Twee losse eenpersoons dekbedden (1.40x2.00). Respect voor mensen die samen onder een dekbed kunnen slapen, ik wil me gewoon als burrito oprollen zonder ruzie om dekbedden
Wij hebben een 160bed en hadden in ons oude huis een 200x200 deken maar dat is met z’n tweeën echt te klein (de een ligt snel zonder deken) dus nu hebben we een 220x240. Als je alleen bent kan 200x200 wel.
Twee aparte dekens van 200 bij 200 op een bed van 180 bij 210 want een man met het idee dat hij extreem lang is. En de aparte dekens omdat ik dat gat haat als je met z’n tweeën onder 1 deken ligt, ik vind het echt abnormaal dat niet iedereen twee aparte dekens heeft haha ![]()
Ik niet, ik kijk gewoon op het labeltje van m’n dekbed. Maar wel elke keer opnieuw ja.
Ik heb onthouden dat het een vierkant is en ik in een klein bed slaap, dus ik kan het nu omthouden ![]()
Ik haat ook dat gevoel van lucht tussen personen in, zo koud! @Hihalarisch maar ik weet niet of dat vooral bij een heel groot dekbed is, of ook al bij 220.
Haha dit is my little pony
Nah vind olifant wel iets minder raar dan naakte molrat of regenworm als lievelinsdier.
Ik ben verbaasd dat er zoveel mensen in een 160 bed liggen. Het moet voor mij echt minimaal 180 zijn. Ik heb pas een week zo belabberd geslapen omdat er op vakantie alleen een 160-bed was. Ik was continu bang dat ik eruit viel ook. Of zijn dit de mensen die ook graag verstrengeld in elkaars armen slapen? Ik wil echt niemand raken als ik slaap als een zeester.
Ik snap niet zo goed wat je nou zegt (of wel?) heb je er spijt van dat je toen niet iets met konijnenbont hebt gekocht? En ben je serieus? Want jij lijkt mij niet iemand die voor dierenbont- en leed is?
Edi: oh zie nu je reactie aan Kali. Ik vind bont nog erger dan vlees eten, door de manier waarop het bont verkregen is, dat is echt gruwelijk.
Ik heb zelfs een 1.40 bed ![]()
Jaren geleden had ik een bruiloft en zo’n hotpink jurk van Karen Millen. En zocht er schoenen bij, we waren in de stad en ik zag deze:
Ik wist dat ze perfect zouden staan. (Ze hadden 70%korting, was mijn maat zaten perfevt)Toen twijfel, terwijl m’n partner zei; koop ze nou.
Niet gedaan, volgende dag terug gegaan. Waren ze uiteraard weg.
Dus als ik nu twijfel zegt m’n man; weet je nog die roze uggs?
Poepen uit hun mond? Wat???
Mijn skippers regret waren ibiza laarsjes van de dolcis die heel erg leken op deze:
En ondanks dat ik ze nu graflelijk vind en nooit meer zou dragen als ik ze zou hebben, zit het toch dwars.
Edit: context, het was 2005.
Ik heb eerder spijt dat ik dingen/kledingstukken weg heb gedaan, dan buyers/skipper remorse
Maar ja soms moet je je spullen uitmesten
Ik heb nog altijd spijt dat ik 10 jaar geleden niet een bepaalde roze hoed van h&m trend gekocht heb. Was de perfecte kleur roze.
Wij slapen al jaren samen in een 160 bed en wij raken elkaar niet en hebben echt goed de ruimte, dus dat verstrengeld slapen hoeft niet. Denk dat als wij 180 nemen we elkaar kwijt raken in bed ![]()
Je hebt een uur in de wacht gehangen bij een klantenservice en bent eindelijk aan de beurt. Zeg je iets over de lange wachttijd tegen degene die je aan de lijn krijgt?
- Nee hoor ik stel gewoon meteen m’n vraag
- Ja heerlijk even lekker spuien over hoe gigantisch lang ik heb gewacht
- Nah misschien kort een opmerking maar niet uitgebreid
0 stemmers
De mensen die op de klantenservice werken kunnen er niks aan doen, dus vind dat altijd een beetje lullig. Ze werken echt al hard zat om mensen tevreden te houden en zo snel mogelijk iedereen te helpen.
Wat de fuck hahaha nooit bij mijne gezien.
Ik was echt hamster-verslaafd, had op mijn 11e zelfs een topic op een hamsterforum (dehamster.nl) waarin ik foto’s van mijn hamster plaatstte.