er niet. Het was snikheet, ik dacht iemand moet een sleutel hebben. Uiteindelijk werden we door een mega lieve buurvrouw opgehaald en we konden daar in de tuin zitten. We kregen thee, nogmaals het was snikheet en we gingen bijna van ons stokkie want we waren al heel lang onderweg. Hij werd nog ingesmeerd met zonnebrancreme door haar want blijkbaar helemaal verbrand enzo echt kut. Wij bleven maar zitten totdat er iemand met de sleutel kwam. Maar we kregen weer een mini kopje kleine hete thee in echt 30 + graden. We hebben heel lief van alles gekregen,maar ik moest op een gegeven moment vragen. Mogen wij miscchien een glaasje water? En hij heeft zegmaar best grote handen , dus 1 slokje en het was al weer weg omg. Maar die minikopjes, ik snap niet hoe je daar op kan leven. Dus geef me een grote kop thee aub

3 likes

Ja! Dat je het zakje eruit haalt en de helft van de inhoud is verdwenen.

2 likes

Zoeken naar een speld in de hooiberg hoor :triumph:

1 like

Waarom wil je dat weten…

27 likes

Mijne is kapot dus wees welkom. Staat open voor je.

1 like

Ha deze post is echt een goede reminder. Ga vanaf volgende maand een periode in een ander ziekenhuis werken, gedetacheerd dus ze hoeven geen nieuw contract te maken oid, maar die willen dus serieus een kopie van mijn originele diploma? Terwijl juist het handige is van mijn baan (ben arts) dat je in een register komt en je dus zo kan opzoeken of iemand inderdaad afgestudeerd en geregistreerd is, dus zo’n diploma heeft echt 0.0 toegevoegde waarde…

Maar die heb ik net dus even in de archieven van mijn boekenkast opgezocht nav jouw post dus dank :sob:

5 likes

Wel cool. Dan ben je dokter, hbo verpleegkundige en mbo verpleegkundige. En nog best jong denk ik zo :joy:

2 likes

nou er valt niet veel over te zeggen hoor! Normaal laat ik mijn bril thuis en navigeer ik halfblind, ik kan dit iedereen ook aanraden als je een groetere pool potentiƫle mannen wilt hebben die nacht, alleen die nacht had ik hem om een of andere reden niet weggestopt en plots vloog 'ie toch af tijdens het te wild te doen en mocht ik een halfuur op mijn knieƫn zoeken. Niet dat het z zelfzaam is dat je een nacht op je knieƫn eindigt, maar dat is dan voor andere zaken.

15 likes

Kluis zat ingebouwd dus die kregen we bij het huis. Bewaar er nu belangrijke documenten die niet verloren mogen gaan in geval van brand. Zoals de paspoorten en het bonnetje van de schoorsteenveger haha. Het zal maar gebeuren hoor.

4 likes

Lol

2 likes

Futon idd! Maar viel dus mee!

1 like

Ik zou compleet mijn gang gaan als ik daar op bezoek ben. Zou ik daar wonen ben ik denk ik een stuk meer zelfbewust.