Stel je persoonlijke vraag #38

Kinderachtig, heb je daarna die toko wel verlaten?

2 likes

Nee dit was nog voordat ik er kwam te werken.
Heb nog geen enkel feest meegemaakt😂

7 likes
  • Kofferbak
  • Kattenbak
  • Achterbak
  • Achterbaks

0 stemmers

2 likes

Ik ook! Een ex date (of meer een situation ship van me wat al af en aan 6 jaar duurt )van mij vertelde een keer dat hij op werk een relatie had met zijn collega en altijd tijdens de nachtdiensten in het kantoortje lagen te krikken (ze waren van de nachtreceptie) tot dat de leiding een tip kreeg en alles kon terugzien op de camera’s. Toen zijn ze beide op staande voet ontslagen in de week waarop hij zou gaan tekenen voor een koophuis. Maar dat hele feest ging natuurlijk niet meer door. Sukkel.

5 likes

Ik wissel kofferbak en achterbak af

15 likes

Bij mijn vorige werk in de 5,5 jaar dat ik er werkte 2x een ambulance op een bedrijfsfeestje gehad omdat iemand zichzelf in een delirium had gezopen :sweat_smile::roll_eyes:
Bij mijn huidige werk nog geen hele extreme dingen meegemaakt/meegekregen ondanks dat de alcohol ook daar regelmatig rijkelijk vloeit

3 likes

Ik zeg altijd gewoon: ‘Gooi maar achterin!’

2 likes

Kennelijk wel bij een eerdere werkgever, maar helaas voordat ik er werkte. Had het heel graag willen zien

1 like

Op mijn vorige werk ging het er volgens de verhalen wild aan toe voordat ik er kwam werken. Het schijnt dat er toen regelmatig lege ponypacks en gebruikte condooms in de wcs werden gevonden na feestjes.
Op mijn huidige werk vind ik het zelf niet heel wild. Er wordt vast wel eens iemand dronken, maar gekker wordt het niet volgens mij. Of ik krijg het niet mee :thinking:

3 likes

Ik heb komende donderdag voor ‘t eerst een groot werkfeest. Maar ik verwacht niks wilds, iig niet van mijn afdeling :woman_shrugging:

3 likes

Moest naar het drugswoordenboek van Spuiten en slikken om te ontdekken wat een ponypack is :sweat_smile:

10 likes

Ja bizar! Hij heeft uiteindelijk nog twee jaar thuis moeten wonen en toen pas kwam er weer een nieuwe mogelijkheid op zijn pad.

2 likes

Top! Ik was dus niet de enige die het moest Google hahah.

4 likes

je bent niet alleen :joy:

waar ik een tijd heb gewerkt, deed een select groepje het onderling met elkaar en soms met iemand van buitenaf. was zelf ook onderdeel van het groepje :grimacing: heb daar iets ook wel eens over gepost. er was elke dag wel ergens een feestje en sowieso altijd alcohol in het spel. door corona waren we daarna allemaal werkloos en is het contact onderling verwaterd en nu is iedereen volwassen geworden, bijna allemaal een relatie met iemand die er niks mee te maken heeft gehad. heb soms nog wel eens heimwee naar deze mooie tijden haha

14 likes

Hahaha ik vond dit zo’n random post dus ik dacht ik stem kattenbak omdat dat betekent dat je een kat hebt. Maar dat woord wordt dan ook gebruikt voor kofferbak?! :joy:

5 likes

Hahahaha holy shit dit lijkt wel een filmscene.

2 likes

https://www.telegraaf.nl/nieuws/989199/kleine-bak

Maarja de nederlandse taal valt sowieso niet bij te houden. Het ene jaar mocht je nog pannekoeken typen en het jaar erop was het weer uit den boze. Pff who cares.

1 like

Superstore amy en jonah, maar zij werden geschorst

3 likes

Maak jij wel eens gebruik van het woord ‘hoedenplank’ ?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ja als ik meezing met opgezwolle - hoedenplank.

18 likes