Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb de indruk dat vrouwen daar meer op aangekeken worden. Het zal ook niet. Als een man een niet-rechte neus heeft, wordt dat sneller als origineel/sexy/aantrekkelijk/whatever bestempeld dan bij een vrouw. Kan ernaast zitten.

14 likes

Stel je vriendin zou je €100 vragen voor de kapper? Zou je het geven?

• Ja direct no questions asked
  • Alleen als ik het terugkrijg
  • Nee?
  • Ligt aan haar financiële situatie

0 stemmers

1 like

Ik kan het wel even zelf doen
afbeelding

20 likes

Ik denk dat dit zeker zo is. Bij een man geeft het ‘karakter’, maar bij een vrouw zijn het dan opeens ‘grove gezichtstrekken’ :cry:

8 likes

Nee ik leen uit principe geen geld uit (uitzonderingen daargelaten). Zou het ook een beetje gek vinden ofzo als ze dat zou vragen voor in mijn opinie, een luxe ding.

3 likes

Als het €100 is om de rest van de maand door te komen (bijvoorbeeld boodschappen halen) dan prima. Maar de kapper? No way, dan stelt ze de verkeerde prioriteiten

13 likes

Ik heb zelf een neuscorrectie laten doen (heel blij mee overigens) en vind het altijd een beetje irritant als mensen gaan roepen dat ze een grote neus juist zoo mooi vinden en dat het karakter aan een gezicht geeft, terwijl de vrouwen die ze als mooi bestempelen dan weer nooit zo’n neus hebben. Je ziet het eigenlijk ook zelden in de media bij vrouwen, alsof die er al uitgefilterd zijn. Misschien had ik mezelf niet als afwijkend gezien als ik meer vrouwen met grote neuzen had gezien op tv, in bladen of op social media. Plus de enkele vrouwen die geen perfecte neus hebben worden zelfs lelijk genoemd (Sarah Jessica Parker, Celine Dion, Barbara Streisand), dat neem je wel mee in je zelfbeeld.

11 likes

Ik vind het ook fijn voor als je echt met iemand te maken hebt die niets opstuurt, maar verder biedt Vinted wel echt slechte bescherming voor kopers. Ik heb bijvoorbeeld een paar keer gehad dat mensen breekbare dingen niet goed hadden ingepakt (amper papier of folie gebruikt of wel papier maar los in een doos zodat het kon schuiven) en dat vergoeden ze bijvoorbeeld niet. Ik moest heel veel foto’s sturen en dan zagen ze iets van noppen folie en dan wordt de koper alsnog gewoon uitbetaald. Behalve een keer toen iemand een glazen lamp zonder doos had opgestuurd in een plastic zak (:joy::joy:) toen kreeg ik het wel vergoed. Terwijl in die andere gevallen was alles ook kapot omdat het gewoon niet fatsoenlijk was ingepakt en heb ik geen geld terug gekregen. Naja anyway sorry haha beetje lang verhaal en ben het er ook wel mee eens, behalve dus dat de kopersbescherming niet zo ver rijkt als je van te voren denkt.

2 likes

Hm das een goeie… dan ga ik toch uit van goed vertrouwen. En als ik erachter komt dat ze de verkeerde prioriteiten heeft gesteld verbreek ik de vriendschap hahaa nee grapje maar dan zou ik nooit meer geld lenen.

2 likes

In Nederland roepen mensen altijd dat Dionne Stax en Eva Jinek knap zijn en die hebben beiden wel een grote opvallende neus.

2 likes

Waarom mag ze dat niet zelf bepalen? Niemand bepaalt toch voor jou waar jij je geld aan uitgeeft?

Maar die zijn blond. Dan ben je al snel knap.

8 likes

Sorry maar als je niet met je geld kunt omgaan en €100 aan mij vraagt omdat je per se naar de kapper wilt, had ze daar eerder over na moeten denken. Kapper vind ik geen prio. Tis wat anders als ze vanwege een onverwachte rekening geen eten meet kan betalen.

7 likes

Dit is mij echt nooit opgevallen hoor.
Nu je het zegt en ik verschillende fotos heb gegoogled, misschien wat groter dan gemiddeld, maar beiden hebben geen opvallende bobbel of haakneus oid.

5 likes

Kim k. Had ook eigenlijk een arabisch uiterlijk maar ze heeft iets aan de tip van haar neus laten veranderen om een meer zogeheten westers uiterlijk te krijgen. Terwijl ze dat natuurlijk gewoon van haar vader heeft geërfd.

3 likes

Dit inderdaad. En voldoen verder natuurlijk wel compleet aan het schoonheidsideaal.

3 likes

Nee maar wel redelijk brede en een beetje vormloze neuzen. Ik heb dat zelf ook en geen bobbel, dus ik voel me gezien haha.

2 likes

Ja dat heb ik vooral ook, van de zijkant ziet ie er prima uit… maar verhoudingsgewijs gewoon breed/lomp/vormeloos ofzo

4 likes

Ik kan haar en de nieuwe Megan Fox echt niet meer uit elkaar houden

10 likes

Als je een voertuig tekent van de zijkant, welke richting gaat het dan op?

• Links
  • Rechts
  • Verschilt per keer
  • Niet van toepassing/ik heb geen handen/weet ik veel

0 stemmers

5 likes