Stel je persoonlijke vraag #38

Ja, bij ontzettende erge kiespijn. Heb geloof ik vanalles door elkaar geslikt ook :’)

7 likes

Ben nogal gevoelig voor bijwerkingen, dus foute boel als ik over het maximum ga.

Dan ben ik nog dagen erna misselijk en duizelig ervan

1 like

Ik ook, slikte toen ook echt 20 paracetamol per dag😳 (ben wel dik en heb mezelf wijs gemaakt dat dat verschil maakt)

4 likes

Als je iemand party plug oordopjes heb uitgeleend, verwacht je die dan terug? (dan niet van die dure, maar ook niet van die schuimrubber dingen die je zelf moet indeuken)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja lenen suggereert natuurlijk dat je ze terug wilt, maar kon even geen ander woord bedenken. Ik had dit met een vriendin en die gaf ze laatst terug aan mij en ik dacht alleen maar, hou die dingen, ik vind het ergens toch smerig nu ze in je oor gezeten hebben.

1 like

Kijk maar Monica Geuze, dan gaat dat niet helemaal op haha

1 like

Heb jij meerdere copies van 1 boek? Bv. paperback én hardback of hardback én een special edition.

• Ja van 1 boek heb ik meerdere copies
  • Ja van meerdere boeken
  • Nee geen 1 boek bezit ik meerdere van
  • Heb sws geen boeken

0 stemmers

Zie op tiktok en weet ik veel wat soms mensen die 6 versies van hetzelfde boek hebben. Like why???

Voor de mensen die ja antwoorden; waarom? Lees je dan al die boeken ook echt of vind je het gewoon mooi staan off?

Ik dacht ff dat je nep earpods bedoelde. Vond t zo raar dat niemand die terug wou haha

1 like

had van ‘100 jaar eenzaamheid’ een engelse versie, maar begreep er niks van en toen de Nederlandse gekocht. Het is een beetje een chaotisch (magisch-realisme) boek en dat is toch net makkelijker in het Nederlands merkte ik

3 likes

Studieboeken heb ik dubbel. Mijn vriend en ik hebben dezelfde studie gedaan

1 like

6 versies vind ik ook wel zeer overdreven, zonde van de ruimte. Ik heb ja gestemd omdat ik soms even vergeet dat ik een boek al heb en het dan opnieuw koop :flushed:verder 1 boek waarvan ik later pas de hardcover zag die zo mooi was dat ik hem moest hebben en sommige boeken heb ik als Libelle Bookazine en als echt boek. De bookazine geef ik dan op een gegeven moment wel weg.
Verder een hele voorraad van een fabeltjesboek voor kinderen. Was spotgoedkoop en heel leuk om cadeau te geven.

1 like

Oh ben ik echt de enige gierigaard? :joy:
Ik raak mijn oordoppen ongeveer na elk feestje kwijt dus zou ze heel graag terug willen als ik ze had uitgeleend haha, heb echt al een fortuin aan die krengen uitgegeven namelijk. En diegene kan ze toch even wassen? Ik maak die van mij iig gewoon schoon met wat water en zeep.

8 likes

Ja oke dat vind ik wel een goede reden

Heb je in een restaurant wel eens om een pijnstiller gevraagd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Werk in de bediening en werd mij vandaag gevraagd vandaar deze vraag.

Wat vond je daarvan en hadden jullie pijnstillers?

3 likes

Vond opzich niet heel gek, is mij wel eens vaker gevraagd. En ja wij hadden gelukkig pijnstillers liggen.

1 like

Ja eens hoor! Maar ik bedoelde ook wel van die dingen van 15-20 euro, niet iets wat een paar euro kost waarbij er 10 in zo’n doosje zitten

1 like

Hoe noemen de mensen die geen hoedenplank zeggen dat ding dan? Ik weet er gewoon echt geen ander woord voor :sweat_smile:

6 likes

Het is mij als bediening wel regelmatig gevraagd

6 likes

Weleens in het vliegtuig bij een stewardess, beetje zelfde idee. Maar was mega blij dat ze dat hadden

2 likes

Zoals je laatst al zei: boeken lezen en boeken kopen, twee verschillende hobby’s. Heb zelf wel een paar dubbele (verschillende edities) en zit ik Facebook groepen waar mensen +10 edities hebben van eenzelfde titel. Een booktuber die ik volg heeft meer dan 100 edities van Alice in Wonderland. :sweat_smile:

Ik probeer zo weinig mogelijk dubbele boeken te hebben, (lukt niet altijd even goed :smiling_face_with_tear:), want voor elk dubbele boek had er weer een heel nieuw boek kunnen staan haha.