Stel je persoonlijke vraag #38

Kennelijk wel bij een eerdere werkgever, maar helaas voordat ik er werkte. Had het heel graag willen zien

1 like

Op mijn vorige werk ging het er volgens de verhalen wild aan toe voordat ik er kwam werken. Het schijnt dat er toen regelmatig lege ponypacks en gebruikte condooms in de wcs werden gevonden na feestjes.
Op mijn huidige werk vind ik het zelf niet heel wild. Er wordt vast wel eens iemand dronken, maar gekker wordt het niet volgens mij. Of ik krijg het niet mee :thinking:

3 likes

Ik heb komende donderdag voor ‘t eerst een groot werkfeest. Maar ik verwacht niks wilds, iig niet van mijn afdeling :woman_shrugging:

3 likes

Holy moly

2 likes

Moest naar het drugswoordenboek van Spuiten en slikken om te ontdekken wat een ponypack is :sweat_smile:

10 likes

Ja bizar! Hij heeft uiteindelijk nog twee jaar thuis moeten wonen en toen pas kwam er weer een nieuwe mogelijkheid op zijn pad.

2 likes

Top! Ik was dus niet de enige die het moest Google hahah.

4 likes

je bent niet alleen :joy:

waar ik een tijd heb gewerkt, deed een select groepje het onderling met elkaar en soms met iemand van buitenaf. was zelf ook onderdeel van het groepje :grimacing: heb daar iets ook wel eens over gepost. er was elke dag wel ergens een feestje en sowieso altijd alcohol in het spel. door corona waren we daarna allemaal werkloos en is het contact onderling verwaterd en nu is iedereen volwassen geworden, bijna allemaal een relatie met iemand die er niks mee te maken heeft gehad. heb soms nog wel eens heimwee naar deze mooie tijden haha

14 likes

Hahaha ik vond dit zo’n random post dus ik dacht ik stem kattenbak omdat dat betekent dat je een kat hebt. Maar dat woord wordt dan ook gebruikt voor kofferbak?! :joy:

5 likes

Hahahaha holy shit dit lijkt wel een filmscene.

2 likes

https://www.telegraaf.nl/nieuws/989199/kleine-bak

Maarja de nederlandse taal valt sowieso niet bij te houden. Het ene jaar mocht je nog pannekoeken typen en het jaar erop was het weer uit den boze. Pff who cares.

1 like

Superstore amy en jonah, maar zij werden geschorst

3 likes

Maak jij wel eens gebruik van het woord ‘hoedenplank’ ?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ja als ik meezing met opgezwolle - hoedenplank.

18 likes

Dat ding achter in de auto heet toch gewoon hoedenplank? “Je tas kan wel op de hoedenplank” of “als je de hoedenplank verwijdert dan past het wel achterin” oid

13 likes

Ja en toen ik een paar weken terug op vakantie ging heb ik ook daadwerkelijk m’n hoed daar opgelegd, was helemaal tevreden

33 likes

Het is toch ook een beetje voor de veiligheid, dat mensen niet zomaar zien wat er in je kofferbak ligt en inbreken

2 likes

En dan eindelijk heb je het. Een lijk! Nee ik snap het zelf ook niet hoor.

1 like

Houd jij je wel eens niet aan de voorgeschreven maximum pijnstillers? Dus neem je wel eens teveel paracetamol, naproxen, whatever op 1 dag/in 1 keer?

• Nee houd ik me altijd netjes aan
  • Wel eens overschreden ja
  • Zou eigenlijk niet weten, geen idee wat het maximum is
  • Gebruik nooit pijnstillers

0 stemmers

1 like

Ik weet wat het maximum is maar overschrijd dat regelmatig.