As if die kids zich zorgen maken om de pieten. Materialistische draken
Edit: Het echte onrecht is dat sint en piet nu dus een volle week langer in het land zijn dan eerder. Vind dit echt altijd de kutste periode van het jaar dus mag priiima korter.
As if die kids zich zorgen maken om de pieten. Materialistische draken
Edit: Het echte onrecht is dat sint en piet nu dus een volle week langer in het land zijn dan eerder. Vind dit echt altijd de kutste periode van het jaar dus mag priiima korter.
Had je vroeger ook dat je het leuk vond om de kamer van een (nieuwe) vriendin te zien en dat je graag je eigen kamer liet zien? Haha moest ineens denken aan dat dat (in mijn omgeving tenminste) echt een ding was, ‘mag ik je kamer zien??’
0 stemmers
Ik vind het ook ongemakkelijk om het sinterklaasfeest aan buitenlanders uit te leggen. Ik weet ook nooit goed hoe ik het snel kan uitleggen, en als je als buitenlander dan rond deze tijd in Nederland bent kun je er soms niet omheen.
Voor zover ik me kan herinneren heeft Sinterklaas nooit bestaan haha. Dat is er echt met de paplepel ingegoten. Mijn ouders zijn echt anti Sinterklaas vieren, dus we hebben dat ook nooit gedaan (wel op de basisschool) Mijn moeder zei zelfs dat Sinterklaas een kinderlokker was
Hierdoor heb ik zelf ook 0,0 met het hele feest en ik zou het ook niet met mijn eigen kinderen vieren (niet dat ik die wil)
Een soort kerst (een man met witte baard die cadeautjes brengt) maar dan racistisch, dan heb je de essentie wel ongeveer
Gewoon filmpje laten zien
Haha ja, m’n nichtje liet laatst nog vol trots haar kamer zien. Ze wilde ook dat ik in haar bed ging liggen. Wat zegmaar zo’n klein kinderbed is lol. Dus ik heb mezelf er maar in gewurmd en toen ging ze haar hele lading knuffels erbij stoppen en mij onder de deken leggen hahaha. En toen ‘slaap lekker!’ En ging de deur dicht
Mijn favoriete herinnering leunende aan dit is dat ik eens een vriending op bezoek had, we waren rond de 14 dus al aan het pubere en irritant, maar mijn zusje vond het wel spannen en interessant dus toen wou zij zo interessant proberen te doen, maar in plaats van haar kamer te tonen wou ze het toilet tonen. En ze moest en zou die wc-pot toch gezien hebben.
Cavia’s ook, in Zwitserland is het zelfs illegaal om er maar 1 te houden: Why it's illegal to own only one guinea pig in Switzerland
Toen ik een jaar of 17 was heb ik een paar zilveren Bruun’s Bazaar hakken laten staan, want 300 gulden had ik toen echt niet. Nog steeds spijt van, 20+ jaar later En die lange glitterjurk die echt op mijn maat gemaakt leek in een Londonse second hand store van toen ik 15 was spookt ook nog wel eens door mijn hoofd
Voor iedereen die Pokemon speelde: liet je Pikachu evolueren?
0 stemmers
En de volwassen variant hiervan is op Funda kijken
Heb jij dit haarmasker wel eens gebruikt?
0 stemmers
Ik heb het dus net in m’n droge haar gedaan en dan moet ik het nog weer wassen en uitspoelen maar ik hoorde goede verhalen.
Rond 2006 (toen de hele discussie rond zwarte piet nog geen ding was) waren er wat Britten (van Pakistaanse afkomst) die ik via een NGO een beetje op sleeptouw nam tijdens hun bezoek hier, net tijdens de intocht van Sinterklaas. Ze wisten niet wat ze zagen.
Pas toen ik die intocht als het ware door hun ogen bekeek drong pas goed tot me door hoe belachelijk het eigenlijk was en schaamde ik me er ook voor.
Voor mij doet t niets
Nee elke dag een cantucinni is wel een verrassing
Nou de geur vind ik idd verrassend goed denk dat het geen drol voor mijn haar doet maarja. Ik blijf hoop houden
Heb er die honing variant er ook nog bij in gekwakt. Mijn haar is zo droog dat die conditioner nu al is opgedroogd in m’n haar zonder het te hebben uitgespoeld. Of het lijkt nu een soort krokante krullen zoals ik hier wel eens las.
Weet iemand eigenlijk waar hij grapjes over maakte vóór corona? Ik denk dat ik hem over andere onderwerpen best leuk zou kunnen vinden. Ik volg hem (want had de memo gemist dat je alleen gelijkgestemden mag volgen) en moet stiekem wel lachen om dingen zoals dit:
(ik ben dit met samenwerken)
Edit: hoe krijg ik een link naar de reel ipv een foto?
Ik dacht dat jij ook een wappie was.
Dat denkt iedereen hier volgens mij haha maar nee, ben denk iets meer open-minded dan de meesten of nieuwsgierig. Kan dingen waar ik niet achtersta toch vermakelijk vinden en heb geen oordelen.
Ik kan er bijv echt niet bij dat je mensen gaat ontvolgen of judgen omdat zij iemand volgen die jij raar vindt?? boeiend
Jawel