Dolfijnen
natuurlijk
waar valt een giraffe onder?
Hond/kat/cavia, overduidelijk
Mijn favo dier is olifant ik denk dat we een jungle assortiment missen in de poll.
Hebben jullie het idee dat jullie smaak qua eten erg veranderd is de afgelopen jaren?
- Nee ik lustte altijd alles al
- Nee ik lust nog hetzelfde en hetzelfde niet
- Ja ik lust nu alles
- Ja ik lust andere dingen en vroegere dingen niet meer
- Anders
0 stemmers
Sorry vind het echt interessant om te lezen wat mensen lekker eten vinden.
Ik vrat altijd al alles, maar mijn smaak en voorkeuren zijn wel echt veranderd.
Ik haaaaaaat konijnen. Moet het toch even benoemen
Ik lustte nooit gerookte en vettige vis en garnalen maar toen ik stopte met vlees eten ben ik daar toch maar aan begonnen
Oeioeioei we zullen maar eens iets bij de naam noemen.
Om het niveau van de conversatie omhoog te tillen hierbij een citaat van Oscar Wilde:
Quotation is a serviceable substitute for wit.
Oh nog een… het woord ‘kwetsend’ is geen joker die je naar believen kunt inzetten.
Lekker late to the party. Fijne avond verder nog
Als dieren of als eten? En waarom? Ik ben nu heel benieuwd haha
Haha ik lees dit nu pas. Maar fysiek is dat soms bij stellen niet echt mogelijk, dan hang je als een soort rugzakje aan z’n rug. Dat past gewoon niet om dan de grote lepel te zijn.
Slaap je wel eens verstrengeld in elkaars armen? Ik kan dat niet en dat heb ik ook direct gezegd.
- Regelmatig
- Nooit
- Soms
0 stemmers
Ik lig wel heel vaak met m’n hoofd op z’n borst, andersom moet ik daar niet aan denken. Heb ook wel eens gevraagd of hij dat niet vervelend vond. Lijkt me zo zwaar zo’n heel hoofd op je borstkas.
We weten dat jouw vriend heeeeel groot is. Maar dan is het alsnog mogelijk om gewoon achter hem te gaan liggen en je arm om hem heen te slaan
Zn lul was groot toch.
Gisteren sprak ik met een diëtiste en gaf ik aan dat ik vegetarisch eet. Zij stelde toen de vraag: Dus je eet geen vlees, vis of kip?
Kip in een aparte categorie noemen
- Vind ik logisch
- Vind ik niet logisch
0 stemmers
Ik heb dit wel eens vaker gehoord maar vind dit zo onlogisch. Want een kip is geen dier ofzo? Misschien dat er dan gevogelte bedoeld wordt maar zeg dat dan in plaats van alleen kip
Vis is toch ook niet allesomvattend? Dan moet ze ook schaal of schelpdieren zeggen.
Misschien omdat kip gevogelte en geen rood vlees is.
Ja, maar idd een gevogelte, dus vandaar dat ze het apart noemt? Dat ze het beter gevogelte kan noemen dat ook klopt ook wel, maar dan klopt ‘vis’ ook niet.
naja anyway, wat maakt het uit.