Stel je persoonlijke vraag #39

Natuurlijk begint hij zijn giftige verhalen met algemeenheden waar iedereen het eigenlijk wel mee eens is. Dan blijven mensen lezen en dan denken ze “hey, er zit toch wel wat in”, ondanks alle poep die wordt verteld :clown_face: Dezelfde retorische trucjes kennen we uit speeches van machtige en heel gevaarlijke mensen uit het heden en verleden. Want het is effectief.

Ik vind dit soort lui zó kut :cry:

19 likes

Maar is hij dan heel slim of juist niet? Dat vind ik dus zo moeilijk in te schatten bij hem.

Daarnaast was hij wel minder extremistisch dan ik dacht, maar de bar is inderdaad low.

Tja, je hoeft niet heel slim te zijn om een grote following te hebben en mensen te manipuleren. Maar hij is in ieder geval slim en sluw genoeg om mensen het idee te geven dat hij (misschien) heel slim is en dat zijn denkbeelden niet mega extremistisch zijn. Hij weet hoe het werkt en dat is gevaarlijk aangezien het verspreiden van zulk soort ideeën levens kost.

5 likes

Heb je gehoord hoe hij praat?

Waar komt hij nou ineens weer vandaan joh? forum-wise?

1 like

Gaat het vaker over hem dan? Was benieuwd of we op het forum ook veel volgers hebben aangezien ik blijkbaar heel veel mensen volg die hem volgen. :cry: Maar dat zegt vast meer over mijn kringen.

2 likes

Ik ben gek op witlofsalade!

5 likes

Ja, maar dat klinkt zo simpel dat het ook weer een act moet zijn?

5 likes

Nog wat erger. Witlof is ook een cosmeticamerk
afbeelding

5 likes

Moeilijk om in te schatten of tjisjewhatshisname heel slim is… hmmm
dit is een nieuw concept voor me. Duurt even om aan te wennen.

2 likes

Min x min = plus

4 likes

Speelde jij vroeger ook dit spel?

• Ja
  • Nee
  • Ken ik niet

0 stemmers

6 likes

Ooooh hoe heet dit ook alweer? Zou dat nog bestaan? Is echt jeugdsentiment hahaha

2 likes

Zekers, op spele.nl

Its all coming back to me now

3 likes

Bomb jack! Ik heb het vanmiddag nog even gedaan, haha

2 likes

Bewaar jij wel eens activiteiten/series/films/eten voor als je het meer nodig hebt? Dus bijv voor een dip of bij echt weinig energie. Zodat je altijd iets achter de hand hebt

• Ja dit doe ik
  • Ja, ik zou een jaar lang bezig zijn als ik de lijst zou afwerken
  • Nee, ik geniet gewoon als het er is
  • Ik weet niet waar je het over hebt

0 stemmers

Vooral series en films

1 like

Ik geniet gewoon als het er is. En als ik in een dipmoment zit wil ik het liefst hersenloos dingen kunnen doen. Dus comfortfood wat ik al 100x heb gemaakt en waar ik de dingen standaard voor in huis heb, series/films/boeken nog een keer kijken/lezen (die heb ik zelf gekocht om deze reden en omdat ze leuk zijn) en qua activiteiten lekker simpel wandelen ofzo.

5 likes

Het kwetst me echt dat je dit zegt en ik ga voortaan wel even beter nadenken wat ik hier plaats.

5 likes

Best regelmatig? Wanneer was dan?