Stel je persoonlijke vraag #39

Ja doe ik want ik heb ook een heeeeeeele grote gespierde vriend

4 likes

Bleh succes ermee. Is vast heel sloom door die spieren.

@anon50301661 heb jij een jas gemaakt van chinchilla’s? Hoe bevalt het?

Dit zijn ze

1 like

Ik kon vroeger echt weinig eten en dat is nu wel een beetje verbeterd. Lust nog steeds vrij weinig, maar kan nu iets meer structuur door elkaar eten. Wel handig wanneer ik pasta oid wil eten, hahaha.

1 like

In kriekensaus, zo lekker!

2 likes

image
Dit is toch chill

30 likes

Ben het helemaal met je eens, maar sinds ik weet hoeveel ruimte een konijn eigenlijk hoort te hebben vind ik het ook een fucking vervelend huisdier

2 likes

Nee ik ben daadwerkelijk niet thuis.

1 like

Voor de mensen met een tweepersoonbed: welke maat heb je?

• 160 × 200
  • 180 × 200
  • 180 × 210
  • 180 × 220

0 stemmers

In het geval je een 160 bed hebt: welke maat dekbed heb je?

• 200 × 200
  • 200 × 220
  • 200 × 240
  • 220 × 240

0 stemmers

In het geval je een 180 bed hebt: welke maat ddkbed heb je?

• 200 × 200
  • 200 × 220
  • 200 × 240
  • 220 × 240

0 stemmers

Als je niet in een een 160 of 180 bed slaapt:

• Ik wil ook iets kunnen aanvinken

0 stemmers

2 likes

Twee losse eenpersoons dekbedden (1.40x2.00). Respect voor mensen die samen onder een dekbed kunnen slapen, ik wil me gewoon als burrito oprollen zonder ruzie om dekbedden

17 likes

Wij hebben een 160bed en hadden in ons oude huis een 200x200 deken maar dat is met z’n tweeën echt te klein (de een ligt snel zonder deken) dus nu hebben we een 220x240. Als je alleen bent kan 200x200 wel.

4 likes

Twee aparte dekens van 200 bij 200 op een bed van 180 bij 210 want een man met het idee dat hij extreem lang is. En de aparte dekens omdat ik dat gat haat als je met z’n tweeën onder 1 deken ligt, ik vind het echt abnormaal dat niet iedereen twee aparte dekens heeft haha :face_with_monocle:

6 likes

Ik niet, ik kijk gewoon op het labeltje van m’n dekbed. Maar wel elke keer opnieuw ja.

4 likes

Ik heb onthouden dat het een vierkant is en ik in een klein bed slaap, dus ik kan het nu omthouden :sunglasses:
Ik haat ook dat gevoel van lucht tussen personen in, zo koud! @Hihalarisch maar ik weet niet of dat vooral bij een heel groot dekbed is, of ook al bij 220.

1 like

Haha dit is my little pony

6 likes

Nah vind olifant wel iets minder raar dan naakte molrat of regenworm als lievelinsdier.

2 likes

Ik ben verbaasd dat er zoveel mensen in een 160 bed liggen. Het moet voor mij echt minimaal 180 zijn. Ik heb pas een week zo belabberd geslapen omdat er op vakantie alleen een 160-bed was. Ik was continu bang dat ik eruit viel ook. Of zijn dit de mensen die ook graag verstrengeld in elkaars armen slapen? Ik wil echt niemand raken als ik slaap als een zeester.

3 likes

Ik snap niet zo goed wat je nou zegt (of wel?) heb je er spijt van dat je toen niet iets met konijnenbont hebt gekocht? En ben je serieus? Want jij lijkt mij niet iemand die voor dierenbont- en leed is?

Edi: oh zie nu je reactie aan Kali. Ik vind bont nog erger dan vlees eten, door de manier waarop het bont verkregen is, dat is echt gruwelijk.

2 likes

Ik heb zelfs een 1.40 bed :joy:

10 likes

Jaren geleden had ik een bruiloft en zo’n hotpink jurk van Karen Millen. En zocht er schoenen bij, we waren in de stad en ik zag deze:

Ik wist dat ze perfect zouden staan. (Ze hadden 70%korting, was mijn maat zaten perfevt)Toen twijfel, terwijl m’n partner zei; koop ze nou.
Niet gedaan, volgende dag terug gegaan. Waren ze uiteraard weg.

Dus als ik nu twijfel zegt m’n man; weet je nog die roze uggs?

12 likes