Stel je persoonlijke vraag #39

Poepen uit hun mond? Wat???

4 likes

Mijn skippers regret waren ibiza laarsjes van de dolcis die heel erg leken op deze:

En ondanks dat ik ze nu graflelijk vind en nooit meer zou dragen als ik ze zou hebben, zit het toch dwars.

Edit: context, het was 2005.

7 likes

Ik heb eerder spijt dat ik dingen/kledingstukken weg heb gedaan, dan buyers/skipper remorse

Maar ja soms moet je je spullen uitmesten

6 likes

Ik heb nog altijd spijt dat ik 10 jaar geleden niet een bepaalde roze hoed van h&m trend gekocht heb. Was de perfecte kleur roze.

5 likes

Ik slaap zelfs prima met 2 personen in 140 dus gewoon persoonlijk toch

@Pax :facepunch:t2:

1 like

Wij slapen al jaren samen in een 160 bed en wij raken elkaar niet en hebben echt goed de ruimte, dus dat verstrengeld slapen hoeft niet. Denk dat als wij 180 nemen we elkaar kwijt raken in bed :sweat_smile:

Je hebt een uur in de wacht gehangen bij een klantenservice en bent eindelijk aan de beurt. Zeg je iets over de lange wachttijd tegen degene die je aan de lijn krijgt?

• Nee hoor ik stel gewoon meteen m’n vraag
  • Ja heerlijk even lekker spuien over hoe gigantisch lang ik heb gewacht
  • Nah misschien kort een opmerking maar niet uitgebreid

0 stemmers

2 likes

De mensen die op de klantenservice werken kunnen er niks aan doen, dus vind dat altijd een beetje lullig. Ze werken echt al hard zat om mensen tevreden te houden en zo snel mogelijk iedereen te helpen.

47 likes

Wat de fuck hahaha nooit bij mijne gezien.
Ik was echt hamster-verslaafd, had op mijn 11e zelfs een topic op een hamsterforum (dehamster.nl) waarin ik foto’s van mijn hamster plaatstte.
image

14 likes

hamster

love cavia’s :smiling_face_with_three_hearts:

Oh en met vissen kun je ook niks, maar mensen vinden een aquarium ook ‘mooi’.
Ik vind hamsterkooien net zo mooi. Mijn vorige hamster had een paleis hoor, vond ook vet leuk om steeds in te richten.

foto van zijn verblijf

En hij ging dan helemaal ondergrondse gangen graven, zo leuk om te zien. En s’avonds was hij soms wakker en dan kon ik hem even aaien, liep altijd zelf mijn hand op. Echt een schatje.

16 likes

Sowieso vind ik zeiken op klantenservicemedewerkers een beetje triest. Zij hebben ook maar regels te volgen, ze zijn je echt niet aan het pesten.

En dat vind ik ook altijd zo’n rare houding. Sommige mensen reageren altijd alsof de hele wereld nou juist hun aan het pesten is. Lijkt me echt zwaar om zo te leven.

29 likes

@Luzarl ja, is ook heel persoonlijk! Maar ik dacht echt dat ieders voorkeur (ok, dat was de vraag niet) wel voor een zo groot mogelijk bed zou zijn. Ik kom er nu achter dat ik blijkbaar gewoon heel veel ruimte nodig heb :innocent:

2 likes

Liefst heb ik wel een groter bed dan 160cm hoor maarja is ook duurder en neemt wat meer ruimte in beslag in de kamer

1 like

Ik vind het een bijzondere keuze. Hoe ga je dit weer overtreffen, martelscènes?

3 likes

Als je hier als ouder al zo dramatisch mee om gaat… kom op zeg.

6 likes

Ik ga hier vooral helemaal stuk om al de hele dag

83 likes

Of Sinterklaas kan het land niet meer in want de nieuwe boot lijkt wel heel erg op een vluchtelingenboot

2 likes

Op eerste indruk zou ik denken, moet gewoon kunnen. Maar vanuit pedagogisch oogpunt is dat gewoon wel heftig, veel van die kinderen geloven écht in sinterklaas en de pieten. En dan zien ze hen opeens verdrinken? Dat is toch schrikken.

Deze werd bijvoorbeeld deze week nog getoond in de les: sinterklaas aan de telefoon (kind gaat huilen) (dont forget to subcribe thx) - YouTube
Een jongetje die gebeld wordt door Sinterklaas, die hem dan verteld dat hij een beetje stout is geweest omdat hij zijn bord niet leeg eet. en dat stoute kindjes geen cadeautjes krijgen. Dat jongetje schrikt zich kapot en is enorm teleurgesteld, moet huilen etc. Dat soort dingen kunnen toch zeker invloed hebben op hoe een kind de wereld bekijkt, vooral als dat herhaaldelijk gebeurt.

2 likes

Sint als boeman is zoooo jaren vijftig?

5 likes