Stel je persoonlijke vraag #39

Kim is deels Armeens, en dat zag je echt goed. Wel opvallend dat dat buiten het schoonheidsideaal valt, terwijl Kaukasische mensen vroeger juist werden gezien als de mensen met de mooiste gezichtsstructuur.
(Daar is caucasian ook van “gestolen” als synoniem voor wit). Maar als vrouw kan je het sowieso nooit goed doen en met een niet-westers uiterlijk al helemaal niet.

1 like

Wat grappig dat zoveel een vaste oriëntatie hebben. Ik kreeg echt een error in mijn hoofd toen ik mijn man allerlei voertuigen de linkerkant op zag tekenen, maar blijkbaar ben ik juist in de minderheid.

Ik heb de kleine wipneus van mijn vader geërfd. Niks mis mee, maar mijn moeder heeft echt een prominente grote neus (van haar vaders Joodse kant waarschijnlijk). Ik vind haar neus altijd echt zo ontzettend mooi, het heeft veel meer karakter vind ik.

1 like

mohammed was een scheefpoeper/charlatan, ik heb echt teveel geleerd over die familie van RHOBH, mijn favoriete trivia over yolanda is dat iedere keer als ze gaat scheiden ze plots een mysterieuze ziekte heeft om onder haar prenup te komen. Bij mohammed had ze plots haar rug gebroken bij een bevalling, bij die david had heel de familie zogezegd chronisch lyme maar toonde ze op tv enkel dat haar implantaten gigantisch aan het lekken waren. Tot zo ver mijn nuttige bijdrage vandaag.

12 likes

Giegel

6 likes
  • Blossom
  • Bubbles
  • Buttercup
  • Allemaal niet
  • ?

0 stemmers

2 likes
  • Sam
  • Alex
  • Clover
  • Allemaal niet
  • ???

0 stemmers

6 likes

Suiker, zout en dingen waar je van houdt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

18 likes

afbeelding

27 likes

Ik hoor ook automatisch dat geluidje erbij.

12 likes

Toen het nieuw was om een eigen ringtone op je telefoon te kunnen zetten ipv de standaard telefoongeluiden, had ik dit deuntje als ik een smsje kreeg

15 likes

Ik wou vroeger ook zo’n compact en een laserlipstick. Is het verstandig om mij een laser te geven? Nee, maar ik wou er wel een.

4 likes

De enige reden dat iedereen Sam wilde zijn was ook echt alleen omdat ze lang haar had haha

9 likes
  • Mandy

0 stemmers

bij ons wilde juist niemand sam zijn, omdat ze een nerd was haha. ik was vroeger wel een beetje een nerd dus ik ‘moest’ wel sam zijn. mijn zusje had kort blond haar en was dus meteen clover, onze vriendin had donker haar en was dus alex. de logica :joy:

9 likes

Stel je moet je kind vernoemen naar een kruid in het ENGELS; wat kies je?

• Basil
  • Mint
  • Rosemary
  • Lavender
  • Sage
  • Clove
  • Dill
  • Mace
  • Saffron
  • Nutmeg

0 stemmers

Meisje/jongen/onzijdig/ertussen/wat je wil

3 likes

wist jij dat foelie het velletje van de nootmuskaat is

• ja
  • nee

0 stemmers

wow I’m shook

4 likes

Als je naar vrienden thuis gaat, doe je dan meestal ook iets naast praten (en eten/drinken) en dan bedoel ik dingen binnenshuis dus niet wandelen ofzo

• Nee
  • Ja, films/series kijken
  • Ja, sporten
  • Ja, spelletjes doen
  • Ja, beautyachtige dingen
  • Ja, praktische dingen
  • Ja, koken/bakken
  • Ja, nog iets anders

0 stemmers

1 like