Wat??? Mis ik iets
Voor degenen met een (bij)baan: gaan jullie bedrijfsfeestjes er wild aan toe? Als in veel alcohol, baldadig gedrag en wilde acties van collega’s
- Ja, erg
- Nee
- Wij hebben nooit bedrijfsfeestjes
- Geen idee
- Anders
0 stemmers
- Een beetje
0 stemmers
dumpert.nl - Huisje gehuurd op landgoed 't Loo wat een tuig
Ja, een beetje? Er is vaak wel genoeg alcohol en mensen worden een stuk losser dan normaal, maar geen echt baldadig gedrag. Of valt dit dan nog onder nee? Daar heb ik weer 't beeld dat iedereen max. een drankje doet en braaf aan statafels blijft staan, maar dat is het ook weer niet.
Baileys

-
(drink geen alcohol) -
(drink wel alcohol)
0 stemmers
Er is nu baileys tiramisu en dat lijkt me opzich wel wat maar ben bang dat het veel te zoet is ![]()
Ik heb eigenlijk geen idee want ik ben er nooit bij maar er wordt wel altijd groots over gepraat. Wie weet zijn het allemaal praatjes, maar het zou wel passen bij de cultuur die er heerst
Ik hou wel van een scheut Baileys in mijn chocolademelk.
Kom er over anderhalve maand achter.
Wel een keer geborreld met alleen directe collegas en dat ging er best lekker op met drinken
Na het pijpincident achter het gordijn zijn er geen bedrijfsfeestjes meer
Kinderachtig, heb je daarna die toko wel verlaten?
Nee dit was nog voordat ik er kwam te werken.
Heb nog geen enkel feest meegemaakt😂
- Kofferbak
- Kattenbak
- Achterbak
- Achterbaks
0 stemmers
Ik ook! Een ex date (of meer een situation ship van me wat al af en aan 6 jaar duurt )van mij vertelde een keer dat hij op werk een relatie had met zijn collega en altijd tijdens de nachtdiensten in het kantoortje lagen te krikken (ze waren van de nachtreceptie) tot dat de leiding een tip kreeg en alles kon terugzien op de camera’s. Toen zijn ze beide op staande voet ontslagen in de week waarop hij zou gaan tekenen voor een koophuis. Maar dat hele feest ging natuurlijk niet meer door. Sukkel.
Ik wissel kofferbak en achterbak af
Bij mijn vorige werk in de 5,5 jaar dat ik er werkte 2x een ambulance op een bedrijfsfeestje gehad omdat iemand zichzelf in een delirium had gezopen ![]()
![]()
Bij mijn huidige werk nog geen hele extreme dingen meegemaakt/meegekregen ondanks dat de alcohol ook daar regelmatig rijkelijk vloeit
Ik zeg altijd gewoon: ‘Gooi maar achterin!’
Kennelijk wel bij een eerdere werkgever, maar helaas voordat ik er werkte. Had het heel graag willen zien
Op mijn vorige werk ging het er volgens de verhalen wild aan toe voordat ik er kwam werken. Het schijnt dat er toen regelmatig lege ponypacks en gebruikte condooms in de wcs werden gevonden na feestjes.
Op mijn huidige werk vind ik het zelf niet heel wild. Er wordt vast wel eens iemand dronken, maar gekker wordt het niet volgens mij. Of ik krijg het niet mee ![]()
Ik heb komende donderdag voor ‘t eerst een groot werkfeest. Maar ik verwacht niks wilds, iig niet van mijn afdeling ![]()
Moest naar het drugswoordenboek van Spuiten en slikken om te ontdekken wat een ponypack is ![]()