Kennelijk wel bij een eerdere werkgever, maar helaas voordat ik er werkte. Had het heel graag willen zien
Op mijn vorige werk ging het er volgens de verhalen wild aan toe voordat ik er kwam werken. Het schijnt dat er toen regelmatig lege ponypacks en gebruikte condooms in de wcs werden gevonden na feestjes.
Op mijn huidige werk vind ik het zelf niet heel wild. Er wordt vast wel eens iemand dronken, maar gekker wordt het niet volgens mij. Of ik krijg het niet mee
Ik heb komende donderdag voor ‘t eerst een groot werkfeest. Maar ik verwacht niks wilds, iig niet van mijn afdeling
Holy moly
Moest naar het drugswoordenboek van Spuiten en slikken om te ontdekken wat een ponypack is
Ja bizar! Hij heeft uiteindelijk nog twee jaar thuis moeten wonen en toen pas kwam er weer een nieuwe mogelijkheid op zijn pad.
Top! Ik was dus niet de enige die het moest Google hahah.
je bent niet alleen
waar ik een tijd heb gewerkt, deed een select groepje het onderling met elkaar en soms met iemand van buitenaf. was zelf ook onderdeel van het groepje heb daar iets ook wel eens over gepost. er was elke dag wel ergens een feestje en sowieso altijd alcohol in het spel. door corona waren we daarna allemaal werkloos en is het contact onderling verwaterd en nu is iedereen volwassen geworden, bijna allemaal een relatie met iemand die er niks mee te maken heeft gehad. heb soms nog wel eens heimwee naar deze mooie tijden haha
Hahaha ik vond dit zo’n random post dus ik dacht ik stem kattenbak omdat dat betekent dat je een kat hebt. Maar dat woord wordt dan ook gebruikt voor kofferbak?!
Hahahaha holy shit dit lijkt wel een filmscene.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/989199/kleine-bak
Maarja de nederlandse taal valt sowieso niet bij te houden. Het ene jaar mocht je nog pannekoeken typen en het jaar erop was het weer uit den boze. Pff who cares.
Superstore amy en jonah, maar zij werden geschorst
Maak jij wel eens gebruik van het woord ‘hoedenplank’ ?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ja als ik meezing met opgezwolle - hoedenplank.
Dat ding achter in de auto heet toch gewoon hoedenplank? “Je tas kan wel op de hoedenplank” of “als je de hoedenplank verwijdert dan past het wel achterin” oid
Ja en toen ik een paar weken terug op vakantie ging heb ik ook daadwerkelijk m’n hoed daar opgelegd, was helemaal tevreden
Het is toch ook een beetje voor de veiligheid, dat mensen niet zomaar zien wat er in je kofferbak ligt en inbreken
En dan eindelijk heb je het. Een lijk! Nee ik snap het zelf ook niet hoor.
Houd jij je wel eens niet aan de voorgeschreven maximum pijnstillers? Dus neem je wel eens teveel paracetamol, naproxen, whatever op 1 dag/in 1 keer?
- Nee houd ik me altijd netjes aan
- Wel eens overschreden ja
- Zou eigenlijk niet weten, geen idee wat het maximum is
- Gebruik nooit pijnstillers
0 stemmers
Ik weet wat het maximum is maar overschrijd dat regelmatig.