de vieste
Ja, hier komt alleen Croky Bolognese erin.
Dit is juist mn lievelings
Croky, de AliExpress van de chips
Maar echt. Ik vind croky veel te hard.
hier ook alleen die, als we het over Bolognese hebben
Echt? Ik vond deze echt niet beter dan een andere kaasbal, krijg er toch evenveel schijterij van. De mix van kwekkeboom is wel de beste trouwens.
@Xiomara pluspunt van croky is wel dat heel van hun formules vegan zijn itt andere fabrikanten die blijkbaar graag kruiden met lactose
Love polls over eten. Wat is je favoriete keuken?
- Nederlands
- Italiaans
- Frans
- Spaans
- Brits (zoek hulp)
- Marokkaans
- Ethiopisch
- Surinaams
- Mexicaans
- Amerikaans (VS)
- Libanees
- Turks
- Indiaas
- Chinees
- Thais
- Vietnamees
- Indonesisch
- Japans
- Koreaans
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik ga (en kan) niet elk land ter wereld typen dus dit zijn er even 20 die iedereen wel kent dus licht vooral je antwoord toe. Dat vind ik echt leuk om te lezen ook. Ik heb zelf op Thais gestemd maar waarschijnlijk is het volgende week Koreaans en de week daarna Ethiopisch. Love alle keukens <3
Allemaal oud speelgoed (lego, barbies, stripboeken) van mijn ooms/tantes/ouder. Zo leuk! Heb pas nog wat kinderboeken meegenomen en had de stripboeken ook graag gehad maar die konden we niet vinden.
Ik moet echt āavontuurlijkerā gaan eten, ben maar intiem bekend met vier hier van :ā)
Palak paneer en samosaās zijn mijn ultieme comfort food.
Anders namelijk geen
Ik stem op libanees maar nu twijfel ik
Ik ben niet zo bekend met de Libanese keuken. Ik heb een keer kenafeh gehad en dat was erg lekker. Maar op dit moment heb ik meer zin in een biryani.
Ik heb door deze poll ook echt injera craving. Viva Afrika in Rotterdam is zo goddelijk. Ik kan ook eigenlijk echt niet kiezen hahah ik ben ook zo obsessief met eten op die manier. Ik ga echt door fases dat ik 1 keuken helemaal het einde vind tot ik het echt niet meer kan zien, dan ga ik door naar de volgende.
@Ainu haha ja keukens die āiedereen wel kentā is wel een beetje overdreven verwoord maar hoewel veel Afrikaanse keukens (iig in NL) niet bekend zijn is Ethiopisch bijvoorbeeld bekender dan Mauritanisch ofzo. Zo bedoelde ik het meer
Waarom niet als ik vragen mag? (sorry dubbelpost)
Fish and chips zijn inderdaad goed te doen.
En voor Indiaas in Nederland geldt, dat het heel erg ligt waar je woont. Ik woon in de buurt waar veel Indiƫrs zijn, dus dan is de kans wat kleiner dat je een vettige samosa krijgt. De kans is ook wat groter dat je je bek verbrandt, omdat zelfs het milde spul pittig is
Oh ik snap je wel hoor, het was meer over mezelf omdat ik uit die lijst enkel ooit dingen uit de italiaanse, chinese, franse en belgische keuken heb gegeten of eet.
Maar misschien ben ik ook wel te streng want wat sushi of ramen vind ik echt niet genoeg om te kunnen zeggen dat ik van de japanse keuken heb gegeten bijvoorbeeld.
Libanees is zo lekker!
Ik ken sowieso niemand die naar India is geweest en geen diarree had op enig moment.