Oooh ik ben al zo lang zo’n systeempje van plan. Kun je eigenlijk zo maken met een stuk karton voor een afscheiding van je sokkensector.
Volg jij tisjeboyjay?
- Ja
- Nee
- Wie?
0 stemmers
Dat iemand een wappie is en soort gelijken zoekt kqn ik begrijpen. Maar dan heb je toch wel leukere mensen als die knul met zn accent
Op zich prima oplossing maar staat jullie wasmachine dan niet vaker aan voor een half wasje dan als je wel alle was samen zou doen?
Nee, want we wassen allebei pas als onze wasmand vol is. En dat is dan een volle machine.
Ik had laatst een etentje gegeven met het thema vrijdenken en vrienden gevraagd iemand te volgen buiten hun bubbel en ik had zelf Tisjeboyjay gekozen.
Het waren een hele zware 3 dagen . (Maar over sommige dingen was ik wel positief verrrrast)
Nee en ik zou willen dat ik mensen kon judge en ontvolgen die hem wel volgen van mijn volgers, maar helaaas ik heb hem geblokt dus dat kan ik niet zien.
Ja dus? Weekje, anderhalve week, dan zit de mijne wel vol.
was je bij Geez op de koffie gegaan?
Zoals?
Leuke hond
Even een hart van nederland vraag hoor.
Eet jij nog wel eens witlof?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar alleen als m’n moeder het maakt Ik maak zelf geen witlof, net als stamppot. Vooral omdat m’n moeder het veel beter kan.
Nee gadverdamme bittere rommel. Maakte mn moeder bijna iedere week
Ik eet ze ook wel eens rauw, zo’n blad met een stukje ansjovis erop.
Sorry als dit voor veel mensen een nachtmerrie is.
Hahaha zit je ook editie nl te kijken?
Ik zag het ook en dacht ohja zou eigenlijk ff een poll moeten maken
Ik krijg dus helemaal kriebels van hoe hij praat en beweegt, maar in een podcast was hij dus veel rustiger! Ik was een beetje bang om daaraan te beginnen, maar het viel me alles mee. Daarnaast vraagt hij veel aandacht voor mentale welzijn, ook onder mannen en adviseert hij mensen heel erg om verbinding te zoeken, al zeg ik niet dat hij daar zelf goed in is. Ook begint hij zijn posts soms wel met punten waarmee ik het eens ben, zoals dat we elkaar minder moeten veroordelen en zegt hij dat we bepaalde woorden(zoals “schapen”) niet moeten gebruiken, maar dan dwaalt hij soms helemaal af en trekt echt hele rare conclusies. Sowieso zegt hij soms hele goede dingen om vervolgens heeeeele rare kortzichtige dingen te zeggen.
De rest van mijn spreekbeurt:
Samenvatting
Wat me ook verbaasde is dat hij echt een hele sterke fanbase heeft en ik snap niet zo goed waarom ze hem zo geweldig vinden. Zo heeft hij een keer besloten om zijn theatertour af te sluiten in ahoy, een dag daarvoor de kaart verkoop open gezet en het was binnen no time uitverkocht en toen nog 4(?) keer ahoy uitverkocht. Hij wil ook graag mensen een lach op het gezicht brengen en maakt soms gekke filmpjes en mensen vinden het helemaal geweldig, maar ik snap de humor gewoon niet?
Hij zegt daarnaast ook veel dat hij met iedereen in gesprek wil gaan, maar vervolgens heeft hij zijn mening vaak al gevormd op maar een paar vage dingen die in de media staan(zoals die keer dat hij een vrouw ging victimblamen vanwege een slechte kop bij een artikel over aanranden).
Oh en hij is een moederskindje en heeft hiervoor in het leger gezeten en was boekhouder.
Ik heb de hond trouwens wel gemist, maar vind die ook zelden schattig
AH heeft soms magnetronmaaltijden met witlofstampot en ik eet graag gevarieerd-en-klaar
Hebben jullie ook het idee dat het een stuk rustiger is op het forum dan een half jaar / jaar geleden?
- Ja
- Nee
- Weet ik veel
- Ik ben nieuw
0 stemmers