Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb dit van 1 boek. De normale versie had ik al, en een paar maanden later lagen er opeens gesigneerde versies bij een paar winkels. Toen heb ik ook een gesigneerde versie gekocht. Zou het niet doen voor een andere cover ofzo

2 likes

Wow 100?? Dat er überhaupt zoveel versies zijn joh

2 likes

Ik kan haar laatste video hierover niet vinden, heeft ze misschien verwijderd of zat misschien in een vlog verwerkt ofzo. Ik volg haar niet zo actief meer, aangezien ze mijn favoriete genre (fantasy) eigenlijk niet meer leest. Maar hier (drie jaar geleden) laat ze meer dan 70 edities zien:

2 likes

Gratis tip voor jou, maar die zitten niet in een haccp horeca ehbo koffer haha

27 likes

Gratis tip voor iedereen: de meeste mensen zitten niet op gratis tips te wachten

111 likes

Weet jij het verschil tussen een wilde en tamme kastanje?

• Ja
  • Nee
  • ik weet er wel iets van maar kan ze niet herkennen

0 stemmers

1 like

Ik ben niet de meeste aardige persoon die bestaat maar ik vind dit echt gemeen

22 likes

Oh gelukkig :joy: vond het heel zielig voor de ober namelijk

3 likes

Van een boek dat ik al had kreeg ik een andere versie van mijn leraar Nederlands (die zn kast aan het opruimen was) en dat was een eerste druk!

Ik heb wel eens neusspray gevraagd in het vliegtuig omdat anders m’n oren zouden ontploffen.

1 like

Ik heb het ook wel eens in een restaurant gevraagd en vaak ook wel gekregen gelukkig. Toevallig laatst in het ziekenhuis was het een stuk lastiger though. Ik was op de SEH voor acute opname van mijn moeder en ik had echt heeel erg hoofdpijn en ik vroeg om paracetamol en het kon niet. En ergens snapte ik het wel want ze moeten aftekenen geloof ik? Maar toen vroeg ik aan de volgende dienstdoende verpleegkundige of zij toevallig wist of er beneden in het ziekenhuis een apotheek of winkeltje was waar ze het hadden en toen ging zij ze wel gewoon voor me pakken. Nog nooit zo dankbaar geweest :smiling_face_with_tear:

8 likes

Wel echt heel tof al die edities zo bij elkaar! Bijzonder ook om al die verschillende soorten illustraties te zien. Heel mooi.
Had jij @kali niet van een boek allerlei edities in verschillende talen? Die prins ofzo? Ik vond dat zo’n leuk idee!

3 likes

Ik heb heel snel hoofdpijn en neem daarom bij elk opkomend pijntje een paracetamol. Ben enorm bang voor enorme steken/overgeven

Ja een wilde kastanje kan je niet eten. En een tamme kastanje is niet te vreten.

8 likes

Ja inderdaad en ze zien er ook anders uit en hebben een andere vorm.

2 likes

Paracetamol mag dus blijkbaar niet in de ehbo koffer zitten. Is bij ons op werk ook zo, dus dan moet je het gewoon aan een collega vragen die het wel in haar kastje heeft liggen. Zo dom

5 likes

ik werd door een gast gevraagd om een paracetamol maar ik kon niks vinden

werd later geïnformeerd door mijn (fangirlende) collega’s dat het een A-list celebrity was hahaha, sorry maat, iedereen moet af en toe pijn lijden

2 likes

Wie wie

3 likes

ja niet in NL haha, maar simon kvamm

1 like

zou jij een goede amerikaanse suburb mom zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

5 likes